Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka kirjoitat täällä: oletko yksinäinen?

Vierailija
08.07.2021 |

Itse huomaan kirjoittelevani tänne lähinnä kun olen yksin, esim lapsi mummolassa ja mies mökillä. Arjessa ei juuri ehdi.

Huomaan että tää on hyvin koukuttavaa, jokaiseen aloitukseen saa helposti kymmeniä kommentteja. Mutta mietin, että oikeasti olisi paljon järkevämpää raivata vaikka lastenhuonetta tai lukea kirjaa kuin gengailla täällä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin kun tein tämän aloitukseen, pitää totta kai tarkistaa monta kertaa tuletko vastauksia. Itselle tämä koukuttaa yhtä pahasti kuin some. Ap

Vierailija
2/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, todella yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Töissä on liian kuuma eikä ajatus kulje, siksi täällä.

Vierailija
4/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, mutta kun kirjoitan, niin olen yksin. Kuten nyt: aamiaisella yksin, mies töissä ja teini nukkuu.

Vierailija
5/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen yksinäinen enkä saa pil - luakaan.

Joku voisi piristykseksi postata tissit.

Vierailija
6/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tämä kaikki ahdistaa..

Vierailija
7/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että täällä on keskimääräistä yksinäisempi ihmisiä.

Vierailija
8/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja tämä kaikki ahdistaa..

Mikä ahdistaa, vauva.fi, korona vai jokin muu?

Ap

Vierailija
9/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen, mutta kun kirjoitan, niin olen yksin. Kuten nyt: aamiaisella yksin, mies töissä ja teini nukkuu.

Mulla täsmälleen sama! Enkä edes tiedä miten tänne päädyin tänä kesänä taas. En ole vuosiin käynyt.

Vierailija
10/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein yksin mutten yksinäinen. Tylsistynyt usein kyllä.

Vierailija
11/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös täällä ollaan yksin mutta harvemmin yksinäisiä. No kyllähän naisseura hetkittäin maistuisi mut ei täs muuten niin väliä.

Vierailija
12/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja usein myös yksinäinen. Keskustelupalstat tuo korviketta sosiaalisille suhteille. Kaipaan jatkuvasti seuraa ja juttukaveria.

Vierailija
13/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, minulla on vain liikaa aikaa. Siivota pitäisi, mutta kyllä tämä on hauskempaa kuin vessanpytyn tai saunan jynssääminen.

Vierailija
14/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan tarvitsen omaa aikaa yksin paljon, vaikka ystävät ovatkin tärkeitä. Olen kai siinä mielessä tyypillinen introvertti. Tämä palsta toimii ajatus- ja mielipidesparraajana. Täällä voi pyöritellä ajatuksiaan ja hioa näkemyksiään.

Vierailija
15/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asun kaukana kaikista tärkeistä ystävistäni

Vierailija
16/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin ja usein myös yksinäinen. Keskustelupalstat tuo korviketta sosiaalisille suhteille. Kaipaan jatkuvasti seuraa ja juttukaveria.

Juuri jotain tällaista ajattelin, että tämä korvaa sosiaalisia suhteita silloin kun niitä ei ole muuten saatavilla. Itsekin olen täällä yleensä silloin kun olen syystä tai toisesta yksin, vaikka järkevämpää olisi tehdä jotain ihan muuta.

Aika haastavaa jos netti on ainoa paikka saada ihmis"kontaktia"

Ap

Vierailija
17/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Asun kaukana kaikista tärkeistä ystävistäni

Miksi et muuttaisi lähemmäs ystäviäsi? Jos syy on työ niin sekin on tärkeää, mutta ihmiset vielä paljon tärkeämpiä. Moni ammattihan on sitä paitsi sellainen, että pystyy tekemään nykyään etänä.

Vierailija
18/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri jotain tällaista ajattelin, että tämä korvaa sosiaalisia suhteita silloin kun niitä ei ole muuten saatavilla. Itsekin olen täällä yleensä silloin kun olen syystä tai toisesta yksin, vaikka järkevämpää olisi tehdä jotain ihan muuta.

Aika haastavaa jos netti on ainoa paikka saada ihmis"kontaktia"

Ap

Tämähän on parempi ihmiskontakti, jos haluaa keskustella. On hyvin harvinaista tavata ihminen, joka pystyy keskustelemaan juuri kaikista niistä asioista, mistä itse haluaa keskustella. Eihän kahdella ihmisellä ole samat mielenkiinnon kohteet eikä hänellä voi olla kaikkea sitä tietämystä, mitä av:n massalla on.

Tietty tässä on varjopuolensa. Nuo solvaavat, vähättelevät ja halveksivat ihmiset.

Vierailija
19/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
20/30 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen, minulla on vain liikaa aikaa. Siivota pitäisi, mutta kyllä tämä on hauskempaa kuin vessanpytyn tai saunan jynssääminen.

Sama juttu. En ole tippaakaan yksinäinen, mutta tulen tänne liian usein ja siirrän töitä myöhempään. Tälläkin hetkellä voisin imuroida ja mokata lattioilla, sillä oesimme viikko sitten matot ja laitan ne vasta sitten, kun lattiat ovat putipuhtaat. Tiskipöydällä odottaa myös kaksi likaista paistinpannua, jotka pitäisi pestä ja pöytä pyyhkiä. Lakanat voisi vaihtaa ja suihkukaapin seinät pitäisi taas pesaista hieman tarkemmin. Mansikat odottavat poimijaansa ja ulkokukat kastelua, autokin pitäisi vahata, pesin sen eilen.

Täällä vain on mukavampaa. Olen käynyt palstalla 20 vuoden ajan enemmän tai vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme