Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ystävien puuttuminen mun elämään!!

Vierailija
12.07.2014 |

Meillä on siis kaveriporukka, ollaan toistemme parhaita ystäviä, ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Ne on ne ihmiset, joihin mä luotan enemmän kuin kehenkään, joilta mä tiedän saavani apua ihan kaikkeen. Toki nyt, kun ollaan muka aikuisia, varsinainen yhdessäoleminen on vähäisempää, perheet ja muut jutut vie aikaa. Mutta silloin kun ollaan yhdessä, ollaan yhdessä.

Mulla ei ole perhettä, eikä oikein mitään vakituisempaa miestäkään jokuseen vuoteen. Kiire ja kaikkee. Sitäpaitsi mä nautin liikaa yksinolemisesta. Ehkä vuoden oon nyt hengaillu yhden miehen kanssa, kai tää on sellanen fuckbuddy-suhde, tai kyllä me tehdään yhdessä muutakin ku naidaan, mutta ei siis varsinaisesti seukata.

Tämä mies on bad news, tiedän. Renttu, päihteiden käyttäjä, hullu. Mutta jumalauta miten komea ja hauska. Mulla on hauskaa sen kanssa ja tän kesän se on ollu aika tarkkaan kuivilla, seksikin on ollu ihan toista nyt kun se on selvinpäin. :) Tiedän senkin, että se tuskin pysyy loppuikäänsä kuivilla. Enkä ole suunnittelemassa mitään vakavia yhteenmuuttoja tai naimisiinmenoja. Nyt kesällä ollaan vietetty aikaa enemmän yhdessä ja voihan tämä jonkun silmään näyttää jopa seurustelulta.

Ilmeisesti mun ystävien silmään näyttää. Pari viikkoa sitten me vietettiin muutama päivä yhdessä ja jokainen muisti useampaa kertaa varottaa mua ja neuvoa pysymään kaukana. Mä joojottelin. Sitten alko soittelut. Ja kutsut terassille/viikonlopunviettoon/leffaan/jne. Kieltäydyin melkein kaikista, koska meillä oli muita suunnitelmia. Nyt ystävät on alottanu kampanjansa uuden vaiheen. Mä saan puheluita erilaisilta miehiltä. Mua kutsutaan kahville tai syömään, siis treffeille. Ja mun numeron ne on saanu mun ystäviltä.

Me ollaan herrasiunaa aikuisia ihmisiä. Miks helvetissä mun rakkaat ystävät haluaa puuttua tähän näin voimakkaasti? Mä olen selittäny niille, että mä tiedän mikä tää mies on, mä tiedän, ettei mun kannata haaveilla mistään vakavasta, enkä mä jumalauta edes haaveile!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaas nyt vielä tän asian puimista. Ootko sä ollu mun ystävien kanssa samassa tilanteessa? Eli sun kaveri ois hengaillu sellasen ihmisen kanssa, jota sä et hyväksy? Ja sä olisit yrittäny naittaa sitä sopivammalle. Mitä sä oikein ajattelit? Oisko sun ystävä voinu sanoo tai tehdä jotain, että sä olisit lopettanu? Kerro! -ap-

Vierailija
2/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele itelles.toivot salaa että se mies raitistuu ja voisitte olla yhdessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua parisuhdetta. Kenenkään kanssa. -ap- Hei, mä käyn nyt saunassa, kun toi mies on sen lämmittäny. Sitten jatketaan. :)

Vierailija
4/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastihan tuo kuulostaa parisuhteelta. Pari kertaa viikossa yhdess ja viikonloput eli siis neljä kertaa viikossa yhdessä. Saa seksiä, lohdutusta, saunakaverin, juttukumppanin. Mitä ihmettä sinä sitten parisuhteelta haet?

Olet parisuhteessa hullun ja narkkarin kanssa ja ihmettelet, miksi ystävät ovat huolissaan, kun väität, ettet ole parisuhteessa.

Jos olet tyytyväinen elämääsi, kerro se ystävillesi ja se siitä. Et voi pakottaa heitä kutsumaan tätä hullua mökillensä mutta voit olla rehellinen heille ja kertoa, että juuri tämä mies tyydyttää kaikki tarpeesi etkä halua muita miehiä. Tämä on se oikea.

Tätähän ajat takaa?

Vierailija
5/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun mä en ole parisuhteessa. Mulla on täysi vapaus esim. mennä sänkyyn kenen kanssa tahansa. Tai tehdä mitä vaan. Tämä mies ei ole mulle "se oikea", tuskin sellaista onkaan, tai ainakaan mä en halua tuhlata aikaani sellasen ettimiseen. Kun mä en sitä tarvitse. Mikä helvetti siinä on, että mua ei uskota? Mä en tar-vit-se pa-ri-suh-det-ta, eikä mulla sellasta ole. Miten mä saisin teidät tajuamaan? Sitten mä varmaan saisin mun ystävätkin tajuamaan. -ap-

Vierailija
6/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 06:44"]

Ja ystäväsi ovat oikeassa, älä viitsi olla noin uskomattoman tyhmä. Lueppa oma tekstisi ulkopuolisen silmin? Miksi olet tuhlannut kauniin kesän turhaan renttuun kun olisit voinut pitää hauskaa ystäviesi kanssa?

[/quote]

Noh, tän ulkopuolisen silmin ei vaikuta, että ap "tuhlaisi kesänsä". Eikö tuhlaamista ole, jos tekee jotain mistä ei oikeasti tykkää, tai jättää jotain tekemättä koska pelkää jotain, esimerkiksi muiden mielipidettä? Ilmeisesti ap nauttii miehen seurasta täysillä, mutta ei ole sillä tavalla kiintynyt että elättelisi jotain perhehaaveita rentun kanssa, mikä siinä on väärin?

Samaa mieltä olen siinä, että ihanaa kun ystävät välittää :) Ei myöskään kannata ihan unohtaa ystäviä jonkun fuckbuddyn takia, siis he varmasti haluavat viettää aikaa ap:n kanssa muutenkin kuin "pelastusmielessä".

Vierailija
7/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt. 41 tajus. Kiitos. Mä olen onnellinen siis nyt, tässä elämässä. Mulla on oikeasti helvetin kiva elämä. Mä teen työssä asioita, joista saan tyydytystä ja vapaa-ajalla teen asioita joista saan tyydytystä. Ja pisteenä iin päälle hengaan hauskan miehen kanssa. Ja saan siltä asioita, joita tässä hetkessä kaipaan. Mutta en kaipaa oikeaa parisuhdetta, enkä koe sellaista tarvitsevani. Mun on hyvä nyt! -ap-

Vierailija
8/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ikionnellinen jos olisi edes yksi ystävä joka välittää noin paljon :(

Ja ystäväsi ovat oikeassa, älä viitsi olla noin uskomattoman tyhmä. Lueppa oma tekstisi ulkopuolisen silmin? Miksi olet tuhlannut kauniin kesän turhaan renttuun kun olisit voinut pitää hauskaa ystäviesi kanssa?

Vierailija
9/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuaanista taliaivoutta.

Vierailija
10/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi, on sullakin mamma ongelmat.

Vierailija
11/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt hauskaa ystävienikin kanssa. Talvella tehtiin pitkä reissu Los Angelesiin ja on vietetty muutenkin aikaa yhdessä. Mutta mua ahdistaa tää niiden "kampanjan" läpinäkyvyys. Miks ne ei edes yritä tutustua tähän mieheen? Aikasemmin, kun mulla on ollu jotain säätöjä jonkun kanssa, ei siis mitään vakavampaa edes, säätö on ollut tervetullut esim. viikonlopuksi mökille yms. Tämä ei ole. Me tosiaankin ollaan aikuisia, yli nelikymppisiä ihmisiä. Mä en ole rakastunut, mulla on vaan hauskaa sen miehen kanssa. -ap-

Vierailija
12/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Älä mee treffeille jos et halua.

Vierailija
13/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä menekään. :) -ap-

Vierailija
14/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 06:44"]Mä oisin ikionnellinen jos olisi edes yksi ystävä joka välittää noin paljon :(

[/quote]

Olen kyllä samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa.

Sulla on nähtävästi ystäviä jotka välittävät sinusta, ja ovat tuossa asiassa ihan oikeassa. Ja lisäksi tuo epämääräinen suhteesi myös estää sinua löytämästä todellisia seurustelusuhteita.

Vierailija
15/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat aikaasi tuollaiseen nollaan ja tulet muutaman vuoden kuluttua itkemään palstalle, että KAIKKI MIEHET ON SIKOJA.

Vierailija
16/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mä en halua mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Mun elämässä on niin paljon kaikkee tärkeää, tärkeämpää kuin vakava ihmissuhde. Mä tarvitsen nyt sellasta helppoa ja vapaata elämää, haluan pitää hauskaa ja saada fyysiset tarpeet tyydytettyä ilman että mun tarvitsee luopua mistään. Tämän miehen kanssa saan elää sellaista elämää. Oon yrittäny tätä ystävilleni kertoa, mutta eivät halua ymmärtää. -ap-

Vierailija
17/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kuullllllostat korkeintaan 17-vuotiaalta tai muuten vaan psyykkisesti kukkupööltä.

"Me tosiaankin ollaan aikuisia, yli nelikymppisiä ihmisiä. Mä en ole rakastunut, mulla on vaan hauskaa sen miehen kanssa. -ap-"

Vierailija
18/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä olen ainakin sitoutumiskammoinen, jos en enemmäkin kukkupöö :) Miks mä en saa olla? Mulla ei ole lapsia, joiden elämän mä sotkisin, ainoastaan omani, jos jonkun elämä tässä nyt sotkeentuu. Miks mun ystävät nyt yhtäkkiä haluaa saada mut johonkin sovinnaiseen muottiin, kun ne ei aikasemminkaan oo kovin huolissaan mun sekoiluista olleet? -ap-

Vierailija
19/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ystäväsi niin kunnollinen hetken tuttavuutesi olisi ok tulla mökilleni mutta en haluaisi mökilleni mitään huumeita käyttävää sekoilijaa (vaikka olisikin hetkellisesti selvänä). Ajattelen nimittäin että jos nappaakin jotain niin mökki tai me ihmiset voidaan saada pahasti turpiin. Tai  myöhemmin voi päihteiden vaikutuksen alaisena tulla mökille ja varastaa/ pistää paikat remonttiin oltiin paikalla tai ei.

Eli en vain halua tuttavapiiriini mitään sekopäätä josta voi olla harmia myöhemminkin.

Lisäksi jos olisit ystäväni niin minua pelottaisi tuollaisessa suhteessa se päivä kun mies "pimahtaa" ja sekoilee kunnolla. Voi olla että saat turpiin kunnolla tai kuolet toisen harhojen seurauksena. Eli joo et halua suhteelta mitään vakavaa mutta saatat saadakkin tosin ei positiivista. Suhtautumisesi tuohon yhdessä oloon kuulostaa naivilta jne. Miehen komeushan on pääasia vaikka muuten olisi mikä renttu. Joopa joo. Ymmärrän ystäviäsi hyvin. Ja valitettavasti oma ystävyyteni haalistuisi jos ystävä vinkeistä huolimatta vakiintuisi tuollaisen rentun kanssa. Ihan oman ja perheeni turvallisuuden vuoksi jättäisin yhteydenpidon vähälle kunnes renttu olisi pois kuvioista.

Vierailija
20/40 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä luulen että ne pysyy. Meillä on takana paljon elämää, kaikenlaista. Ihmeellistä, jos joku mies katkasis yli 20 vuoden yhdessäolon. Ne on mun sielun veljiä. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan