Te jotka ette "päästä" puolisoa yksin tai kaverien kanssa
baariin tai reissuun tai yhtään minnekään missä ette itse ole mukana kyyläämässä. Kysymys teille. Mitä rakkaus mielestänne on, ilmeisesti ei ainakaan luottamusta ja toisen näkemistä itsestä erillisenä olentona? Onko se siis kontrollointia?
Toinen kysymys. Uskotteko että alkoholi panee uusia ajatuksia ihmisen päähän?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:59"]
15 puhuu asiaa. Pettämiseen ei baari-iltaa tarvita.
[/quote]
Kylläpä tarvitaan. Eksäni ei koskaan pettänyt mua selvinpäin, ei missään tilanteessa, mutta aina kun lähti baariin, tanssi ja suuteli muiden naisten kanssa humalassa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:59"]
[/quote]
Kylläpä tarvitaan. Eksäni ei koskaan pettänyt mua selvinpäin, ei missään tilanteessa, mutta aina kun lähti baariin, tanssi ja suuteli muiden naisten kanssa humalassa.
[/quote]
Itseasiassa, kännissä ja baarissa sai vain tilaisuuden. Silti miehesi on pohjimmiltaan sama häntäheikki selvinpäinkin. Sama pettäjämies kuitenkin, joka ei tiedä mitä haluaa elämältä (sitoutua sinuun vai ei) ja siksi tutkiskelee sitten vaihtoehtoja ja nauttii naisten huomiosta kännissä kun et ole paikalla.
Se, että rajoittaa miehen menoja, ei silti muuta sitä ihmistä toiseksi vaan se sama epävarma mies se silti on.
Erotkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa, kännissä ja baarissa sai vain tilaisuuden. Silti miehesi on pohjimmiltaan sama häntäheikki selvinpäinkin. Sama pettäjämies kuitenkin, joka ei tiedä mitä haluaa elämältä (sitoutua sinuun vai ei) ja siksi tutkiskelee sitten vaihtoehtoja ja nauttii naisten huomiosta kännissä kun et ole paikalla.
Se, että rajoittaa miehen menoja, ei silti muuta sitä ihmistä toiseksi vaan se sama epävarma mies se silti on.
Erotkaa.
[/quote]
Ou, erosittekin siis kun eon ex, good for you.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
Erotkaa.
[/quote]
Ou, erosittekin siis kun eon ex, good for you.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:08"]
Haluatteko itse että teitä vastaavasti rajoitetaan?
[/quote]
Meidän perheessä ei rajoiteta, mutta noissa riivinrautapariskunnissa, molemmat naiset kulkevat niinkuin itse haluavat. Vain miehen menemiset on kielletty.
Mua muuten huvittaa että tähän ketjuun ei ole uskaltanut vastata yksikään nainen joka kieltää miestään menemästä mihinkään. Ymmärtävät itsekin kuinka naurettavaa se on.
-73-
Totta kai ne sen ymmärtävät. Ja sen ettei rajoittamiseen ole mitään älyllisiä perusteita.
Eksä juoksi siirappisen alun jälkeen jatkuvasti kavereiden kanssa baarissa, reissussa, muuten vain poissa kotoa, eikä kysynyt (tai tahtonut itse kysyessäni) minua mukaan. Päästin, mutta kun olisin halunnut viettää aikaa yhdessäkin, olin mustasukkainen ja takertuva pirttihirmu. Loppujen lopuksi yksin juokseminen oli lopun alkua, mies lähti.
Saa mennä jos haluaa, mutta krapulapäiviä, jolloin vain maataan ja haistaan, en voi sietää. Eli jos menee baariin, seuraava päivä pitää kyetä kuitenkin elämään normaalisti. Elämämme on juuri nyt kiireistä, ja valitettavasti joudun käyttämään jokaisen liikenevän hetken opintoihini. Siinä ei ole sijaa miesdarralle. Jos olemme eri paikoissa, saa tietenkin tehdä mitä haluaa.