Seksistinen VitaePro-mainos. Yök ja wtf!
Onkohan nyt mainoksen tekijöillä lähteny mopo käsistä?! Nicke Lignell pyörii väpukeisten naisten keskellä ja lopussa toimiston kiimainen horowitz käy vielä vähän sössöttämässä viriilille työkaverille, kuinka VitaePro on tehnyt tästä entistä haluttavamman.
Miehen kanssa naureskeltiin tälle mainokselle, että vähän nyt taas yritetään seksillä myydä tuotetta. Yök!
Kommentit (166)
Rasauttava! Alku ja loppu aivan täyttä skeidaa!
Ihan liian pitkä mainos. Saa miettimään, paljonko tuo ihmeaine maksaa, kun mainokset pyörii illasta toiseen parhaaseen katseluaikaan. Tekstiviestillä tilaaminen hieman ihmetyttää. Eikö mikään normaali kauppa ole suostunut ottamaan mömmöä valikoimiinsa?
Mainos toimii kun se jää mieleen
Kuinka moni uskaltaa myöntää mainoksen olevan ärsyttävä, koska siinä esiintyvä toimistonainen on itseä paremman näköinen ?Tutkikaa nyt alitajuntaanne tarkasti. Minä pidän mainoksesta paljon. :)
Pitäisi olla vielä överimpi, jotta porukka tajuaisi tämän olevan hassu vitsi, farssi suorastaan että jee jee otin tällasen pillerin ja nyt kaikki nuoret mimmit jahtaa minua keski-ikäistä miestä jes. Nyt vitsi jää vähän puolitiehen. Ja jotenkin nämä puoliksi dubatut, semitietokonetrikatut jutut eivät vaan ihan toimi. Sinänsä Nicke on tuossa ihan kiva ja karismaattinen, olen aina tykännyt hänestä ja minusta ikä näkyy hänessä hyvällä tavalla. Ystävälliset kasvot on aina plussaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:31"]Kuinka moni uskaltaa myöntää mainoksen olevan ärsyttävä, koska siinä esiintyvä toimistonainen on itseä paremman näköinen ?Tutkikaa nyt alitajuntaanne tarkasti. Minä pidän mainoksesta paljon. :)
[/quote]
Siinä mainoksessa on niin hirvittäviä elementtejä jo valmiiksi ennen sitä naista, jotka saavat vaihtamaan kanavaa
IHANA MAINOS! NICKE ON VITUN SEKSIKÄS <33 8===D in nicke t: höpö-heikki 4v
Teitä yh-läskejä ja itsetunto ongelmaisia keski-ikäisiä finninaamoja ärsyttää tässä mainoksessa se että lopun toimistonainen ( Oda maria ) on teitä itseänne paljon kauniimpi ja haluttavampi.
Ja kyllä, on KUUMA nainen <3
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:06"]Teitä yh-läskejä ja itsetunto ongelmaisia keski-ikäisiä finninaamoja ärsyttää tässä mainoksessa se että lopun toimistonainen ( Oda maria ) on teitä itseänne paljon kauniimpi ja haluttavampi.
Ja kyllä, on KUUMA nainen <3
[/quote]
Eli menit sitten tilaamaan.
Nuo cheerleaderithan ovat ihan teinejä! Ja pörräävät Nicken ympärillä :()
Seksistinen? Sen koko mainoksen pointti on olla yliampuva ja stereotypinen fantasia. Tottakai se on silloin seksistinen, ja se siitä tekeekin hauskan. Mielestäni tuo mainos on ihanan positiivinen ja voimaannuttava miehille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 00:31"]Kuinka moni uskaltaa myöntää mainoksen olevan ärsyttävä, koska siinä esiintyvä toimistonainen on itseä paremman näköinen ?Tutkikaa nyt alitajuntaanne tarkasti. Minä pidän mainoksesta paljon. :)
[/quote]
Ei kyllä ole tapana vertailla itseä joihinkin mainosten naisiin. Kauniita naisia on niin paljon että aika hankalaa olisi elämä, jos niistä kaikista jotenkin alitajuisesti ärsyyntyisi. Kyllä se mainos on hirveä ihan muista syistä.
Se inhottaa, että ne cheerleaderit, joita Nicke vilkuilee ovisilmästä on jotain 15-vuotiaita teinejä. Ei se lopussa esiintyvä aikuinen nainen.
Tuote itsessään on täyttä p*skaa, pelkkä vitamiinilisä, josta kukaan perusterve ei hyödy millään tavalla. Eikä ole edes lääke -> valmistusta ja testausta ei valvota käytännössä mitenkään. Markkinamiehet asialla.
Mä vihaan sitä ukon ääntä ja naamaa, se nainen on hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:37"]
Miksi Nicke pyörii vieraiden naisten keskellä, kun kotona on hoikistunut ja seksikäs vaimo
[/quote]
Oisko siksi että Nicke on ammatiltaan näyttelijä ja tekee tässä duuniaan...?
anteeksi pilaan ilonne, mutta siinä lopussa suomen ja norjan versiossa ei esiinny sama henkilö. Samalta molemmat näyttää, mutta tutkin videot ja eri henkilöiksi tunnistan. On muuten mahtava mainos! En ymmärrä mistä ihmiset pillastuu.
Hitto se toimistonainen on hyvän näköinen. Sais näkyä vaan enemmän tissejä!
T: Mies.