Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö koskaan pieniä määriä pulloja kauppaan vai odotatko, että kertyy iso kassillinen?

Vierailija
19.05.2026 |

Voitko viedä esim 5-6 pulloa että saa euron tai pari?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että niitä tulee kassillinen. Sitten ne pyörivät kuukauden kaapissa, eteisessä ja lopulta auton takakontissa josta viedään ne muksujen kanssa palautukseen kun muistetaan. 

Muksut saa pitää kolikot.

Vierailija
2/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tölkkejä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kerran vuodessa. En muista koskaan napata pulloja mukaan, kun lähden kauppaan. Nytkin odottelis useampi muovikassillinen.

Vierailija
4/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien palautukseen silloin kun pulloja on kertynyt 2-4 kassillista. Siellä ruokakaupassa missä yleensä käydään on pullonpalautuspiste hölmösti väärällä puolella kiinteistöä niin en todellakaan viitsi kävellä sinne parin pullon takia.

Vierailija
5/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja juon.

Vierailija
6/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Lidlissä käydessä.

Vierailija
7/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vissiin ainut joka vie 5-10 pulloa :D

Vierailija
8/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien joskus pienen määrän, eli kassillisen pulloja kauppaan, jos niitä on kertynyt autoon.

Mutta olen vienyt myös 2 laatikollista pulloja kauppaan. Siinä on sitten 1-2 vuoden pullot.

Vierailija
9/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät pullot kerätään suoraan kauppakoriin ja viedään heti seuraavalla kauppareissulla. Useimmiten on alle viisi pulloa/tölkkiä. Inhoan tavaran turhaa hilloamista ktotona.

Vierailija
10/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vien kun pieni yksiö ja jos kerää paljon johonkin eteisen nurkkaan vie ison tilan

Vierailija
11/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyy lähinnä energiajuomista tölkkejä, vien kun muistan ja alkaa kaappi täyttymään. Noin yhden muovikassin kerta.

Vierailija
12/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran 15 sentin pullonpalautuskuitin postilaatikkoni pohjalta. Pisti miettimään että mikähän tarina siinäkin ollut takana, yhdestä tölkistä se lähti.

Vierailija
13/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien, ei mulle kerry kassillista varmaan edes vuodessa.

Vierailija
14/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusautomaatilla menee noin vajaa vartti kun pari kärryllistä pulloja ja tölkkejä ladon koneeseen. Hoidan homman lauantaina aamulla heti kaupan auettua, jotta ei ole niin paljon ruuhkaa. Kerran meni reilusti yli puoli tuntia kun oli pakettiautollinen pulloja, kaveri toi minulle uutta kärryä ja minä tyhjensin toista automaattiin. Kärryjen välillä otin toki kuitin talteen.

Vierailija
15/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkillisen kerralla Haaparantaan.  Ei tulisi mieleenkään Suomesta ostaa kallista lima eikä tupakkaa.  Nyt vielä paremmin kannattaa kun siellä dieselikin halpaa.

Vierailija
16/16 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään joka viikko, jos tölkkejä tai pulloja kertyy. Eli pari kolme pulloa  on normi määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan