Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhyystutkijan perheellä huipputulot. Luottamukseni meni

Vierailija
08.07.2021 |

Sorry vaan. En oikein enää jaksa uskoa tähän Ohisalon ideologiaan. On helppo kehottaa ja vaatia muita elämään niukasti, ja moni sitä joutuu olosuhteiden pakosta tekemäänkin, kun itsellä on käytössä autoja ja rahaa. Marimekon vaatteetkin maksavat monelle kuukauden ruokarahat.
Olen nähnyt niin monta kertaa, kuinka ihminen oikeasti muuttuu, kun mahdollisuudet lisääntyvät - ja päin vastoin.
Mitä kokemuksia muilla on?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöjuopon kanssako Ohisalon olisi pitänyt au-lapsi hankkia? Kuten täällä au-mammat tekevät.

Vierailija
62/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aloittaja on dille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ja Marin ovat täydellisiä esimerkkejä siitä, että oman kasvatusperheen köyhyys tms ei ole tekosyy jättäytyä ilman kunnon koulutusta ja uraa. Lapsiakin voi HARKITUSTI hankkia uran ohessa, jos on vain älliä päässä. Maksuttomat yliopistot ja korkeakoulut ovat harvinaisuus maailmassa.

Vierailija
64/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni ainakin työ ihmisten parissa, joilla ei mene hyvin on avannut silmiä ja vaikuttanut puoluekantaani. Kaikki ei ole vain itsestä kiinni ja maailma ei ole mustavalkoinen.

Joku kovia tieteitä ja samanhenkisten kanssa elänyt ei välttämättä tiedä köyhien elämän todellisuudesta mitään ja maailmankuva voi olla kapea.

Vierailija
65/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä että hyvä toisilta vaatia kun itseään ei tule koskemaan mitenkään.

Ajattelitko, että köyhyystutkija käskee olemaan köyhä?

Vierailija
66/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmiston ideologia elää vastakkainasettelusta. Pahintahan vasemmistolle olisi se, että kaikilla menisi hyvin ja olisivat rikkaita. Silloin loppuisi vasemmiston kannatus, kun ei enää olisi "rikkaita riistäjiä". Katso vaikka minkä kommunistivaltion meininkiä - ennen Neuvostoiiitto ja harppi-Saksa. Nyt vaikka P-Korea, Venezuela jne. Siellä on eliitti joka porsastelee mennen tullen ihan ilman pidäkkeitä ja silti he puheissaan kannustavat vihaan kaikenmaailman imperialisteja vastaan. Ohisalonkin kannattaa jopa porsastella koska sekin tuo esiin luokkaeroa. Luokkaerolla vasemmisto menestyy.

Ihanan naiivi puheenvuoro! :)

Tyypillinen vihervassarin kommentti :)

On harhaanjohtavaa puhua vihervassareista. Vihreät eivät ole vasemmistopuolue eivätkä aja pienituloisten asemaa.

Vierailija
67/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli ihan tavallisena, kenties vähän oikeistoon päin kallellaan olevana heppuna aika silmiä avaava tilanne kun kuulin, että meidän todella vasemmistolaisella Sanna Marinilla on satojentuhansien eurojen asuntovelka. Jotenkin ei vaan sovi edes minulle yhtään tämä kuvio, että ollaan muka niin vasemmistolaista ja omistetaan samalla satojentuhansien eurojen asuntovelat.

Vierailija
68/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni oli ihan tavallisena, kenties vähän oikeistoon päin kallellaan olevana heppuna aika silmiä avaava tilanne kun kuulin, että meidän todella vasemmistolaisella Sanna Marinilla on satojentuhansien eurojen asuntovelka. Jotenkin ei vaan sovi edes minulle yhtään tämä kuvio, että ollaan muka niin vasemmistolaista ja omistetaan samalla satojentuhansien eurojen asuntovelat.

Tämä oli hauska! Ai että ihan omistaa velat! Ja minä kun olen aina luullut, että velka ei ole omistamista vaan ihan päinvastoin.

Vierailija
69/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa köyhät, kiitos, siis  vilpitön kiitos, kun olette olemassa ja varmistatte, että mulla palkka juoksee!

t: köyhyystutkija.

Tui tui, pysykäähän köyhinä, niin mä pysyn leivän syrjässä!  <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme