Seksistinen VitaePro-mainos. Yök ja wtf!
Onkohan nyt mainoksen tekijöillä lähteny mopo käsistä?! Nicke Lignell pyörii väpukeisten naisten keskellä ja lopussa toimiston kiimainen horowitz käy vielä vähän sössöttämässä viriilille työkaverille, kuinka VitaePro on tehnyt tästä entistä haluttavamman.
Miehen kanssa naureskeltiin tälle mainokselle, että vähän nyt taas yritetään seksillä myydä tuotetta. Yök!
Kommentit (166)
Mitä tarkoittaa "syön vitaprota jo neljä vuotta"...aine vaikuttaa ilmeisesti aivojen puhekeskukseen jotenkin.
Vitaepro on toimii ainakin itsellä todella hyvin!
http://terveysniksit.blogspot.fi/2014/09/vitaepro-tilaaminen-kokemuksia.html
Mikään muu ei pidä paikkaansa Vtaepron tuote mainonnassa, että tutetta voi syödä hulletta,koska siinä ei ole mitään lääkeaineita jotka vaikuttaisi elimmistölle jotakin hyvää tai huonoa. Mainos pisineksetähän täsä vain on kysymys.
En juuri inhottavampaa mainosta tiedä, panen heti äänettömäksi.
Aijaijai! Katsokaapas tarkemmin! Ne "naiset" on teinityttöjä!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:36"]Hyvä, muutkin inhoaa tätä mainosta! Kuinka epätoivoinen VitaePro onkaan, ensin mainostaa jollain Hanna-Maria Seppälällä sinänsä ihan tyylikkäästi, ja nyt täydellinen suunnanmuutos... Seksiä peliin vaan kun ei myynti muuten luista! Sääli vaan, että uusi umpisurkea mainos karkottaa loputkin asiakkaat.
[/quote]VITAEPRON MAINOKSISSA AINA ENNEN JOKU PUHUI JA KUN PUHE LOPPUI, HENKILÖN SUU LIIKKUI :DD
Nainen on muuten sama esim. Norjan versiossa tästä mainoksessa eli ei taida olla suomalainen vaan laitettu vain puhe päälle. Mainoksen on ilmeisesti tarkoitus olla "humoristinen".
Kauhee mainos. Liian pitkä. Ja se naisen ääni! Oikein sellainen sexy biatch-ääni, "toimii! Mennää panee siivouskoppiin" ! Hyi!
Pakko vaihtaa aina kanavaa kun se mainos tulee.
Niin minä mieleni pahoitin... Taas.
Miksi Nicke pyörii vieraiden naisten keskellä, kun kotona on hoikistunut ja seksikäs vaimo
Mä tykkään, kerrankin jotain nasevaa. Tuote jää oikein hyvin mieleen.
Mä tykkään kans. Tosi hyvä!! Ja nicke on niin seksikäs. Toimiii!!
Olenko ainoa vai onko sen kiimaisen toimistonaisen puhe jotenkin epäselvää? Varmaan vasta kymmenes mainoksen näkeminen antoi minulle selvyyden niistä sensuelleista vuorosanoista :D
Inhoan sitä "laulua" niin paljon että kanava vaihtuu joka kerta kun tuo mainos näkyy.
Pistä sinä täti kukkahattu takasi päähä ja mee virkkaa tai vaikka kutoo sukkia.
Mitä sillä on väliä vaikka se nikke porais niitä akkoja perseeseen ja kahmis vitaeprota kaksin käsin silmät kiiltäen.
Sekin ois parempi ku toi nykynen rallatus.. Mutta sä vetoot siihen että on seksistinen ei herran jumala mitään seksististä tossa ja vaikka oiskin niin mitä sitten.. Seksi ei oo paha asia.