Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tästä suuttua?

Vierailija
24.07.2014 |

Olemme menossa kyläilemään miehen ja vauvan kanssa. Hän korotti minulle ääntään ja läpällä sanoin etten tule mukaan niin hän sanoi 'parempi niin'...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin kyllä jo mutta onko mielestänne aihetta

Vierailija
2/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista kinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta meillä oli mutsin kaa silloin ku olin 14v.

Vierailija
4/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset.. :)

Vierailija
5/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein aloituksen väsäsit :D

Vierailija
6/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menitkö mukaan?

Kauanko olette tunteneet toisenne?

Vierailija
7/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saako kuka suuttua? Se mieskö kun sanoi sinulle, että parempi niin...

Vierailija
8/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkää että ääntä korotetaan, mutta että ihan aloitus!

Vierailija
9/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:04"]

Olemme menossa kyläilemään miehen ja vauvan kanssa. Hän korotti minulle ääntään ja läpällä sanoin etten tule mukaan niin hän sanoi 'parempi niin'...

[/quote]

No ei mulle ainakaan koroteta ääntä, eli miehesi tuossa väärin toimi. Kehtasi vielä vittuilla päälle. Saisi todellakin mennä yksin tuollainen ja me lähdettäisiin vauvan kanssa vaikka shopailemaan tai tehtäisi kahdelleen jotai muuta kivaa, esim. kävelylenkki vaunujen kanssa... :)

Vierailija
10/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä suutuit. Miksi et kertonut miehelle, että läpällä minä vaan tottakai tulen mukaan?

Vierailija
11/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:26"]

[/quote]

No ei mulle ainakaan koroteta ääntä, eli miehesi tuossa väärin toimi. Kehtasi vielä vittuilla päälle. Saisi todellakin mennä yksin tuollainen ja me lähdettäisiin vauvan kanssa vaikka shopailemaan tai tehtäisi kahdelleen jotai muuta kivaa, esim. kävelylenkki vaunujen kanssa... :)

[/quote]

Mikä ihmeen alapeukku?! No ei todellakaan miehen tarvitse noin lapsellisesti käyttäytyä: "parempi niin", kun itse ensin korottanut ääntään, mikä myös lapsellista ja asiatonta...

Minä en miehen edessä pokkuroi, minulla on itsetunto. Eikä nyt eletä enää vaikkapa 50-lukua, jossa nainen miehen jalkarätti. Vaikkakin mies on meidänkin perheessä (2000-luvulla...) se perheen pää. Mutta asiaton käytös on asiatonta käytöstä ja sitä ei tarvitse hyväksyä.

Kertoo muuten miehen heikosta itsetunnosta, jos täytyy huutamalla naista käskeä... Sori, mutta niin se vain on. Tosimiehen ei tarvitse huutaa.

Vierailija
12/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykäilemään näissä helteissä, kuka teitä oikeesti jaksaa kattoo, jos näin tiukalla on pinna jo lähdettäessä?  Olisko asiallista mennä juomaan lasi vettä ja rauhoittua??

Vierailija
13/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se korotti sulle ääntään? Miksei miehen mielestä olisi parempi jos et tulisi mukaan?

Vierailija
14/14 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:26"]

[/quote]

[/quote]

Mikä ihmeen alapeukku?! No ei todellakaan miehen tarvitse noin lapsellisesti käyttäytyä: "parempi niin", kun itse ensin korottanut ääntään, mikä myös lapsellista ja asiatonta...

Minä en miehen edessä pokkuroi, minulla on itsetunto. Eikä nyt eletä enää vaikkapa 50-lukua, jossa nainen miehen jalkarätti. Vaikkakin mies on meidänkin perheessä (2000-luvulla...) se perheen pää. Mutta asiaton käytös on asiatonta käytöstä ja sitä ei tarvitse hyväksyä.

Kertoo muuten miehen heikosta itsetunnosta, jos täytyy huutamalla naista käskeä... Sori, mutta niin se vain on. Tosimiehen ei tarvitse huutaa.

[/quote] ap ei sanonut 'mies huusi' vaan 'mies korotti ääntään'. oikeinko tosissasi väität, että teillä ei koskaan kumpikaan korota ääntään? juu, kyllä me palstalaiset uskotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan