Seksistinen VitaePro-mainos. Yök ja wtf!
Onkohan nyt mainoksen tekijöillä lähteny mopo käsistä?! Nicke Lignell pyörii väpukeisten naisten keskellä ja lopussa toimiston kiimainen horowitz käy vielä vähän sössöttämässä viriilille työkaverille, kuinka VitaePro on tehnyt tästä entistä haluttavamman.
Miehen kanssa naureskeltiin tälle mainokselle, että vähän nyt taas yritetään seksillä myydä tuotetta. Yök!
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:04"]Karsea mainos! Minun kohdalla kyllä jää kyseinen tuote ostamatta. Eli ei toimi niin kuin pitäisi, kartan Vitaepron ja kaukaa. Makkaramainos on edes hauska ja kyseinen tuotemerkki on jo tiedossa ja hyväksihavaittu, joten toimii.
[/quote] Eikö siinä mainosteta Lidliä?
Höh, musta tuo on hauska mainos! :D Laitan aina tvn lujemmalle kun tää tulee. Etenkin se alku saa mut nauraan, sillä äijällä on niin hauska ääni :D Nuuska huulta ärsyttää.... <3
56 lisää, että alku on kyllä sinänsä outo, itse luulin ensimmäisellä kerralla että mainostetaan nikotiinipurkkaa kun röökistä ja nuuskasta puhuttiin..
Yököttävä mainos ja Lignell kaljuna vielä isompi YÖK!
Tämä perhe se vääntää itsensä joka paikkaan. Eukko tympii, kun myy itseään kuin huo.a, mutta nyt ukkokin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:37"]Miksi Nicke pyörii vieraiden naisten keskellä, kun kotona on hoikistunut ja seksikäs vaimo
[/quote]
Koska hän näyttelijä ja mainoksessa hän tekee vain työtään. Herää nyt vähän
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:05"]
Vanaha ukko tuo Nikke. Vaimonsa näyttää vielä vanahemmalta.
[/quote]
Sustakin tulee vanha kohta
Seksistinen? Miten joku saa _vitamiini_ -mainoksesta seksistisen, jos pari cheerleaderii vilahtaa videol?
Ihan paras mainos! Mikä teistä on hauska mainos, jollei tuo?
Mun mielestäni toi mainos on ihan hulvaton! Opettelin sen kappaleen ulkoa ja laulan mukana.
Hahaha! Ihmisillä tärkeys järjestyksessä asiat kun yksi tv mainos saa päänsäryn. :DD
"Yhyy seksismiä"
"Yhyy oon lihava rupsahtanut kotirouva mun itsetunto ei kestä"
"Yhyy oon kateellinen, lynkatkaa mainoksen tekijät"
"Yhyy ei oo parempaa tekemistä kun valittaa netissä ja lihota entisestään"
Olette säälittäviä..
Huvittavaa miten kaikki on näiden katkerien yh-läskien mielestä sovinistista ja ällöttävää.
kaikesta ei tarvitse mieltään pahoittaa, kokeilkaa joskus olla ottamatta vakavasti joka mainospätkää.
Kauheata! miks i anarektioita manoksessa!!! misä okiean kokoinen naiset ovat!!!1 näin niitä itse tunto ongelmat luodaan! oneksi en anna poikani kastoa teeveetä ettei tule saman laista seksismiä kuin toi nicce lincnell!!!
Nikke on kyllä niin vetävän näköinen tuossa mainoksessa, että nousee heppi ihan näin 50v miehelläkin :) huhhuh <3
T: naimisissa läskin itsetunto ongelmaisen naisen kanssa 20v
Kiimaiset toimistonaiset on kivoja! Ja esineellistämisessä ei ole mitään pahaa, olemmehan kaikki (toivottavasti) objektejakin, eikä vain subjekteja. Kamala mainos toki silti...
Mun mielestä tosi hauska mainos. Varsinkin sen jälkeen, kun lapset alkoivat esittää sitä duettona, sopivasti liioitellen. Tyttö 13v ja poika10v.
voisin ehkä katsellakin tätä mainosta, mutta kun en kertakaikkiaan voi sietää Nicke Lingnelliä, joka on hiuksensa menettäneenä mahdollisesti Suomen epäseksikkäin mies.
No mä tykkään vaikka yleensä ärsyynnyn mainoksista. Nicke on mun makuun.