25v, sinkku, viehättävä ja ypöyksin. :/
Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen.
:/
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:52"]
Missä ulkomailla asuit? Mä olin kans ulkomailla. Siellä ei ollut koskaan tylsää tai yksinäistä. Suomeen paluu jälkeen olen masentunut ja syrjäytynyt ku täällä ei vaan saa kontaktia ihmisiin.
[/quote]
sama
Tyhmältä ja skitsolta ämmältä ainakin vaikutat. Ehkä siksi sinusta ei pidetä. Et taida olla niin viehättäväkään, kun et edes miestä itsellesi saa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:41"]
Semmoistahan se vähän on :( Mutta kai sulla on vanhoja ystäviä joiden kautta sitten voisi löytää uusiakin ihmisiä? Ja tietty pitää olla aloitteellinen ja esim. kutsua ihmisiä kylään tai pyytää ulos.
[/quote]
Jep, tätä olen tehnyt, mutta se jää täysin yksipuoliseksi. Joku omanarvontunto minullakin sentään on. Kyllä minutkin voisi joskus kutsua johonkin. Mutta ei niin ei. Usein koitan järkätä kaveritreffejä, mutta toinen osapuoli keksii aina tekosyyn jättäytyä pois.
[/quote]Toi on ärsyttävää mutta ei kannata välttämättä ottaa henkilökohtaisesti. Minulla on myös hyviä kavereita jotka vaan yksinkertaisesti ovat todella aloitekyvyttömiä ja epäsosiaalisia siten että tapaaminen, esim. lounastreffit, on aina minun ehdotukseni varassa.
Kirjoittit, että olet "paininut kaksisuuntaisuuden kanssa". Mitä muuta tuo tarkoittaa, kun bipolaarihäiriötä?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:20"]
sama ongelma :( ja kun ei jaksaisi niissä baareissakaan joka viikonloppu rymytä.
Eikä kyse ole vain miesseuran puutteesta vaan olisi ihanaa jos olisi enemmän ihan kavereitakin.
[/quote]
Jep samat fiilikset. Ei tosiaan kiinnosta se juopottelu. Olisi vaan kivaa tehdä hauskoja juttuja yhdessä samanhenkisten ihmisten kanssa. Esim. telttaretki, mökkireissu, päivä tukholmassa, urbaaniseikkailua, musisointia tai jotain muuta luovaa, hiekkalinnojen tekoa, hyppynarua, seurapelejä, erilaisten ideoiden jakamista ja toisten kannustamista. Jotain aidosti hauskaa, minkä seuraksi ei tarvitse alkoholia tuntuakseen "hauskalta".
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:22"]
Tyhmältä ja skitsolta ämmältä ainakin vaikutat. Ehkä siksi sinusta ei pidetä. Et taida olla niin viehättäväkään, kun et edes miestä itsellesi saa.
[/quote]
Onneks sä vaikutat todella mukavalta ja tasapainoiselta. Ja kaiken lisäksi kauniilta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin!
No, sitten vaan pois kotoa netin äärestä, mene vaikka lavatansseihin! Nettitreffeille, festareille, kesätetteatteriin, mahdollisuuksia on vaikka kuinka!
Itse kävin nettitreffeillä yhden kevät-kesän ajan erottuani poikakaverista 24-vuotiaana. Kivaa oli, käytiin deittien kanssa keilaamassa, kesäterassilla, taidenäyttelyssä, elokuvissa jne.. Maksoin yleensä omat kuluni, niin ei tullut mitään ikäviä fiiliksiä jos ei tyyppi kiinnostanutkaan. Tapasin syksyllä aviomieheni, se oli menoa heti alusta asti.
Hei ap, kuulostat kivalta! Varmasti ongelmasi ratkeaa tavalla tai toisella.
Olemme me seurustelevatkin välillä yksinäisiä, esimerkiksi minä tänään. :) millaiset asiat sinua kiinnostavat maailmassa ja elämässä, haluatko kertoa tarkemmin itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]
Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku.
[/quote]
Entä jos on vaikka vähän ujo tai arka? Sellainenkin ihminen voi olla sisimmässään hyvinkin sosiaalinen ja rakastaa muiden seuraa. Ja jotkut viehättävät kivat 25v tytöt eivät välttämättä ole ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tai ei vain tiedä missä uusia ihmisiä voisi tavata, jos ei käy oikein baareissakaan?
Mun korvaan särähtää ja pahasti kun sanot jo otsikossa olevasi viehättävä. Kuka ihme sanoo itse olevansa viehättävä?
Miksiköhän saat olla itseksesi?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:26"]
No, sitten vaan pois kotoa netin äärestä, mene vaikka lavatansseihin! Nettitreffeille, festareille, kesätetteatteriin, mahdollisuuksia on vaikka kuinka!
Itse kävin nettitreffeillä yhden kevät-kesän ajan erottuani poikakaverista 24-vuotiaana. Kivaa oli, käytiin deittien kanssa keilaamassa, kesäterassilla, taidenäyttelyssä, elokuvissa jne.. Maksoin yleensä omat kuluni, niin ei tullut mitään ikäviä fiiliksiä jos ei tyyppi kiinnostanutkaan. Tapasin syksyllä aviomieheni, se oli menoa heti alusta asti.
[/quote]
Tässäkin on taas se ongelma, että olen eräässä deittipalvelussa ja saan sieltä ihan kiitettävästi huomiota, mutta KUKAAN ei pyydä treffeille. Täällä miehet on niin junttieinareita, että odottavat naisen tekevän aloitteen ja muutenkin heidän viestittely on lähinnä loukkaavaa. Esim. kukaan ei sano suoraan olevansa kiinnostunut, vaan sen sijaan sanotaan jotain kiusallista, esim tehdään nimestä joku väännös ja koitetaan saada aikaiseksi, joku ihmeen kissa-hiiri-leikki, joka ei taas minua kiinnosta ollenkaan. Jos joku kysyisi ihan vaan reippaasti ulos, niin menisin, vaikka en olisi edes varsinaisesti kiinnostunut tyypistä profiilin ja kuvien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:29"]
Mun korvaan särähtää ja pahasti kun sanot jo otsikossa olevasi viehättävä. Kuka ihme sanoo itse olevansa viehättävä?
[/quote]
Olen viehättävä. Tämä ei uskoakseni ole kuvitelmaa, vaikka olen itse asiasta eri mieltä. Saan positiivista palautetta ulkonäöstä jatkuvasti, esim tuntemattomat kadulla ja ravintoloissa pysäyttävät (varsinkin naiset), joten sen perusteella tiedän, että en ainakaan sen takia ole yksin, että naamaani olisi jotenkin vaikea katsella tai olisin vaikka epähygieeninen.
AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:27"]
Hei ap, kuulostat kivalta! Varmasti ongelmasi ratkeaa tavalla tai toisella.
Olemme me seurustelevatkin välillä yksinäisiä, esimerkiksi minä tänään. :) millaiset asiat sinua kiinnostavat maailmassa ja elämässä, haluatko kertoa tarkemmin itsestäsi?
[/quote]
Heippa! Kertoisin mielelläni lisää itsestäni esim. sähköpostilla. En halua, että minut tunnistetaan. Tein tähän tarkoitukseen nyt ihan uuden sähköpostiosoitteen, eli jos jotain kiinnostaa keskustella asiasta enemmän, niin laittakaa suoraan s.postia? Siellä oli muutama samassa tilanteessa oleva - olisi tosi kiva jutella ja katsoa, jos oltais vaikka samassa kaupungissa. :)
AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]
Miehen mielipide. 25v sinkku, viehättävä, sosiaalinen ja mielenkiintoinen on täysin mahdoton yhdistelmä ollakseen sinkku.
[/quote]
Entä jos on vaikka vähän ujo tai arka? Sellainenkin ihminen voi olla sisimmässään hyvinkin sosiaalinen ja rakastaa muiden seuraa. Ja jotkut viehättävät kivat 25v tytöt eivät välttämättä ole ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa. Tai ei vain tiedä missä uusia ihmisiä voisi tavata, jos ei käy oikein baareissakaan?
[/quote]
Niin, tai esim minun tapauksessani ei ole vain osunut kohdalle sitä oikeaa. En ole sellainen ihmistyyppi, joka seurustelee vain seurustelun takia. Haluan löytää aidon rakkauden ja tasapainoisen suhteen.
Mun mielestä ap kuulostaa fiksulta ja mukavalta :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:40"]
Mun mielestä ap kuulostaa fiksulta ja mukavalta :)
[/quote]
Kiitos sinulle. :-) AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:40"]Mun mielestä ap kuulostaa fiksulta ja mukavalta :)
[/quote]
Samaa mieltä :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:29"]Mun korvaan särähtää ja pahasti kun sanot jo otsikossa olevasi viehättävä. Kuka ihme sanoo itse olevansa viehättävä?
[/quote] tää on niin tätä! Miksi kivannäköinen 25v nainen ei saisi pitää itseään viehättävänä? Ei se ole sama kuin pitää itseään parempana kuin muita, tai että on itseään täynnä. Enemmän säälin niitä nuoria ihmisiä jotka eivät pysty sanomaan/näkemään itsessään mitään hyvää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:29"]Mun korvaan särähtää ja pahasti kun sanot jo otsikossa olevasi viehättävä. Kuka ihme sanoo itse olevansa viehättävä?
[/quote] tää on niin tätä! Miksi kivannäköinen 25v nainen ei saisi pitää itseään viehättävänä? Ei se ole sama kuin pitää itseään parempana kuin muita, tai että on itseään täynnä. Enemmän säälin niitä nuoria ihmisiä jotka eivät pysty sanomaan/näkemään itsessään mitään hyvää.
[/quote]
Itse mietin myös, että vaikka pitäisinkin itseäni todella vastuttamattoman upeana, niin eikö se olisi juurikin positiivinen asia? Ei itsensä kunnioittaminen ole sama asia, kuin muiden ihmisten vähättely, päin vastoin, itseään aidosti kunnioittava ihminen on hyvää seuraa, koska tuntee olevansa arvokas ja näkee muiden ihmisten hyvät ominaisuudet rikkautena, ei uhkana.
Minun tavoitteenani on oppia rakastamaan itseäni sataprosenttisesti ja se on myös pohja sille, että kykenen olemaan avoin ja välittävä muita ihmisiä kohtaan sen sijaan, että painisin oman itsetuntoni ja egoni kanssa.
Kunhan nyt jaarittelen.
AP
sama ongelma :( ja kun ei jaksaisi niissä baareissakaan joka viikonloppu rymytä.
Eikä kyse ole vain miesseuran puutteesta vaan olisi ihanaa jos olisi enemmän ihan kavereitakin.