Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v, sinkku, viehättävä ja ypöyksin. :/

Vierailija
04.07.2014 |

Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

:/

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee edes mieli mennä minnekään, kun tietää, että ihmisiin tutustuminen täällä on mahdotonta.

Vierailija
2/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoistahan se vähän on :( Mutta kai sulla on vanhoja ystäviä joiden kautta sitten voisi löytää uusiakin ihmisiä? Ja tietty pitää olla aloitteellinen ja esim. kutsua ihmisiä kylään tai pyytää ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen mielenkiintoinen ihminen". Tuosta lauseesta tulee lähinnä mieleen henkilö joka haluaa vain puhua itsestään, koska on omasta mielestään niin mielenkiintoinen. Jos vaikka vaihtaisit asennetta tuosta minäminäminä.

Vierailija
4/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, Suomessa ei saa korostaa itseään. Vaan pyytää anteeksi olemassaoloaan ja jurottaa, ei siis puhua liikaa, paitsi kiroilla toki sopii. Ja muista vetää kunnon änkyräkännit, sen jälkeen ehkä tutustutaan.

Vierailija
5/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku. Ehkäpä jokin noista ei pidäkään paikkaansa?

Vierailija
6/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ulkomailla asuit? Mä olin kans ulkomailla. Siellä ei ollut koskaan tylsää tai yksinäistä. Suomeen paluu jälkeen olen masentunut ja syrjäytynyt ku täällä ei vaan saa kontaktia ihmisiin.

Vierailija
7/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:44"]

"Olen mielenkiintoinen ihminen". Tuosta lauseesta tulee lähinnä mieleen henkilö joka haluaa vain puhua itsestään, koska on omasta mielestään niin mielenkiintoinen. Jos vaikka vaihtaisit asennetta tuosta minäminäminä.

[/quote]

Päin vastoin! En puhu ollenkaan itsestäni, vaikka kyllä tarinoita ja puhuttavaa riittäisi, sillä olen tehnyt ja kokenut lyhyen elämäni aikana jo paljon asioita, joista monet vain puhuvat. Sen sijaan esitän paljon kysymyksiä ihmisille, joihin yritän tutustua. Harvoin minulta kysytään mitään vastineeksi, koska ihmiset eivät kehtaa, tai eivät vain ole kiinnostuneita. Tietysti siinä vaiheessa, jos joku ns. ohikuullen saa tietää mitä teen ammatikseni tai missä olen asunut/matkustellut, niin yhtäkkiä sitten ollaankin ihan mielin kielin, mutta ei sellaisestakaan voi mitään aitoa ystävyyttä kehkeytyä.

Vierailija
8/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama homma! Täällä mulla on lähinnä vain vanhat kaverit vuosien takaa. Onneksi kuukauden päästä on taas lähtö ulkomaille.

Vierailija
9/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:46"]

Nii, Suomessa ei saa korostaa itseään. Vaan pyytää anteeksi olemassaoloaan ja jurottaa, ei siis puhua liikaa, paitsi kiroilla toki sopii. Ja muista vetää kunnon änkyräkännit, sen jälkeen ehkä tutustutaan.

[/quote]

Jep. Itseni mollaamisen jalon taidon olen oppinut kyllä sen jälkeen, kun joskus uskalsin ylpeänä jakaa kokemuksiani. Enää en näin tee, vaan parhaani mukaan haluan ensisijaisesti tutustua uusiin ihmisiin ilman, että heillä on jo valmiiksi paska fiilis siitä, että eivät olisi yhtä "cooleja", kuin minä. Itse en tietenkään näin ajattele, mutta olen tietoinen siitä, että ihminen voi käsittää minun intohimoni esim. matkustelua kohtaan ylimielisyytenä.

Ryyppäämistä en oikein siedä ja olen niin pettynyt suomalaiseen kulttuuriin juuri siinä, että kenelläkään ei näytä olevan mitään persoonallisuutta tai ajatuksia mistään asiasta ennen kuutta kaljaa.

Vierailija
10/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:30"]Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

[/quote]

Täällä toinen 27v ypöyksin, missä päin suomea asut?

Vierailija
11/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:41"]

Semmoistahan se vähän on :( Mutta kai sulla on vanhoja ystäviä joiden kautta sitten voisi löytää uusiakin ihmisiä? Ja tietty pitää olla aloitteellinen ja esim. kutsua ihmisiä kylään tai pyytää ulos. 

[/quote]

Jep, tätä olen tehnyt, mutta se jää täysin yksipuoliseksi. Joku omanarvontunto minullakin sentään on. Kyllä minutkin voisi joskus kutsua johonkin. Mutta ei niin ei. Usein koitan järkätä kaveritreffejä, mutta toinen osapuoli keksii aina tekosyyn jättäytyä pois. 

Vierailija
12/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:30"]Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

[/quote]

Täällä toinen 27v ypöyksin, missä päin suomea asut?

[/quote]

Etelässä. Missä sinä?

Ap

Vierailija
13/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:30"]

Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

[/quote]

Kerros millä lailla olet mielenkiintoinen ihminen?

Vierailija
14/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:52"]

Missä ulkomailla asuit? Mä olin kans ulkomailla. Siellä ei ollut koskaan tylsää tai yksinäistä. Suomeen paluu jälkeen olen masentunut ja syrjäytynyt ku täällä ei vaan saa kontaktia ihmisiin.

[/quote]

Eniten lähellä sydäntä on USA, vaikka pääasiassa asunut Euroopan maissa. Entä sinä? :)

Vierailija
15/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:30"]

[/quote]

Kerros millä lailla olet mielenkiintoinen ihminen?

[/quote]

Tykkään keskustella asioista monesta eri näkökulmasta, en tuomitse, nauran ja iloitsen asioista paljon, osaan olla myös sarkastinen ja itseironinen, rakastan "hömpsöttelyä", juttelen avoimesti asioista (jos vain joku joskus vaivautuisi ryhtymään keskustelun toiseksi aktiiviseksi osapuoleksi), olen avarakatseinen, asunut monissa eri maissa, tehnyt monenlaisia yleisen toimintamallin vastaisia ratkaisuja elämässäni, teen työkseni sitä mitä rakastan, minulla on paljon luovia ideoita ja unelmia. 

Vierailija
16/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla syömishäiriö tai muita mt-ongelmia?

Vierailija
17/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Ei. Vaikka mielenterveysongelmainen harvoin tietää sellaisia omaavansa. Kyllä mä olen paininut joskus masennuksen ja kaksisuuntaisuuden kanssa, mutta tätä nykyä olen kyllä ihan normityytyväinen elämääni, tätä kaveritilannetta lukuunottamatta.

AP

Vierailija
18/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:11"]

[/quote]

Ei. Vaikka mielenterveysongelmainen harvoin tietää sellaisia omaavansa. Kyllä mä olen paininut joskus masennuksen ja kaksisuuntaisuuden kanssa, mutta tätä nykyä olen kyllä ihan normityytyväinen elämääni, tätä kaveritilannetta lukuunottamatta.

AP

[/quote]Siis että mitä? Olet diagnosoitu bipo, mutta et pidä itseäsi mt-ongelmaisena?

Vierailija
19/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]

Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku. Ehkäpä jokin noista ei pidäkään paikkaansa?

[/quote]

Mites ne viehättävät, sosiaaliset ja mielenkiintoiset varatut ihmiset? Eivätkö he koskaan olleet sinkkuja?

AP

Vierailija
20/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:11"]

[/quote]

AP

[/quote]Siis että mitä? Olet diagnosoitu bipo, mutta et pidä itseäsi mt-ongelmaisena?

[/quote]

Missä kohtaa ilmoitin sinulle olevani diagnosoitu bipo? Toiseksi, minusta on kunnioitettavaa, että sellainen ihminen, joka on joskus paininut ongelmien kanssa, on tehnyt kovasti töitä päästäkseen parempaan paikkaan elämässään niin fyysisesti, kuin psyykkisestikin. Minun ongelmani eivät ole koskaan olleet niin isoja, että en olisi niistä päässyt yli ja eteenpäin, mutta en siltikään lähtisi tuomitsemaan ketään, jolla on ollut tai on yhä ongelmia terveytensä kanssa ja vielä hakenut asiaan apua ammattiauttajalta. Se ei myöskään tee ihmisestä huonoa ystävää, ellei ole joku takiainen, joka käyttää toisia ihmisiä roska-astiana. Sellainen en ole ikinä ollut.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi