40-vuotias yksinäinen yh vastailee kysymyksiin.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:23"]Ootko se minä?! Tuota peppujuttua ja toisen lapsen ikää lukuunottamatta ollaan samiksia :) Ja minäkin olen yksin - jos ei lapsia ja lemmikkieläintä lasketa... (uusiosinkkuutta takana julmetun pitkä pätkä)
[/quote]
Mä en ees muista, koska oisin seurustellu tai koskenu miestä, ehkä 2011 tai 2010. Kerran töissä joku asiakas halusi halata mua, miespuoleinen, ja mulle tuli ihan itku silmään ja tuntui ihanalta tuntikausia, lensin pilvissä. Ja kerran yksi työkaveri taputti toverillisesti polvelle ja sama juttu, jotenki ihan sydåmestä otti. Näin puutteessa mä oon :-( ap
[/quote]
Ei tässä kuule mullakaan ole mitään erityistä "suhinaa" henkkoht elämässä, vaikka jotkut lentääkin kukasta kukkaan yh:nakin. Niinpähän vaan itelläkin viimeisin mieskontakti joskus vuonna 2010 tai 2011. Varmaan joo olen puutteessa, mut kun ei ajattele asiaa, niin pärjää :) Kauheesti latasin odotuksia tälle kesälle, että kohtaisin "jonkun", mutta niin se kesä vaan alkaa olla ohi eikä ketään tullut vastaan. Näin on jo sen verran monta kesää mennyt, että ei tunnu missään.
Kavereita ei itsellänikään ole tuhlattavaksi asti. Muutama ystävä, liuta kavereita, omat sisarukset. Näillä mennään.
Hyvää kesää sulle, kohtalotoveri!
- se toinen 40 v. yh -
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:30"]Sun pitää hakee semmoseen kuntoutukseen.
[/quote]
Joo, oon hakemassakin :-) ap
[/quote]
Lisäyksenä, että työpaikan kuntoutukset on lähinnä ylipainoisille ja sellaisille, joita yritetään motivoida liikuntaan. Mulla on vaan pari kiloa ylipainoa ja urheilen 3-6 kertaa viikossa, saattaa kaatua näihin. Mutta haen silti! ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:23"]Ootko se minä?! Tuota peppujuttua ja toisen lapsen ikää lukuunottamatta ollaan samiksia :) Ja minäkin olen yksin - jos ei lapsia ja lemmikkieläintä lasketa... (uusiosinkkuutta takana julmetun pitkä pätkä)
[/quote]
Mä en ees muista, koska oisin seurustellu tai koskenu miestä, ehkä 2011 tai 2010. Kerran töissä joku asiakas halusi halata mua, miespuoleinen, ja mulle tuli ihan itku silmään ja tuntui ihanalta tuntikausia, lensin pilvissä. Ja kerran yksi työkaveri taputti toverillisesti polvelle ja sama juttu, jotenki ihan sydåmestä otti. Näin puutteessa mä oon :-( ap
[/quote]
Ei tässä kuule mullakaan ole mitään erityistä "suhinaa" henkkoht elämässä, vaikka jotkut lentääkin kukasta kukkaan yh:nakin. Niinpähän vaan itelläkin viimeisin mieskontakti joskus vuonna 2010 tai 2011. Varmaan joo olen puutteessa, mut kun ei ajattele asiaa, niin pärjää :) Kauheesti latasin odotuksia tälle kesälle, että kohtaisin "jonkun", mutta niin se kesä vaan alkaa olla ohi eikä ketään tullut vastaan. Näin on jo sen verran monta kesää mennyt, että ei tunnu missään.
Kavereita ei itsellänikään ole tuhlattavaksi asti. Muutama ystävä, liuta kavereita, omat sisarukset. Näillä mennään.
Hyvää kesää sulle, kohtalotoveri!
- se toinen 40 v. yh -
[/quote]
Kiitos paljon rohkaisevista sanoistasi! :-) ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:31"]Kummassa, valk. vai rusk.?
[/quote]
Ruskeassa. Ylähyllyllä, joidenki takana. Ehkä vaatteiden ta joitain tavaroita, joitaki syviä. ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:06"]Millaista olisi unelmiesi seksi?
[/quote]
Kunnon panoa ilman sen kummempia tunteita jonkun kuuman komean nuoren ja urheilullisen miehen kanssa :-) Joo, haaveeksi käy, jos en löydä maksullista. Oisko ketään? ap
Katsoin sen. Oothan ny aivan varma mitä etsin?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:25"]Pidätkö tatuoinneista miehellä?
[/quote]
Joo, jos on asennemies, en lassukoilla. ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:22"]Katsoin sen. Oothan ny aivan varma mitä etsin?
[/quote]
Tottakai. Kaiva kukkapenkistä, sivupihalta. ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:14"]Myös Kela:n on mahdollisia
[/quote]
Siis sen tukemaa oon hakemas. Mutta katotaan nyt. ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:30"]Missä päin Suomea asut?
[/quote]
Lähellä Oulua. ap