Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Puhelin on ruuhkautunut, koska ihmiset haluavat siirrellä tehosteaikojaan" – Rokoteaikojen muuttaminen aiheuttaa ongelmia

Vierailija
09.07.2021 |

Voiko omahyväisempää ja itsekkäämpää "minä minä minä"-ihmistä olla kuin sellainen joka omien hupiensa takia haluaa nyt pilata koko maan mahdollisuuden päästä eroon tästä epidemiasta?

https://ilkkapohjalainen.fi/tilaajalle/paikalliset/tilaajalle-7.3187110…

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on itsekkyyden huippu, kai heidän pakko tajuta miten paljon haittaa epidemiasta ollut jos ovat normaaliälyisiä?

Vierailija
2/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonon häntäpäähän vain kaikki jotka haluaa siirtää tehoste-rokoteaikaansa. Vasta sitten kun koko muu kansa rokotettu kahteen kertaan, näille siirtelijöille toinen rokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää se että eivät ajanvaraushetkellä kertoneet mikä aika sopii??

Vierailija
4/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitaja, joka seisoo tyhjänpanttina, kun aikansa varanneet eivät saavu paikalle. Eivät edes peru aikojaan. Monessa maassa ihmiset kiljuen juoksisivat paikalle, jos rokotteita olisi tarjolla. Hävetkää!

Vierailija
5/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ainakin järjestin loman rokotusten mukaan. Ensin rokotus ja sitten olen vapaa meneen mihin vaan. Kyllä rokotus pitää olla ensin. Matkat sitten. Ja syyskuulle olikin tosi helppo saada loma, kun ei kovin moni muu silloin halua lomailla ja kesä on töissäkin kiireistä aikaa.

Vierailija
6/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi netissäkin muuttaa eikä tarvi soittaa

Niin minä tein heti kun tuli aika jolloin en pääse

Vierailija
7/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei järjestä lomiaan ja kaikilla ei ole lomaa edes

Minäminä ajattelee että kun saat päättää lomasta niin muutkin saa

Vierailija
8/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoitaja, joka seisoo tyhjänpanttina, kun aikansa varanneet eivät saavu paikalle. Eivät edes peru aikojaan. Monessa maassa ihmiset kiljuen juoksisivat paikalle, jos rokotteita olisi tarjolla. Hävetkää!

Miksi ei ole järjestelmää johon voisi ilmoittautua kakkospiikille aikaisemmin jos porukka kerta jättää tulematta.

Vierailija
9/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet täällä niin kerro voinko käyttää varatun aikani vaikka olisin varauksen jälkeen muuttanut toiseen kaupunkiin? Vai saako rokotuksen ainoastaan omassa kotikunnassa?

Vierailija
10/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole järjestelmää johon voisi ilmoittautua kakkospiikille aikaisemmin jos porukka kerta jättää tulematta.

Sanopas se! Itse sain opiskelupaikan Turusta, orientaatioviikko alkaa 16.8. eli siis muutan elokuun alussa. Tällä hetkellä asun Helsingissä ja tehosterokotusaikani pitäisi olla 26.8., mutta en voi siirtää aikaa netissä, koska aikoja ei ole kuin sen 12 vko:n jälkeen saatavilla. Joudun siis kuormittamaan terveydenhuoltoa soittelemalla ajan siirrosta eli aikaistamisesta tai sitten mikäli ihme käy, saan jotenkin ajan Turkuun.

Haluan kantaa yhteiskuntavastuuni ja onhan se rokotus mukava 30-vuotisetappi kohti normaalia elämää. :)

Vierailija
11/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei järjestä lomiaan ja kaikilla ei ole lomaa edes

Minäminä ajattelee että kun saat päättää lomasta niin muutkin saa

Mikä on kommenttisi pointti? Työajalla varmasti saa käydä, muu olisi lainvastaista. Lomalla on pelkkää itsekkyyttä jos laittaa omat huvit rokotuksen edelle.

Vierailija
12/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on meinkinki ihan kaikessa muussakin, varsinkin sellaisessa mikä on ilmaista, varaillaan ja luvataan tulla, mutta ei tullakaan ja tietenkään ei viitsitä ilmoittaa siitä, eihän se haittaa jos vaikka joku ryhmänvetäjä, ohjaaja tai hoitaja saapuu täysin turhaan paikalle sormiaan pyörittelemään, kaikista inhottavinta se tietenkin on, jos se vetäjä/ohjaaja/hoitaja on tekemässä vapaaehtoistyötä/talkootyötä, eikä siis saa edes mainittavaa korvausta siitä paikalle tulemisestaan.

Vierailija
13/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajatus, mutta tuokinhan auttaa vain silloin, jos se ajan varannut viitsii perua varamaansa ajan.

Vierailija
14/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helsingissä siirto onnistui, peruin ajan ja sain varata uuden sitten

Vierailija
15/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirsin 2 päivällä tehosterokoteaikaani netissä kun näin että siinä oli vapaita aikoja ja tuo sopi minulle paremmin. En voinut tietää ensimmäisen rokotuksen saatuani, että olen menossa hautajaisiin toiselle paikkakunnalle. Miksi ihmiset soittelee tuonne? Kuulostaa typerältä.

Vierailija
16/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahahaha

T: Pätkä

Vierailija
17/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamisella ei päästä eroon "epidemiasta". Sillä päästään eroon osasta lampaita, jotka ottavat rokotteen.

Vierailija
18/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti huomenna ottamaan 2. piikin jonkun perujan tilalle, jos se olisi mahdollista. Typerää, ettei peruttua aikoja voi bongata itselleen.

Vierailija
19/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ottamaan piikkiä mistään hinnasta. Vielä ei tiedetä mitä se tekee kehossa vuosien kuluessa.

Vierailija
20/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän lampaat piikitätte itseenne kokeellisia pistoksia, vale-epidemia ei silti tule loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi