Kumppanin päivittäinen pilvenpoltto tuhoaa meidät
Mitä ihmettä pitää tehdä, kun kumppani ei näe ongelmaa päivittäisessä pilvenpoltossa? Ei kuulemma vaikuta häneen mitenkään huonosti, niin että asian huomaisi. Tämähän EI ole totta, koska kyllä se jumittava lahnanaama, joka mättää karkkia turpaansa, on ihan eri kuin sama mies ilman päihdettä.
Ei todellakaan kiinnosta katsella tuollaista joka päivä yhteisessä kodissa. Kaikki päivät vaan tähtää hänellä siihen, että tulee ilta ja pääsee polttamaan ja jumittamaan.
Olemme puhuneet asiasta paljon, ja minulle täysin ok, että polttaisi esim 2x viikossa jopa, mutta päivittäinen käyttö ei mielestäni kuulu normaalielämään minkään päihteen kohdalla.
Jos asetan rajat (mitä en aikuiselle ihmiselle halua tehdä, koska olen hänen puolisonsa enkä äiti), se ei auta. Jos uhkaan erolla, ei auta, suuttuu. Kuulemma ongelma on minulla kun en hyväksy hänen rentoutumiskeinoaan. Ihan turha selittää minun, että kerran pari viikossa ok, mutta päivittäin en halua sitä katsella.
En voi hyväksyä päivittäistä käyttöä ja hän ei pysty muuhun. Saattaa vähentää joskus "pakotettuna" hieman viikon ajaksi, mutta sitten lipsuu taas jokapäiväiseksi. Hän on ummistanut silmänsä asian haitoilta ja ajattelee oikeasti, että se on väärin jos en hyväksy sitä joka päivä.
Ennen kannabis oli minulle ok, nykyään VIHAAN sitä kun puolet jengistä käyttää varmaan ja päivittäin.
En siis aio uhkailla enää enkä erota. Miten jaksan tätä? Miten muuttaa omaa suhtautumista kun toinen nykyään ällöttää ja v**tuttaa joka ilta kun on pilvessä?
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:02"]ENTINEN käyttäjä olen, ja voin ihan kokemuksesta kertoa että mitään FYYSISIÄ vieroitusoireita ei kannabis aiheuta. Vaikka täällä tietämättömät pelokkaat mammat mitä väittäisivät
[/quote]
Ehket ollut siitä riippuvainen.
[/quote]Polttelun lopettaminen oli hankalaa, koska kokoajan teki mieli poltella. Eikö tuo muka sinun mielestä ole henkistä riippuvuutta?
[/quote]
Kyllä. Mutta et ollut fyysisesti riippuvainen. Silloin ei tule uni, ei ruoka maistu, elimistön toiminta on sekaisin, jos kamaa ei saa. Tiedän kokemuksesta.
[/quote] Kokemuksesta? Niin varmaan. Ensinnäkään, ei kukaan kutsu kannabista "kamaksi". Jos et tiennyt, niin kannabis on KASVI
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:02"]ENTINEN käyttäjä olen, ja voin ihan kokemuksesta kertoa että mitään FYYSISIÄ vieroitusoireita ei kannabis aiheuta. Vaikka täällä tietämättömät pelokkaat mammat mitä väittäisivät
[/quote]
[/quote]Polttelun lopettaminen oli hankalaa, koska kokoajan teki mieli poltella. Eikö tuo muka sinun mielestä ole henkistä riippuvuutta?
[/quote]
Kyllä. Mutta et ollut fyysisesti riippuvainen. Silloin ei tule uni, ei ruoka maistu, elimistön toiminta on sekaisin, jos kamaa ei saa. Tiedän kokemuksesta.
[/quote]Tämä vaatisi monien, monien vuosien päivittäistä käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tämä vaatisi monien, monien vuosien päivittäistä käyttöä.
[/quote]
Siitä on kyse. Miesystäväni touhuja olen seurannut. Samaten lopettamisyrityksiä. En ole itae käyttänyt.
Oikeiden asiantuntijoiden eli käyttäjien viestejä hamppuforumilta:
"On tullut polteltua, muutaman vuoden jo aktiivisesti, melkein päivittäin ja aluksi sitä ajatteli että eihän tämä ole vaarallista minulle tai minun läheisilleni, mutta nyt olen huomannut että syrjäytymisen riskit ovat todellakin lähellä"
"Oon huomannu et kannabis joka päivä käytettynä passivoi itseäni erittäin paljon.. kämppä siivoamatta, ei jaksa oikein puhua, mieliala alakuloinen, kaikkee näitä mistä ihmiset täs ketjus puhunukin. Joskus nuorena ku alottelin polttelee olin sillee et kannabis on aina hyvä ja mitään pahaa.. kokemus sit opetti toista."
"Hyvä päätös oli itsellä pitää taukoa reilu vuosi polttelusta.
Miksi pidin taukoa yksinkertasesti viimeset 5 vuotta tuli melkeen päivittäin polteltuu pää ei kestänyt armotonta hiisailua aamusta iltaan"
"viikon jälkeen unet alko paranee ja muutenkin nautti siitä että on kirkas ja selkeä olo eikä aika mee sohvan pohjalla mäsyssä makoilsessa.
Paljon hyvää anto vuoden tauko oppi näkemään elämää hyvänä myös ilman sauhuja ja huomaamaan että ei se polttelu niin elämän tärkein asia ole"
"Kolmisen vuotta tässä tullut polteltua. Viime loppukeväästä yritin lopettaa ja aloin tulemaan HULLUKSI - kyselin kaupungilla lähes jokaiselta vastaantulijalta budia."
"2kk sisään on 2 kaveria seonnu päästään, toinen niin rajusti että vietiin lanssilla suoraan töistä pakkohoitoon ja toinen muutaman viikon vapaaehtosesti majaili osastolla ja nyt avohoidossa.
Molemmat aivan sekasin edelleen, järjettömiä harhoja ja kuvitelmia että kaikki on niitä tappamassa tai jotain muita taka ajatuksia aina.
Molemmat yhtä mieltä että hampusta lähti,"
"Lähes kaikilla hatsittelijoilla jokka enemmän käryyttää joita tiiän on aika ajoin jotain hetkittäisiä juttuja, itelläki aika rajun masennuksen löi päälle ku muutaman kk käryytteli päivittäin ja sitte lopetti seinään ku kukut loppu."
"Ei uskalla enää poltella. Ennen kukkaa tuli kiskottua övereihin asti ihan mielellään. Viimeksi kolmen viikon ikäisestä lehdestä tuli moneksi tunniksi ahdistunut olo. Ei ois ikinä uskonut."
"että elämä maistuu yllättävän hyvälle, kun lopetin pikkuhiljaa ja yksitellen kaikki päihteet (kahvi, alko, tupakka & hamppu) ja hankin elämääni mielekästä tekemistä."
"Koen asian niin, että hamppu tuottaa mielihyvää ja saa oman harmaan, tai muuten vaan niin tutuksikäyneen elämän näyttämään, tuntumaan ja kuulostamaan entistä siedettävämmältä ja värikkäämmältä, erilaiselta, joten houkutus on suuri nauttia vielä vähän lisää, ja vielä vähän useammin, niin että koko elämä alkaa olla jollain tavoin THC:n värittämää."
"Ensimmäisen kerran olin oikeastaan koko kesän melkein joka päivä paukuissa ja koko elämä pyöri ainostaan sen ympärillä. Huomasin, että aamulla kun heräsin ainut asia mikä mielessäni pyöri oli SAVUT. Nyt kun kesä meni ohi ja koulu alkoi jäi vähän toi kesä päälle ja oli vaikea irrottautua siitä joka päiväisestä polttamisesta. Vähän harmittaa se, että ennen kannabiksen poltto oli minulle ainoastaan viikonloppuista nautintoa jolla rentouduin täysin ja sain muuta ajateltavaa. Huomasin sen, että kun minä poltin päivittäin siitä ei enää tullutkaan niin hyvä ja mukava olo mihin olin tottunut vaan se olo mikä siitä tuli oli "normaali". En sietänyt ollenkaan olla kotona ja halusin vaan äkkiä päästä jonnekkin paukuille jotta saisin taas tämän "normaalin" olon päälle."
"Oon pitäny taukoa nyt semmosen kuukauden verran, oon mä muutamat paukut polttanu ku tarjottu on... Todellakin parempi olo kun yleensä, jaksaa jotain tehdäkkin... Tauko tuli kyllä ihan tarpeeseen..."
"Mul oli pari vuotta sitten vaihe milloin jo töissä tai viimeistään kotimatkalla kovin mieliteko oli päästä
täyttämään bongia vihreällä ja antamaan liekkiä pesään. Tätä oli jatkunut puolisen vuotta joka päivä. Budi oli
vahvaa ja koomaanhan sitä meni ainakin puoleksi tunniksi hittien jälkeen. Tuli oltua tosi paljon yksinään kotona vaikka asuinkin avokin kanssa hän oli arki illat töissä, joten mulle jäi paljon aikaa jumittaa. Tarpeeksi pitkään kun sitä jatkui alkoi hittien jälkeen tulla sekavia ajatuksia miksi jatkan samaa päivästä toiseen. Jatkoin kuitenkin samalla tavalla eteenpäin ja jossain vaiheessa ajatukset itsestä ja tarpeesta tulla vahvaan pilveen päivästä toiseen ja tunnista seuraavaan olivat synkkiä ja masentavia ja lamaavia."
"Tämän ketjun aloittajan ja muidenkin tekstit kannabiksen haitoista olisivat passelia materiaalia totuudenmukaiseen valistukseen. Jos psykoosit ja porttiteoriat korvattaisiin tämän suuntaisella tiedolla niin päästäisiin parempaan tietouteen julkisessa keskustelussa."
"Itsekin huomaan kaverissani sellaista "herään, kuntoilen ja sitten vietänkin loppupäivän pilvessä" meininkiä. Olen vähän huolissani. Onhan mies aina ollut vähän hiljainen tapaus, mutta etenkin nyt tuntuu että on passivoitunut rankasti. On puhunut nyt kuukausia ulkomaille lähtemisestä, mutta passin ja rokotusten hankkiminen valitettavasti liian vaikea tehtävä."
"Ensimmäisen kerran hiisaaminen alkoi maistua puulta, kun oli sitä omaa kukkaa polttanut sen kahden kuukauden ajan, joka ikinen päivä ja aamusta iltaan. Vaikka niinä sinisilmäisinä hampun hehkutusaikoina tiedostin, että juuri valmistunut amis työttömänä omassa kämpässä kukat kaapissa on vaarallinen yhdistelmä, niin överiksihän se meni.
Ensimmäinen asia herätessä oli hitit, kun ei sitä oikein muutakaan elämää ollut, eikä mitään sen kummempia velvotteita. No, siinä aamupöhnässä klo 10 aikaan kun heräilee ja aamukahvin kanssa täräyttää kermat keuhkoihin bongista, niin ei meikäläinen enää hirvesti mitään järkevää "jaksanut" tehdä."
"Runsaan kannabiksen käytön jälkeen minulla saattaa kestää kuukausia tila, jossa olen vähemmän agressiivinen. Tämä tila lienee enemmän tajunnan muutos kuin fysiologinen kemialliseen tilaan perustuva muutos. Tajunnantilan muutoksen käsitteen ymmärtää ehkä helpommin, jos ajattelee esimerkiksi omaisen kuolemaa. Sehän ei johdu kemiasta, mutta aiheuttaa ajan myötä kemiallisia muutoksia"
"Helvetin passiivistahan se on, jos koko elämän keskipiste on polttelu tai muut "rohtoset". Jos et hallitse hommaa, homma hallitsee sua."
"löysin melkein jokaisesta postauksesta jotain itseäni kuvaavaa. päivittäinen losauttelu ei ole todellakaan terveellistä. sen voin sanoa kirjaimellisesti kantaapäänkautta kokeneena."
"Homma lähtee monelta lapasesta siitä syystä, että valistus on realistista muissa huumeissa paitsi kannabiksessa. Kokeillessaan kannabista nuori huomaa, että hänelle on valehdeltu. Tällöin suurinpiirtein pienin paha on sortua kannabiksen liikakäyttöön (josta ei ole varoiteltu) tai pahemmassa tapauksessa sortua käyttämään kovia huumeita (joista ei ole varoiteltu sen enenpää kuin kannabiksenkaan polttelusta). Ihmisille yksinkertaisesti ei ole kerrottu kannabiksen oikeista haitoista, mutta kannabiksen keksityistä haitoista sitäkin enemmän."
"eräillä ihmisillä on vaikeuksia suostua ajattelemaan pahaa hampusta, koska se on ainoa rutiini/mukava tekijä liian monen elämässä. ton myöntäminen on vaikeaa. kyllä alkoholistikin saa monta vuotta yleensä elämäänsä pilata, ennen kun suostuu myöntämään, että nyt mennään yli. "
"Mielestäni hamppu on huume siinä missä alkoholikin. Alkoholi ja hamppu ovat mielestäni varsin samanlaisia. Molemmilla voi kusta elämänsä ja molempiin voi jäädä kiinni"
"Älkää nyt käykö kitisemään siitä, että polttelusta ei ole haittaa. Mieto huume tässä ko. hamppu tuo tullessaan ongelmia ja vain joku joka ei asiasta tiedä voi väittää, että ei ole haittavaikutuksia. Liika on aina liikaa"
"Kaikki velvollisuudet on niin helppo jättää tekemättä kun on pilvessä. Sitten on vielä enemmän asioita rästissä ja imastaan tötsyt kun stressaa. Ennen pitkään, joko lopettaa kaikki velvollisuudet tai huomaa, että on aika pitää taukoa."
"Täytyy myöntää että itsellä meni vähän överiksi viimeaikoina, nyt onkin tarkoitus pitää piiiitkä tauko, ainakin puoli vuotta ja miksei pitempäänkin...
Oli tosiaan ensin ajatuksena että vaan kerran viikossa, no siitä se lipsui helposti 2krt/vko(pe-la) ja siinä sitten heittelehti ja lopulta lähes päivittäiseksi...
Ei tee hyvää missään mielessä päivittäispolttelu, ja siitä katoaa kaikkein parhaimmat vaikutukset"
"Kaikki mistä pidin aiemmin, jäi nyt pilvenpolton taakse. Urheilu, kiinnostus maailman asioihin, tyttöystävä... kaikki. Yleinen päivärytmi oli, että heti töistä päästyä iltapäivällä, ajoin kaupan kautta kotiin ja ennen kuin edes sain laitettua ruuat jääkaappiin, piti vetää tötsyt. Ja tötsyttelyä ja yleistä jumitusta jatkui sitten aina pikkutunneille asti. Yöunet jäi korkeintaan neljään tuntiin, kun piti aina olla pilvessä ja hereillä, koska pilvessä ei huvita mennä nukkumaan. Jälkikäteen ajateltuna on käsittämätöntä miten en silloin tajunnut, kuinka sekaisin päästäni olinkaan."
"Kyllä sitä hamppua saa jonkin verran syyttää, on se kieltämättä aika salakavala huume...se on niin hienoa vaan poltella ja ajatella, ettei siitä ole mitään haittaa, kunnes jossain vaiheessa tajuaa, että mopo on karannut käsistä."
"suurin syy oman lopettamiseni ajatteluun on kuitenkin ystäväni, kuka ei itse polttele kuin viihteellä, ja silloinkin harvoin, omatuntoa kolkuttaa kun joudun miettimään millaista hänellä on katsella minua kun olen melkein jokaisena iltana enemmän tai vähemmän sekaisin."
"Itsellenikään ei olis mikään huonompi homma lopettaa tuota sihauttelua, ainakin hetkeks. Viime aikoina mielenterveys kärsinyt hieman radikaalisti, enkä tiedä mitä syyttää, joten pieni paussi tuskin on mitenkään pahasta.
Jotenkin vaan tuntuu että näillä viimeaikaisilla ahdistuksilla ja paniikkikohtauksilla on jokin yhteys lisääntyneeseen sihautteluun."
"Olen tässä jo viimeiset reilun puoli vuotta miettiny lopettaa pilven polton. Se ei vaan enää tunnu yhtään erikoiselta niinkuin joskus aikoinaan. Nykyään sauhuissa on vaan helvetin tyhmä olo ja vaikka musa kuulostaakin paremmalta niin ei siinä polttelussa ole enää sitä jotain. Luulen että ganja on antanut osansa lisääntyneeseen epäsosialisoitumiseeni, mutta onpa niitä muitakin asianhaaroja toki."
"nykyään siitä ei oikeastaan tule kuin masennusta päivän ensimmäisten savujen laskiessa. On sitä tullut mokailtua pilven takia turhan paljon, omatuntoa soimaa."
Kokemusta ei ole kuinkaverista. Polttelun myötä tuli kotona möllöttävä, syrjäytynyt lahna.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:04"]
Rööki nyt silti on haitattomampi kuin kannabis.
[/quote]
Yksi rööki viikonloppuna vs kannabissätkä.
Totta!
Voisi muutkin kannabiksen käyttäjät siirtyä viikonloppuiseen röökiin.
[/quote]Mitä helvettiä? Tupakka on todellakin kaikkine terveyshaittoineen paljon, paljon vaaraallisempaa kuin kannabis.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:57"]
Mitä ihmettä pitää tehdä, kun kumppani ei näe ongelmaa päivittäisessä pilvenpoltossa? Ei kuulemma vaikuta häneen mitenkään huonosti, niin että asian huomaisi. Tämähän EI ole totta, koska kyllä se jumittava lahnanaama, joka mättää karkkia turpaansa, on ihan eri kuin sama mies ilman päihdettä.
Ei todellakaan kiinnosta katsella tuollaista joka päivä yhteisessä kodissa. Kaikki päivät vaan tähtää hänellä siihen, että tulee ilta ja pääsee polttamaan ja jumittamaan.
Olemme puhuneet asiasta paljon, ja minulle täysin ok, että polttaisi esim 2x viikossa jopa, mutta päivittäinen käyttö ei mielestäni kuulu normaalielämään minkään päihteen kohdalla.
Jos asetan rajat (mitä en aikuiselle ihmiselle halua tehdä, koska olen hänen puolisonsa enkä äiti), se ei auta. Jos uhkaan erolla, ei auta, suuttuu. Kuulemma ongelma on minulla kun en hyväksy hänen rentoutumiskeinoaan. Ihan turha selittää minun, että kerran pari viikossa ok, mutta päivittäin en halua sitä katsella.
En voi hyväksyä päivittäistä käyttöä ja hän ei pysty muuhun. Saattaa vähentää joskus "pakotettuna" hieman viikon ajaksi, mutta sitten lipsuu taas jokapäiväiseksi. Hän on ummistanut silmänsä asian haitoilta ja ajattelee oikeasti, että se on väärin jos en hyväksy sitä joka päivä.
Ennen kannabis oli minulle ok, nykyään VIHAAN sitä kun puolet jengistä käyttää varmaan ja päivittäin.
En siis aio uhkailla enää enkä erota. Miten jaksan tätä? Miten muuttaa omaa suhtautumista kun toinen nykyään ällöttää ja v**tuttaa joka ilta kun on pilvessä?
[/quote]
Tiedän varmasta kokemuksesta, että ei paremmaksi muutu toi meno. Piti jättää kaupunki, ne piirit, tämä mies ja aloittaa elämä uusiksi. Onneksi tein tämän päätöksen silloin ja hoidin lapsen yh:nä. Siitä asti elämä on ollut nousujohteista ja olen saanut asiani kuntoon.
Vielä jatkan 122# eli olet kirjoituksestasi päätellen kasvanut ihmisenä ja haluat olla vastuunsa kantava vanhempi lapsillesi. Mies on taas jäänyt vielä näköjään jumiin vanhoihin tapoihinsa, eikä aio muuttua parheen vuoksi. Kylmä kyyti, sinun on jätettävä koko tuo entinen elämäntyyli taaksesi, jos haluat eroon lopullisesti poppoosta ja kamasta jo lastesikin vuoksi. Voimia sulle, teet oikein jos lähdet. Sinua ja lapsiasi odottaa jokin toinen, parempi aika.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:08"]
[/quote]
Totta!
[/quote]Mitä helvettiä? Tupakka on todellakin kaikkine terveyshaittoineen paljon, paljon vaaraallisempaa kuin kannabis.
[/quote]
Sorry tohtori siellä, tupakka ei aiheuta vainoharhaisuutta, eikä agressioita, joista ulkopuoliset ihmisetkin joutuu kärsimään!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Totta!
[/quote]
Sorry tohtori siellä, tupakka ei aiheuta vainoharhaisuutta, eikä agressioita, joista ulkopuoliset ihmisetkin joutuu kärsimään!
[/quote]Heh, aggressiivisuutta kannabis ei todellakaan aiheuta, päinvastoin. Vainoharhaisuutta kylläkin, kokemattomilla käyttäjillä ja liian isoilla annoksilla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Totta!
[/quote]
[/quote]Heh, aggressiivisuutta kannabis ei todellakaan aiheuta, päinvastoin. Vainoharhaisuutta kylläkin, kokemattomilla käyttäjillä ja liian isoilla annoksilla.
[/quote]
Öö lueppa tuo 103:sen kertoma juttu lastensa isästä. Taidat itse olla amatööri kun et voi myöntää pitkäaikaisen käytön haittoja.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Totta!
[/quote]
[/quote]
Öö lueppa tuo 103:sen kertoma juttu lastensa isästä. Taidat itse olla amatööri kun et voi myöntää pitkäaikaisen käytön haittoja.
[/quote]Ei hyvää päivää. Tiedätkö että jokainen ihminen on yksilö? Se nyt vain on fakta, että suurin osa ihmisistä on rauhallisia ja hyväntahtoisia pilvessä, jos jollekin se on aiheuttaunut agressiivista käyttäytymistä niin et voi alkaa yleistämään.
Tiedän tunteen, ja muillekin se asia ei kuulunut. Tärkeintä oli että Hän saa rentoutua ja saada apua erinäisiin kipuihin (liikuntaakin olisi niihin tules-vaivoihin saattanut kokeilla...) Onneksi on mennyttä elämää, ei oo ikävä. Muista että jos se ei ole itse halukas lopettamaan niin helpommalla pääset kun nostat kytkintä. Se pilvi menee lopulta kaiken eedelle :(
mitä vikiset tyhmä?
sulle on annettu jo vastaus.
Olin itse muutama vuosi sitten samassa tilanteessa, tosin sillä erotuksella että olin raskaana, mies oli siis salannut polttamisensa siihen asti mutta keskiraskauden aikaan alkoi polttaa päivittäin jolloin asia selvisi mullekin.
itse mies ei tietenkään nähnyt asiassa mitään ongelmaa, ei silloinkaan kun pyysi mua piilottamaan kamansa ettei polta kaikkea kerralla?? !! Eikä seuraavana päivänä kun olin piilotanut ne liian hyvin, ja mies soitti mulle töihin ihan paniikissa kun ei voinut polttaa. Olisi toki pitänyt heivata mies pihalle jo heti tuolloin mutta siedin käytöstä jonkin kuukauden. Vauvan syntymänaikoihin jouduin laittamaan miehen valitsemaan perheen tai polttamisen välillä, ja niin mies lähti lätkimään. Eipä ole voinut antaa huonoja vaikutteita lapselle kun ei lapsi ole kiinnostanut pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:02"]
[/quote]
Totta!
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ei hyvää päivää. Tiedätkö että jokainen ihminen on yksilö? Se nyt vain on fakta, että suurin osa ihmisistä on rauhallisia ja hyväntahtoisia pilvessä, jos jollekin se on aiheuttaunut agressiivista käyttäytymistä niin et voi alkaa yleistämään.
[/quote]
Te kiihkouskovaiset kiellätte kaikki negatiiviset vaikutukset. Ette ymmärrä että se kannabis todellakin aiheuttaa aggressiivisuutta, vainoharhaa ja passivoitumista. You are in denial.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:33"]
Ap, mä taidan tietää kuka oot...
[/quote]
Voihan se olla. Tosin tämä on nykyään niiiin yleistä, että oikein pelottaa. Sen takia en enää olekaan niin kannabismyönteinen kuin ennen, liikaa näkee sitä ajatusta, että kannabista on ok vetää joka päivä.
On muuten todella naiivia mielestäni verrata kannabista ja kahvia toisiinsa. Tai siis pointtina se, että KAIKKI on vaarallista, kyse on vain määrästä. Eli kuppi pari kahvia per päivä ei ole sama asia kuin kannabis joka päivä. Mutta vedäpä kahvia >10 kuppia päivässä, niin alkaa olla haitallisiakin vaikutuksia.
- ap
[/quote] Epäilen, että nimesi alkaa kirjaimella M.
VAROITA MIESTÄSI! Itse poltttelin 4 vuotta, 2 vuotta niistä päivittäin. Luulin että olin normaali, jouduin pieneen psykoosiin ja masennuin ja lopetin polttelun.
Tiedoksi autoileville pössyttelijöille:
Kannabis pysyy elimistössä pitkään (poistumisaika voi olla jopa viikkoja) ja näin ollen voi aiheuttaa rattijuopumustuomion päiviä tai jopa viikkoja käytön jälkeen.
http://www.paihdelinkki.fi/pikatieto/?c=Kannabis