Kuinka pahaksi ilmaston tulee lämmetä, että muutat kulutustasi? 40 astetta Suomeen?
Missä vaiheessa luovut lihasta, turhasta kulutuksesta ja lentämisestä? Silloin kun Suomessa on +40? Kun merenpinta on noussut monta metriä?
Kommentit (287)
Ihminen alkaa paistua sisältä yli 37 asteen lämpötilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen alkaa paistua sisältä yli 37 asteen lämpötilassa.
Höpöhöpö
Ite lopetin jo kulutusjuhlat, kun tajusin, etten saa tätä sisäistä tyhjyyttäni täytettyä ikinä millään määrällä krääsää. Mutta rakkaudella saa täytettyä, vaikka kuulostaakin niin kliseseltä : ) <3
Ap taas olettelee kun on itse ihan lahna.
Olen ollut ympäristöystävällinen jo vuosia. Ostanut vihreää sähköä, pyöräillyt, en lentänyt pitkiin aikoihin eikä näköpiirissä edelleenkään, ostan luomua, eko-tuotteita ja niin edelleen. En osta sähköäkään mistään paskahalvasta vaan kalliista joka kehittää isolla rahalla ympäristöystävällistä sähköä.
No se ei ilmastoa viilennä vaikka minä olisin kokonaan syömättä.
Yksittäinen ihminen ei voi oikein mitään. Teollinen yhteiskunta ei ole kestävä.
Olen luopunut lihasta jo yli 20v sitten. Lentänyt olen koko elämäni aikana 3 kertaa ja olen yli 40v.
Lihasta luovuin vuonna 1992, lentänyt olen tasan kerran pikkulapsena ja turhaa en ole osatut ikinä.
Oliko muuta kysyttävää?
No Mars lämpenee myös koko ajan, tuskin mun kuluttaminen sinne vaikuttaa.
Ja ap, sellainen pikku fakta, että maapallon ilmasto on muuttunut aina, ja tulee aina muuttumaan oli ihmisiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ympäristöystävällinen jo vuosia. Ostanut vihreää sähköä, pyöräillyt, en lentänyt pitkiin aikoihin eikä näköpiirissä edelleenkään, ostan luomua, eko-tuotteita ja niin edelleen. En osta sähköäkään mistään paskahalvasta vaan kalliista joka kehittää isolla rahalla ympäristöystävällistä sähköä.
Luomulla ja ekotuotteilla ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa. Vihreä sähkökin on silkka rahastuskeino ellet satu asumaan meren äärellä Pohjanmaalla.
Mun kulutuksella ei ole merkitystä ilmastolle. Päästöjen vähennys on tehtävä Kiinassa ja siellä missä päästöt syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut lihasta jo yli 20v sitten. Lentänyt olen koko elämäni aikana 3 kertaa ja olen yli 40v.
Aika sama, 42v ja kahdesti lentänyt.
Olen luopunut jo 18- vuotiaana kaikista muista paitsi lihasta. Mutta sillä ei ole ilmaston kannalta mitään merkitystä, sillä se kulkee omia polkujaan ihmisen toiminnasta juurikaan välittämättä. Oikeita saasteita ja ympäristön pilaamista meidän pitäisi välttää, siihen on vahvat perusteet.
Muutan kulutustottumuksiani kun sähkösyöpöt ilmalämpöpumput kielletään! Ja sähköautot. Koska molemmat lämmittävät jo muutenkin kuumaa kesää.
Maailma ei muutu yhtään vaikka marginaalikansa suomalaiset katoaisivat yön aikana. Kuka teille vihreille on kertonut, että suomalaisilla olisi missään maailmaan liittyvissä asiaoissa mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomulla ja ekotuotteilla ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa. Vihreä sähkökin on silkka rahastuskeino ellet satu asumaan meren äärellä Pohjanmaalla.
Onko tietoa vihreästä sähköstä vai vain sinun fiilis?
80 astetta ihanku saunassa