Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien taso laskenut

Vierailija
01.03.2025 |

Esimerkiksi: artikkelissa mainitaan tapahtumapaikan katu muttei kaupunkia, otsikossa mainitaan kuva, mutta sitä ei ole itse artikkelissa. Muut huomanneet samaa? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta tärkein juttu on millä saan penikseni toimimaan.

Vierailija
2/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeee...  Kuka tuota Pas##kaa on lukenut sitten 90 luvun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes ollut mitään tasoa? Ainakin siellä toimittelijat eivät osaa suomen kieltä.

Vierailija
4/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä onko taso laskenut. Tai no jos jättää sen tosian huomiotta että meidän valtamediasta on tullut vihervasemmiston puoluelehtiä. Muuten varmaan samaa tasoa mitä ennenkin. Pitää osata vaan nykyään suodattaa sieltä viherpuppu pois. Tosin luettavan sisällön määrä on vähentynyt kun sitä vihersaastaa ei viitti lukea.

Vierailija
5/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdissä on jatkuvasti seksijuttuja ja narsistijuttuja.

Toimittajat taitaa olla oikeita narsisteja.

Vierailija
6/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti on vielä sekopäisempi nykyään. Toimittajat jotenkin sekosivat koronasta ja sodasta - en siis ole "koronakriittinen" tai Venäjä-myönteinen, mutta en tunnista luomaansa maailmankuvaa. 

Tosin tänään setä-Haapala onnistui Is:n puolella taas jotenkin krooonisessa Marin-traumassaan MutQSannattelemaan täysin absurdisti. Surullista, että nämä oikeistopopulistiset mediat ovat hyvin luettuja.

Vierailija
7/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiiä onko taso laskenut. Tai no jos jättää sen tosian huomiotta että meidän valtamediasta on tullut vihervasemmiston puoluelehtiä. Muuten varmaan samaa tasoa mitä ennenkin. Pitää osata vaan nykyään suodattaa sieltä viherpuppu pois. Tosin luettavan sisällön määrä on vähentynyt kun sitä vihersaastaa ei viitti lukea.

Kyllä näissä oikeisto juhlii eniten.

Vierailija
8/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iltapäivälehtien taso voisi laskea nykyisestä??

Vierailija
9/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä oikeisto juhlii eniten.

Ihan mielenkiinnosta, miten olet päätynyt moiseen päätelmään kun se ei millään kuvaa todellisuutta?

Vierailija
10/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nerokas analyysi. Tarvitseeko edes puoluekantaa kysyä?

Vierailija
11/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeehan se kun toimituksessa ei ole enää yhtäkään miestä. Keskitytään ritsapillujen voimaantumiseen ja runkkaamiseen.

Vierailija
12/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nerokas analyysi. Tarvitseeko edes puoluekantaa kysyä?

Kiitti kysymästä.

Entinen demari, vassari, persu, nykyinen jonkun pienen puolueen äänestäjä.

Vierailija
13/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson otsikot ja luen jutut muualta. 

Vierailija
14/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade Ollikaisen kirjoitukset on surkeimpia.

Vierailija
15/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyssä uutisia turhan paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi