Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö miehenne ulkomaanlomamatkoilla ilman teitä?

Vierailija
08.07.2014 |

Tai päästäisitkö, jos mies haluaisi lähteä?

Kysymys on suunnattu lähinnä teille, joilla on miehenne kanssa yhteisiä pieniä lapsia.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]

Monista vastauksista saa vaikutelman, että mies tekee kavereidensa kanssa useamman reissun vuodessa ja naiset saman verran. Ei siinä nyt enää kauheasti yhteistä vapaa-aikaa jää, se on ihan realiteetti, jos samaan aikaan ollaan suurin osa ajasta töissä ja kotona odottaa pienet lapset ja taloustyöt.

[/quote]

Tämä on hyvä argumentti lapsettomuuden puolesta. Minä haluan sekä matkustella (mies ei) että viettää yhdessä aikaa mieheni kanssa. Hauska saada vanhemman suusta vahvistusta sille, että olemme valinneet fiksusti jäädessämme lapsettomiksi.

Vierailija
22/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa lähteä, mutta siihen voi loppua meidän suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:28"]

62: Voitko lainata sen viestin, jossa joku sanoo, ettei mies saa lainkaan tavata kavereitaan? En keksi, mitä tarkoitat.

[/quote]

Ainiin sori, mä varmaan käsitin väärin ton, kun tuolla sanottiin, että mies ei saa mennä yksin vaan pitää lomailla perheen kanssa.

Jotenkin aattelin, että se menisi kavereiden kanssa eikä kirjaimellisesti yksin.

Mun moka.

-62-

[/quote]

Tässä ketjussa on koko ajan puhuttu ulkomaanlomista. Kavereita voinee tavata muutoinkin?

Vierailija
24/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]

Monista vastauksista saa vaikutelman, että mies tekee kavereidensa kanssa useamman reissun vuodessa ja naiset saman verran. Ei siinä nyt enää kauheasti yhteistä vapaa-aikaa jää, se on ihan realiteetti, jos samaan aikaan ollaan suurin osa ajasta töissä ja kotona odottaa pienet lapset ja taloustyöt.

[/quote]

Tämä on hyvä argumentti lapsettomuuden puolesta. Minä haluan sekä matkustella (mies ei) että viettää yhdessä aikaa mieheni kanssa. Hauska saada vanhemman suusta vahvistusta sille, että olemme valinneet fiksusti jäädessämme lapsettomiksi.

[/quote]

Olepa hyvä :)

Vierailija
25/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:03"]

Me on oltu yhdessä miehen kanssa jo 15 vuotta ja edelleenkin mulla ehtii työpäivän aikana tulla häntä valtava ikävä.

[/quote]

Kuulostaa oudolta ja epäkäytännölliseltä takertumiselta.

[/quote]

Minusta he kuulostaa rakastuneilta?

Vierailija
26/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikanaan sellaisen miehen, jonka työkuvioon kuuluu mm. matkustaminen työn puolesta. Olen joskus mukana, mutta teen itse oman aikatauluni kohdemaassa, koska hän on koko ajan kiinni työkuvioidensa kanssa. Illalla ehkä mennään yhdessä syömään tai vietetään aikaa muuten, jos aikataulu hänellä sallii. Toisinaan jään kotiin, kun hän lähtee reissuun. mennyt ihan jees, ei ole ollut asian kanssa mitään ongelmia. Reissaan itsekin työkuvioiden takia, mutta harvemmin kuin mieheni. Luottamusta kehiin.

Vierailija
27/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:46"]

Aina saa lähteä, mutta siihen voi loppua meidän suhde.

[/quote]

Miksi ihmeessä?!

Vierailija
28/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:15"]

Kyllä käy. Meinasi lähteä silloinkin, kun olin synnyttänyt kuopuksemme n. kuukausi aikaisemmin ja esikoinen oli vauhdikas 3,5v. Tuli järkiinsä, eikä lähtenyt. Hyvä niin, koska ei oltais oltu kotona odottamassa enää palatessa.

Mutta siis tuota ennen ja tuon jälkeen on kyllä käynyt, mutta tajunnut oikeasti miettiä asioita muiltakin kannoilta kuin oman halunsa.

[/quote]

Mitäpä jos näiden sinun ihanien perhearvojesi toteutuksen jälkeen miehellä ei olisi enää työpaikkaa? Kansainväliset yritykset eivät katsele sellaista touhua, että kieltäydytään työkomennuksesta, ne lemppaavat pihalle ja ottavat tilalle sellaisen, kenen vaimot ei kitise miehen työmenoista. Tiedän sellaisia naisia, jotka ovat synnyttäneetkin ilman miestään, mutta he ovat tajunneet kokonaisuuden, niin kuin järkevä nainen tekee. Mietipä itsekeskeisyydessäsi hieman tätä.

Vierailija
29/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla on käynyt.

Vapaa-aikana ressaamme koko perhe yhdessä.

Vierailija
30/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole mistään luottamuksesta kiinni, vaan siitä ettei ainakaan nyt pikkulapsiaikana kumpikaan malta olla kotoa pois paria päivää pitempään. Ja rankkaakin se olisi kotiin jäävälle.

Vierailija
31/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa...siis reissaamme! (78)

Vierailija
32/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:28"]

Jos jompi kumpi meistä lähtisi reissuun omin päin, olisi se väistämättä pois yhteisestä lomakassasta ja siksi tuntuisi hyvin epäreilulta. Toisekseen olisin kateellinen jos en pääsisi kokemaan lomareissua, kun mieskin pääsee. Ja kolmanneksi pitäisin kummana, jos mies raaskisi olla meistä erossa useamman päivän putkeen.

[/quote]

Olipa käsittämätön viesti. Mikään noista kohdista ei onneksi päde mieidän suhteessamme!

Vierailija
33/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä ja meneekin,niin kauan kun sama oikeus koskee itseänikin.Yhdessä 15v.ja lapsia 3kpl. P.s Toista ihmistä ei loputtomiin kontrolloida/yrittää omistaa/pakolla sitouttaa itseensä/käskeä viettämään kaikki vapaa-aika perheen/puolison kanssa.

Vierailija
34/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:05"]Työmatkoilla on käynyt.

Vapaa-aikana ressaamme koko perhe yhdessä.

[/quote]

:D Sellasta ressaamistahan se pikkulapsiarki monesti on :D

Vierailija
35/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tiivistyy palstapappojen mentaliteetti tässä ketjussa. Miehen matka jättäisi perheen taloudelliseen ahdinkoon, mutta matkaa kritisoiva nainen on oksettava narsisti. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi ei naista löydy.

Vierailija
36/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:06"]

Ei meillä ainakaan ole mistään luottamuksesta kiinni, vaan siitä ettei ainakaan nyt pikkulapsiaikana kumpikaan malta olla kotoa pois paria päivää pitempään. Ja rankkaakin se olisi kotiin jäävälle.

[/quote]

Jos kotona sattuu olemaan pari naperoikäistä niin jo on rankkaa hoitaa? Siis tässä Suomen hyvinvointivaltiossa, missä kotiäippä saa kaiken. Luojan kiitos, että subjektiivinen päivähoitovelvoite poistettiin ja lapsia hankkineet hoitavat ihan oikeasti mukulansa itse kotona. Ei tartte hikipäässä tuskailla laihdutuksenkaan kanssa, kun tulee ilmaista liikuntaa ihan itse hankittujen jäkeläisten kanssa. Kannattaa varmaan harkita niiden lasten hankkimista, jos ei kykene sitten mihinkään.

Terveisin, SuperMarjo

Vierailija
37/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]

Jatkuvasti on enemmän kuin kerran vuodessa. Monista vastauksista saa vaikutelman, että mies tekee kavereidensa kanssa useamman reissun vuodessa ja naiset saman verran. Ei siinä nyt enää kauheasti yhteistä vapaa-aikaa jää, se on ihan realiteetti, jos samaan aikaan ollaan suurin osa ajasta töissä ja kotona odottaa pienet lapset ja taloustyöt.

[/quote]

Ööö... jatkuvasti olisi minusta enemmänkin joka toinen viikko tai useamman kerran kuukaudessa, jolloin voisi oikeasti puhuakin siitä, että ei jäisi aikaa muuhun. Vuodessa on kuintenkin 52 viikkoa ja jos niistä jätetään vaikka 5-7 viikkoa lomiksi, vuodessa on vähintään 45 viikonloppua. Jos noista viikonlopuista isä ja äiti käyvät vaikka kolme kertaa jossain muualla, jää jäljelle 39 viikonloppua perheen kesken. Plus sitten nuo 5-7 viikon lomat, joista ehkä 1-2 viikkoa menisi muualla kuin perheen kanssa reissaillessa. Ja lisäksi sitten kaikki arki-illat. Kuinka läheisriippuvainen pitää oikeasti olla, jos ei tuo riitä??? 

Vierailija
38/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Rankkaa? Te olette vissiin sitä pullamössösukupolvea, jolle kaikki pitää tapahtua kuin itsestään. Oletettavasti olette lykänneet lapsenne jo heti kuin mahdollista päiväkotiin, koska onhan se ihan pirun rankkaa hoitaa niitä itse kotona.

Vierailija
39/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:28"]

62: Voitko lainata sen viestin, jossa joku sanoo, ettei mies saa lainkaan tavata kavereitaan? En keksi, mitä tarkoitat.

[/quote]

Ainiin sori, mä varmaan käsitin väärin ton, kun tuolla sanottiin, että mies ei saa mennä yksin vaan pitää lomailla perheen kanssa.

Jotenkin aattelin, että se menisi kavereiden kanssa eikä kirjaimellisesti yksin.

Mun moka.

-62-

[/quote]

Tässä ketjussa on koko ajan puhuttu ulkomaanlomista. Kavereita voinee tavata muutoinkin?

[/quote]

Mitä merkitystä tapaako ne kaverit Rukalla, Tukholmassa vai Lontoossa? Mihin tahansa noista voi mennä vain viikonlopuksi.

Vierailija
40/130 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:23"]

[/quote]

Rankkaa? Te olette vissiin sitä pullamössösukupolvea, jolle kaikki pitää tapahtua kuin itsestään. Oletettavasti olette lykänneet lapsenne jo heti kuin mahdollista päiväkotiin, koska onhan se ihan pirun rankkaa hoitaa niitä itse kotona.

[/quote]

Heh, niin rankkaa on hoitaa suomalaisten kotiäitien jälkeläisiään kotona. Ihmettelen suuresti itsekin tätä, miksi ollaan sitten muksuja hankittu? Pitäis nämä äipät laittaa tonne maailmalle synnyttämään, sekä kodin ja työelämän ristipaineisiin, niin avartuisi hieman tuo niin suppea näkökanta. Ei täällä mun mielestä naisia edes ole, ruikuttavia, korkean painoindeksin omaavia pullaperseitä. Ei sellainen ole itseään kunnioittava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi