Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v, sinkku, viehättävä ja ypöyksin. :/

Vierailija
04.07.2014 |

Miten voi ihminen olla näin yksin? Olen luonteeltani sosiaalinen, aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Olen asunut ulkomailla jonkin verran ja tottunut siihen, että uusia tuttavuuksia syntyy koko ajan. Ollessani takaisin Suomessa mitään ei oikein tunnu tapahtuvan. Keskustelen ihmisten kanssa, mutta ketään ei kiinnosta tutustua minuun, vaikka olen kyllä monella tavalla erittäin mielenkiintoinen ihminen. 

:/

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä päin Suomea asut?

Itse olen lähes samanikäinen ja omassa entisessä kaveripiirissä muut perustaneet perheet ja erilainen elämäntilanne etäännyttänyt.

Vierailija
82/85 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama joka tekee vastaavan ketjun joka viikonloppu. Kun kysyy mistä sinut saa kiinni ei tule enää vastauksia. Haluat muutosta muttet ole valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pinnallinen, tai vaikeasti tavoitettava. Mä ainakin pelkään liian kauniita naisia...outoa. No kumminkin, kerrot, että kokoajan uusia kavereita... etkö kykene pitkäjänteisiin ystävyyssuhteisiin?  Matkustelet paljon, harva sellaista haikailee.

Vierailija
84/85 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan sellainen passiivis-aggressiivinen tapaus..

Vierailija
85/85 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku harrastus, sieltä saattaa natsata tosi ystävä. Tai työpaikalta. Nyt olemme asuneet 2 v paikkakunnalla ja nyt tunnen löytäväni ystävän, jolle pirauttaa treffaamisesta yms. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä