Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pahaksi ilmaston tulee lämmetä, että muutat kulutustasi? 40 astetta Suomeen?

Vierailija
03.07.2021 |

Missä vaiheessa luovut lihasta, turhasta kulutuksesta ja lentämisestä? Silloin kun Suomessa on +40? Kun merenpinta on noussut monta metriä?

Kommentit (287)

Vierailija
1/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 astetta ihanku saunassa

Vierailija
2/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen alkaa paistua sisältä yli 37 asteen lämpötilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen alkaa paistua sisältä yli 37 asteen lämpötilassa.

Höpöhöpö

Vierailija
4/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopetin jo kulutusjuhlat, kun tajusin, etten saa tätä sisäistä tyhjyyttäni täytettyä ikinä millään määrällä krääsää. Mutta rakkaudella saa täytettyä, vaikka kuulostaakin niin kliseseltä : ) <3

Vierailija
5/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas olettelee kun on itse ihan lahna.

Olen ollut ympäristöystävällinen jo vuosia. Ostanut vihreää sähköä, pyöräillyt, en lentänyt pitkiin aikoihin eikä näköpiirissä edelleenkään, ostan luomua, eko-tuotteita ja niin edelleen. En osta sähköäkään mistään paskahalvasta vaan kalliista joka kehittää isolla rahalla ympäristöystävällistä sähköä.

Vierailija
6/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ilmastoa viilennä vaikka minä olisin kokonaan syömättä. 

Vierailija
7/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten. Kuis sinä?

Vierailija
8/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen ihminen ei voi oikein mitään. Teollinen yhteiskunta ei ole kestävä.

Vierailija
9/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene valistamaan kiinalaisia

Vierailija
10/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut lihasta jo yli 20v sitten. Lentänyt olen koko elämäni aikana 3 kertaa ja olen yli 40v.

Vierailija
11/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta luovuin vuonna 1992, lentänyt olen tasan kerran pikkulapsena ja turhaa en ole osatut ikinä.

Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
12/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mars lämpenee myös koko ajan, tuskin mun kuluttaminen sinne vaikuttaa.

Ja ap, sellainen pikku fakta, että maapallon ilmasto on muuttunut aina, ja tulee aina muuttumaan oli ihmisiä tai ei.

Vierailija
13/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ympäristöystävällinen jo vuosia. Ostanut vihreää sähköä, pyöräillyt, en lentänyt pitkiin aikoihin eikä näköpiirissä edelleenkään, ostan luomua, eko-tuotteita ja niin edelleen. En osta sähköäkään mistään paskahalvasta vaan kalliista joka kehittää isolla rahalla ympäristöystävällistä sähköä.

Luomulla ja ekotuotteilla ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa. Vihreä sähkökin on silkka rahastuskeino ellet satu asumaan meren äärellä Pohjanmaalla.

Vierailija
14/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulutuksella ei ole merkitystä ilmastolle. Päästöjen vähennys on tehtävä Kiinassa ja siellä missä päästöt syntyy.

Vierailija
15/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luopunut lihasta jo yli 20v sitten. Lentänyt olen koko elämäni aikana 3 kertaa ja olen yli 40v.

Aika sama, 42v ja kahdesti lentänyt.

Vierailija
16/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut jo 18- vuotiaana kaikista muista paitsi lihasta. Mutta sillä ei ole ilmaston kannalta mitään merkitystä, sillä se kulkee omia polkujaan ihmisen toiminnasta juurikaan välittämättä. Oikeita saasteita ja ympäristön pilaamista meidän pitäisi välttää, siihen on vahvat perusteet.

Vierailija
17/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan kulutustottumuksiani kun sähkösyöpöt ilmalämpöpumput kielletään! Ja sähköautot. Koska molemmat lämmittävät jo muutenkin kuumaa kesää.

Vierailija
18/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun 1,5m hiekkaa päällä

Vierailija
19/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei muutu yhtään vaikka marginaalikansa suomalaiset katoaisivat yön aikana. Kuka teille vihreille on kertonut, että suomalaisilla olisi missään maailmaan liittyvissä asiaoissa mitään merkitystä?

Vierailija
20/287 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomulla ja ekotuotteilla ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa. Vihreä sähkökin on silkka rahastuskeino ellet satu asumaan meren äärellä Pohjanmaalla.

Onko tietoa vihreästä sähköstä vai vain sinun fiilis?