Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v, sinkku, viehättävä ja ypöyksin. :/

Vierailija
04.07.2014 |

Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

:/

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei. Kaikki "sielunkumppanit"... laittakee viestiä?

kavereita123@gmail.com

Vierailija
42/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku. Ehkäpä jokin noista ei pidäkään paikkaansa?

[/quote]

Älä jauha peetä. Tässä maailmassa kaikki on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku. Ehkäpä jokin noista ei pidäkään paikkaansa?

[/quote]

Älä jauha peetä. Tässä maailmassa kaikki on mahdollista.

[/quote]

Niin. Eikä se, että ihminen on sinkku, tarkoita sitä, etteikö hänellä olisi mahdollisuus olla parisuhteessa? Ehkä sitten joillain ihmisillä ei tosiaan ole sitä valinnanvaraa, että otetaan sitten just se tyyppi, joka sattuu näyttämään vihreää valoa. Mulla se menee lähinnä niin, että kaikki tyypit näyttää vihreää valoa, mutta en ole yksinkertaisesti vain tavannut sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni. Olen ollut parisuhteissa ja viimeisin suhteeni päätyi muuten hyvinkin täydellisen kumppanin alkoholiongelmaan. Olisin toki voinut jatkaa suhteessa, mutta tunsin ansaitsevani enemmän.

Vierailija
44/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä joskus vaikka kahville juttelemaan jos asut pk-seudulla :) laitan mailia kun ehdin! T. Sama elämäntilanne

Vierailija
45/85 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:04"]

Mä voisin lähteä joskus vaikka kahville juttelemaan jos asut pk-seudulla :) laitan mailia kun ehdin! T. Sama elämäntilanne

[/quote]

Olisi kiva kuulla susta! :)

AP

Vierailija
46/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]

Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku. Ehkäpä jokin noista ei pidäkään paikkaansa?

[/quote]

Mites ne viehättävät, sosiaaliset ja mielenkiintoiset varatut ihmiset? Eivätkö he koskaan olleet sinkkuja?

AP

[/quote]

Eivät 25-vuotiaina jos haluavat parisuhteen.

Vierailija
47/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalta ap, mutta mietin vain tuota kun sanoit että ammatistasi ja elämänkokemuksestasi ollaan jollain tavalla kateellisia. Se kuulostaa hieman ikävältä, vähän niin kuin asettaisit itsesi muiden yläpuolelle jo valmiiksi, ja sitten joutuisit tietoisesti laskemaan itsesi heidän tasolleen että saisit heihin edes jonkinlaisen yhteyden. Itselläni tulee sellainen olo, että en ehkä "kelpaisi" ystäväksesi, sillä en ole viettänyt jännittävää elämää ulkomailla ja dynaamisesti elänyt unelmaani, vaan toteutan itseäni tyytyväisenä täällä Suomessa vaan. :) Varmaan ajattelisit minustakin, että olisin sinulle kateellinen ja sitten kuullessani elämäntarinaasi haluaisin alkaa mielistelemään sinua. Arvosteletko ihmisiä tiedostamattasi siten, että muut ehkä aistivat sen?

Vierailija
48/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ehkä vaikeasti lähestyttäviä? Teettekö itse alotteita? Omassa kaveripiirissäni näin 24-vuotiaana sinkkuilevat ne kaunottaret, jotka eivät uskalla kuin odottaa sitä oikeaa. Ja kukaan ei kelpaa, täytyy olla komein päällä maan ja rikkainkin vielä.

Vierailija
49/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat jännittää sosiaalisia tilanteita, kun tuolla lailla kuvailet, kuinka paljon muut puhuvat ja mitä itse puhut. Rennosti vaan. Mutta en ymmärrä tuota uusien ympyröiden löytymisen vaikeutta. Oma kaveripiirini on melkein kokonaan vaihtunut nuoruusvuosista ja lukioiästä, ihan luonnostaan. Opiskeluista tuli kavereita, työn kautta tullut kavereita, harrastuksista tullut kavereita. Etkö sinä opiskele, tee töitä tai harrasta?

Vierailija
50/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Jos ei löydä heti yliopistolla omaansa eikä tyydy myöhemmin kehen vaan, niin noinhan siinä käy.

Vierailija
51/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:50"]

Kuulostat kivalta ap, mutta mietin vain tuota kun sanoit että ammatistasi ja elämänkokemuksestasi ollaan jollain tavalla kateellisia. Se kuulostaa hieman ikävältä, vähän niin kuin asettaisit itsesi muiden yläpuolelle jo valmiiksi, ja sitten joutuisit tietoisesti laskemaan itsesi heidän tasolleen että saisit heihin edes jonkinlaisen yhteyden. Itselläni tulee sellainen olo, että en ehkä "kelpaisi" ystäväksesi, sillä en ole viettänyt jännittävää elämää ulkomailla ja dynaamisesti elänyt unelmaani, vaan toteutan itseäni tyytyväisenä täällä Suomessa vaan. :) Varmaan ajattelisit minustakin, että olisin sinulle kateellinen ja sitten kuullessani elämäntarinaasi haluaisin alkaa mielistelemään sinua. Arvosteletko ihmisiä tiedostamattasi siten, että muut ehkä aistivat sen?

[/quote]

En itse ajattele ihmisten olevan kateellisia, mutta olen kuitenkin herännyt siihen todellisuuteen huomattuani miten ihmiset reagoivat täällä siihen, että joku on seurannut sydäntään ja tehnyt itsensä mielestä hienoja asioita. Minusta se ei ole itsensä nostamista muiden yläpuolelle jos kertoo innostuneesti elämästään ja kokemuksistaan, mutta täällä asia nähdään näin, joten en enää puhu asioistani, ellei niistä erikseen kysytä. En koe itse menettäväni siinä tosin mitään, joten minua se ei haittaa. Mutta harmittaa, että ihmiset täällä eivät ole kiinnostuneita edes tutustumaan. Kukaan ei kysy mitään elämästäni. En sen takia sitä odota, että odotan into piukassa pääseväni kertomaan, mutta jos tiedän toisen elämästä jo about kaiken (koska olen mielenkiinnolla kysellyt ja kuunnellut), niin on se jo periaatteessa loukkaavaa, että keskustelun toinen osapuoli ei kysy edes ammattiani tai mitään muuta perusasiaa edes kohteliaisuuden nimissä. 

Ja kyllä, voin tunnustaa, että tietoisesti olen "laskeutunut" paikallisten tasolle täällä (kyllä, joskus tunsin olevani "yläpuolella", en enää), mutta se on enemmänkin nöyrtymistä ja oman egon ylipääsemistä. En tunne olevani ihmisenä mitenkään parempi tai älykkäämpi, en myöskään koe, että ihmisen kuuluisi matkustella tai tehdä mitään tiettyjä asioita saavuttaakseen jotakin. Jokaisella on erilainen tie tässä elämässä ja otan niistä inhomoisesti selvää, mutta olisi kiva, jos joku haluaisi olla minunkin kaverini.

Olen kateellinen niille ihmisille, jotka ovat onnellisia mutkattomaan ns. tavanomaiseen elämään. 

AP

Vierailija
52/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:33"]

Taidat jännittää sosiaalisia tilanteita, kun tuolla lailla kuvailet, kuinka paljon muut puhuvat ja mitä itse puhut. Rennosti vaan. Mutta en ymmärrä tuota uusien ympyröiden löytymisen vaikeutta. Oma kaveripiirini on melkein kokonaan vaihtunut nuoruusvuosista ja lukioiästä, ihan luonnostaan. Opiskeluista tuli kavereita, työn kautta tullut kavereita, harrastuksista tullut kavereita. Etkö sinä opiskele, tee töitä tai harrasta?

[/quote]

En minäkään sitä ymmärrä, sillä olen kaikkialla muualla löytänyt kavereita silmänräpäyksessä ilman mitään aiempia kontakteja. :-) En tee täällä periaatteessa mitään noista mainituista. Olen kyllä ihan sosiaalinen ja olen usein mukana erilaisissa vanhojen koulukavereiden illanvietoissa, keikoilla yms.

AP

Vierailija
53/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:21"]

Oletteko ehkä vaikeasti lähestyttäviä? Teettekö itse alotteita? Omassa kaveripiirissäni näin 24-vuotiaana sinkkuilevat ne kaunottaret, jotka eivät uskalla kuin odottaa sitä oikeaa. Ja kukaan ei kelpaa, täytyy olla komein päällä maan ja rikkainkin vielä.

[/quote]

Teen itse aktiivisesti aloitteita :) Ja kyllä mulle kelpais rumempi ja köyhempikin (tietty pitää olla omaan silmään viehättävä ja "kunnianhimoinen" luonteeltaan). Luonne on tärkein. Täällä päin miehet on vain yksinkertaisesti aivan kamalia juntteja. Puhuvat loukkaavaan sävyyn, kittaavat kaljaa ja haluavat elää jossain lähiössä koko loppuelämän. Lähiöelämässähän ei ole mitään vikaa, eikä siinä kaljoittelussakaan, mutta mä pidän vähän erilaisista virikkeistä elämässäni.

AP

Vierailija
54/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin kymmeniä uutiskirje-spämmejä tulemaan mailiisi. hahah

Vierailija
55/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Hei kiitos sulle! Ne tarvitsee tilausvahvistuksen, arvaa vahvistinko?

P.S. Hanki elämä

Vierailija
56/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Hei kiitos sulle! Ne tarvitsee tilausvahvistuksen, arvaa vahvistinko?

P.S. Hanki elämä

[/quote]

ei niihin kaikkiin tarvitse. ;)

Vierailija
57/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noihin kaikkiin olis pitänyt! Mut hei kiva, että keksit tyydyttävää ajanvietettä tänä aurinkoisena lauantaipäivänä! :)

Vierailija
58/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi yks deitti joskus ku olin sinkku et mikä vika mus on, siis pettäminen olis siitä ollu ok. No olin eronnut joku aika sit ja halusin olla villi ja vapaa yms. Löytyi sit vähän ajan päästä nykyinen mies, vaikka ei ollut haku päällä.

Vierailija
59/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:24"]

Kirjoittit, että olet "paininut kaksisuuntaisuuden kanssa". Mitä muuta tuo tarkoittaa, kun bipolaarihäiriötä?

[/quote]

Vaihtelevat mielialat? :)

Vierailija
60/85 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:35"]

Kyllä noihin kaikkiin olis pitänyt! Mut hei kiva, että keksit tyydyttävää ajanvietettä tänä aurinkoisena lauantaipäivänä! :)

[/quote]

ne ei oo ne kaikki viel tullu tyhmä :DDDDDDDDDDDDDD juu no kiva että säkin keksit tekemistä itelles. muuta ku seurata  tätä keskustelua täällä yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi