Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni painii naisten kanssa!

Vierailija
14.07.2014 |

Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia joku nainen haluaa mennä painimaan miesten kanssa??

Vierailija
2/70 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella,että ap:n mies vaan kellistää naisia umpimähkään. Paini harrastuksena on viaton,anna miehen harrastaa mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun mieheni harrastaa kamppailulajeja, myös lukkopainia (ja brassijujutsua ja vapaaottelua). Kyllä minäkin seurustelun alussa vähän mietin tuota samaa asiaa, mutta enpä enää asiaan kiinnitä huomiota. Mieheni harrastaa siellä, jos haluaisi muita naisia käpälöidä, niin varmaan löytyisi jotain kiinnostavampiakin kohteita kuin hikiset naiset. Ja ainakin osa niistä naisistakin haluaa ihan vaan painia, kun nimiä vilahtaa tuolla uutisissa ja mitaleitakin ovat saaneet. :D

Älä kiusaa itseäsi ajatuksella, ihan turhaa!

Vierailija
4/70 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painin myös miesten kanssa, koska olen usein ainoa nainen treeneissä. Yksinkö pitäisi tatamilla kieriä?

Ja Juu, ei todellakaan ole mikään seksi mielessä. Miehenikin painii ja painikoon kenen kanssa haluaa tai ketä sattuu treeneissä olemaan. Tekniikoihin siellä keskitytään eikä kähmimiseen...

Vierailija
5/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen paininnut satojen miesten kanssa :-D:-D oliko ukkosi seassa? en tiä ,kuristin sen varmankin :-D käske varoa mua!! ;-);-);-) kotona oma ukko..muut ei kiinosta..

Vierailija
6/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehesi saattaa siellä pieni puoliseisokki päällä painia, jos yhtään normaali viriili mies on. Siellä painitaan niin tiukat kutimet päällä

Vierailija
7/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:39"]

Harrastaa siis lukkopainia ja ryhmässä on myös naisia. Naisille ei ole olemassa omaa ryhmäänsä. Minua häiritsee, että mieheni kopeloi toisia naisia ja he miestäni. Mielipiteitä ja vastaavia tapauksia olisi kiva kuulla!

[/quote]

Kyllä se niitä nussii

Vierailija
8/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jonkunlaisesta luottamuspulasta tosiaan kertoo että mulla soi hälytyskellot. Ei vaan tunnu yhtään oikeelta..

ap

Vierailija
9/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi rajoittaa miehen harrastuksia, mutta en tiedä mitä tehdä. Tuntuu niinkuin joku sisäinen ääni huutaisi, että "pakene äkkiä ennen kun tulet nöyryytetyksi."

ap

Vierailija
10/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni harrasti lukkopainia ja bbj ja sanoi että jos silmiin ei katso niin ei se ole eroottista :D Tosin meillä puhe oli vaan miesten välisistä tiiviistä kontakteista.

Vierailija
11/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin todennäköistä että miehesi pettää sinua painisalilla. Näin kävi myös itselleni ex-miehen kanssa.

Vierailija
12/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika harrastaa kanssa brassijujutsua ja lukkopainia ja hänellä on huoneensa seinillä noita naispainijoitten kuvia. Seurassa on kanssa kolmasosa tyttöjä.

Kyra Gracie on kuulemma lajin perustajaperheestä:

http://gimme-a-break.net/wp-content/uploads/2013/11/kyra_gracie_hottest_pic.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-LYQhPOf0yF0/UiPGKwzWGzI/AAAAAAAAA6I/vyWJZivDROs/s400/6.jpg

Minusta on kuitenkin parempi, että oppii olemaan myös vastakkaisen fyysisessä kontaktissa pelkän sänkypainin lisäksi.

Vierailija
13/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahhaha

Vierailija
14/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä menee itse myös vähän painimaan niin loppuu tuo vinkuminen ;)

Vierailija
15/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä Se mies! Teillä ei selvästikään ole luottamusta toisiinne, ja yleensä vaistot on tossa asiassa oikeessa. Painiin Se ei taas liity mitenkään.

Vierailija
16/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoharjoitukset ovat huomattavasti parempia kuin paini.

Vierailija
17/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paini on harrastus siinä missä mikä muu tahansa. Jossain joogakurssilla tai punttisalilla on kyllä todennäköisempää päätyä pettämään puolisoa kuin painisalilla, missä ollaan kyllä kontaktissa mutta kaikki eroottisuus on valovuoden päässä kun kipakka nainen kuristaa liki tajun pois heti jos ajatus hetkeksi kin herpaantuu :D Paini on sitäpaitsi varsin hikistä hommaa, kauniskin nainen näyttää hyvin sparranneena yleensä salilla etupäässä, no, vähemmän haluttavalta... Olisit huolissasi enemmän teidän välisestä luottamuspulasta, kuten aika moni on jo maininnutkin.

Vierailija
19/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 06:53"]

Minun exäni harrasti lukkopainia ja bbj ja sanoi että jos silmiin ei katso niin ei se ole eroottista :D Tosin meillä puhe oli vaan miesten välisistä tiiviistä kontakteista.

[/quote]

Näinhän se on. 

http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=gay-jiujitsu.jpg

Vierailija
20/70 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pesee miehensä treenivaatteita?