Tyttöystäväni etoo minua, mutten saa ketään muutakaan.
Joo, otsikko on vähän liioiteltu, tyttöystäväni ei varsinaisesti ole etova. Kuitenkin toisinaan tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Niin moni asia hänessä on pielessä: hänellä on ikäviä tapoja, hän ei aina huolehdi hygieniastaan asianmukaisesti, yrittäessään olla kaunis tai seksikäs hän usein epäonnistuu, hän puhuu välillä tylsiä tai muuten kamalia juttuja. Älkää käsittäkö väärin, jollain tasolla kyllä pidän hänestä ja usein jopa viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin pääsyy siihen miksi olen hänen kanssaan on se, etten osaa tai halua olla yksin. En kehtaa olla kaveriporukkani ainoa sinkku enkä halua viettää iltojani yksin. Haluan fyysistä läheisyyttä, säännöllisesti seksiä jne jne. Tyttöystäväni on yksi niistä hyvin harvoista naisista, jotka ovat ikinä pitäneet minusta. Jos joku kauniimpi ja hauskempi ja muutenkin minulle sopivampi nainen ilmoittaisi olevansa kiinnostunut minusta, jättäisin tyttöystäväni välittömästi. Tiedän että olen todella itsekäs, tämä on epäreilua tyttöystävääni kohtaan, vaikkakin olen melko varma ettei hänkään usko suhteemme kestävän ikuisesti. Onko täällä kohtalontovereita tai sellaisia, jotka osaisivat jotenkin auttaa? Siis muutenkin kuin sanomalla että "jätä se", koska sitä en voi ainakaan vielä tehdä.
Kommentit (118)
Muuten samaa mieltä edellisen kanssa, mutta ainakin tätä palstaa lukiessa saa voimakkaan kuvan, että kyllä ne paskiaiset on haluttua tavaraa (myös)....
Hmm.Jonkun aikaa sitten eronneena nuorena naisena pohdin onko muunlaisia syitä oikein kellään miehellä seurustella naisen kanssa. Taitaa olla parempi olla yksin, jos kaikki miehet ovat kuten ap.
Ihan oikeasti ap voi olla vaikka kuinka komea mutta hänen käytöksensä on kuvottavaa. Luonne on aivan mätä. Onkohan kaikilla miehillä yhtä itsekkäät syyt seuustella?
Kirjoittaja 62 osui naulan kantaan! :)
Anteeksi...mä en usko että olet hauska, komea ja korkeastikoulututtu :D hehheh..
Veikkaan et amk tai amis "hyvässä" työpaikassa, komea-tuskin, hauska ei varmasti (sketsi-illat wtf??)
Oon sievä nainen ja jäätyäni sinkuksi ei huvittanut etsiä seuraa baareista. Katsoin siis huvikseni treffi-palstaa. Minä ilman kuvaa. Oikeasti, sain kuvia n. 15 eri mieheltä, jotka kuvailivat itseään "katseenkestäviksi" ja jopa "komeiksi". Huh! Melkoista liioittelua! Yksikään miehistä ei ollut lähelläkään omaa "luokkaani". Ihan täysin mikämikä-maassa asuvia kummajaisia! Kaikki!
Lopulta kuitenkin onnisti ja löysin sitten miehen, jota voisin kuvailla katseenkestäväksi. Ei hän ole mikään komistus, mutta ihan riittävän ok-näköinen ja hyvä valinta kumppaniksi. Meillä jo lapsiakin. Mies alkuun ihmetteli, miksi olin hänestä kiinnostunut, olen hänenkin mielestään nätti.
Ja hei, mulle ei oo niin suurta väliä ulkonäöllä, vaan kaikista pahinta on mies, joka KUVITTELEE olevansa jotain muuta kuin on!
64 miksi kaikki miehet olisivat kuin ap? eivät tietenkään ole, hyvä ihme!
Kuulostat lahjalta kaikille kauniille naisille,jätä etova tyttökaveri ja jää odottamaan kirjoituksesi lukeneet ovat kohta jonossa ovesi takana. Ja eikun valitsemaan!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:35"]
Muuten samaa mieltä edellisen kanssa, mutta ainakin tätä palstaa lukiessa saa voimakkaan kuvan, että kyllä ne paskiaiset on haluttua tavaraa (myös)....
[/quote]
On naisia, jotka ihastuvat paskiaisiin, mutta kuten sanottu heillä on sitten itselläänkin kaikenlaisia ongelmia. Esim. lapsen tasolle jäänyt, itsestään huolehtimaan kykenemätön nainen voi ihastua määräilevään ja yltiöpäisen dominoivaan mieheen, koska miehen seura mahdollistaa hänelle sen, ettei hänen tarvitse edelleenkään kasvaa aikuiseksi. Tai väkivaltaisen isän tytär voi ihastua väkivaltaiseen mieheen, koska on saanut kotoaan epäterveen mallin rakkaudesta (väkivalta määritellään näissä perheissä usein "rakkaudeksi", vaikka tosiasiassa se on kaukana siitä).
Mutta jos ap haluaa itsenäisen, mieleltään terveen ja tasapainoisen, ja lisäksi vielä hyvännäköisen naisen, hän ei sellaista tule saamaan ellei ensin itse kasva vastaavanlaiseksi mieheksi.
Nämä teoriat, joiden mukaan kaikki naiset rakastuvat renttuihin paskiaisiin, perustuvat kapeaan maailmankuvaan ja oman tuttavapiirin pohjalta tehtyjen arvioiden epäanalyyttiseen yleistämiseen kokonaista sukupuolta koskevaksi totuudeksi. Esim. katkera ja naisvihamielinen Laasanen, joka näitä teorioita viljelee, tuskin tuntee henkilökohtaisesti tervepäisiä, reiluja, vastuullisia ja kaikin puolin hyvinvoivia naisia (tai jos tuntee, ei ymmärrä heidän olevan sellaisia koska katsoo tilanteita oman katkeruutensa värittämien linssien läpi). Olen itse sellainen nainen ja poistun välittömästi tuollaisten katkeroiden vaikutuspiiristä sellaisia havaitessani, ja uskon muiden kaltaisteni toimivan pääasiassa samoin. Ihminen viihtyy parhaiten omanlaisessaan seurassa. On kuitenkin Laasaselta vakava virhe uskotella itselleen, ettei muita kuin näitä paskiaismiehiin ihastuvia naisia ole olemassakaan. Sama pätee myös päin vastoin: tällä palstalla pyörii päivästä toiseen miehiä koskevia yleistyksiä, mm. tällä hetkellä tuossa yhdessä ketjussa osa kirjoittajista epäilee, ettei ole olemassa isiä jotka ottaisivat lasten hoidosta ja kasvatuksesta tasaveroisesti vastuuta äidin kanssa. Kuitenkin itse tiedän sellaisia olevan, itse asiassa tuttavissani ei juuri muunlaisia miehiä olekaan!
Nyt ap on saanut niin paljon korjaavaa palautetta etti taida pystyä enää sitä lukemaan, saati ymmärtämään tai vastaamaan.
Toivottavasti ap:n tyttöystävän silmät aukeaa ja hän antaa ap:lle potkun persauksille!
Jotenkin musta tuntuu, että se sun etova tyttöystäväkin on korkeampaa tasoa kuin sinä ap...
Kyllähän naiset rakastuvat renttuihin, jos ne renttuominaisuudet täydentävät naisen omia puutteita/huonoja ominaisuuksia. Mutta ei se ole mikään yleissääntö, että kaikki naiset rakastuisivat niihin :D
Vastakohdat täydentävät toisiaan ja usein pariskunnat ovat monissa ominaisuuksissa täysiä vastakohtia toistensa kanssa juuri tästä syystä.
Ap on hyvä ja laittaa kuvansa, niin voidaan täysin objektiivisesti arvioida ap:n väitetty komeus.
Ainoa ikävä asia ap:n tyttöystävässä on puutteellinen hygienia, muut ovat täysin kestettävissä olevia asioita.
Heh, hyvin upposi tammoihin :) akat kuorossa korskuun kun normaali mies Arvostelee naista.
Sama toisinpäin niin takana olisi tuki ettei kenenkään Naisen pidä tyytyä huonoon mieheen!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:53"]
Heh, hyvin upposi tammoihin :) akat kuorossa korskuun kun normaali mies Arvostelee naista.
Sama toisinpäin niin takana olisi tuki ettei kenenkään Naisen pidä tyytyä huonoon mieheen!
[/quote]
Ihan oikeastiko uskot, että jos ap olisi nainen mutta teksti muuten samanlainen, se saisi täältä hyväksyntää? Ajattelepa uudelleen. Itse ojentaisin (ja olen ojentanut) naispuolisia törttöjä vähintään yhtä kovalla kädellä. Itsekkyys ja vastuuttomuus eivät ole ok, eikä tämä riipu millään tavalla sukupuolesta.
Naisten kirjoittamat kumppanin huonoihin ominaisuuksiin keskittyvät tekstit täällä ovat tyypillisimmin sellaisia, joissa kumppani on oikeasti selvästi ko. naista huonompi ja hyväksikäyttää tätä. Totta kai sellaiseen tulee vastauksia, että nainen ansaitsee parempaa. Samoin tulisi ja tulee, jos sellaisen tekstin kirjoittaja olisi mies. Useimmiten näin vain ei ole.
62
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Parhaiten tämä näyttää uponneen suhun. Ap:n tyttöystävä ei muuten ole huono nainen, ei polta, juo, ole väkivaltainen, ei petä, jne. Ongelma on lähinnä ap:n päässä.
Tässä tiedoksi sinulle, ruuna.
Toivon todella, että jätät tyttöystäväsi. Ihan tyttöystäväsi takia. Tuhlaat teidän molempien aikaa, ja se on epäreilua.
Mitä kamalaa sinkkuudessa on? Vai saatko jonkinlaista "vallan" tunnetta, kun sinä voit ainakin mielessäsi olla teistä se parempi ja sinun käsissäsi on se, jatkuuko suhde vai ei?
En tiedä "tasoasi", mutta toisaalta minusta nämä tasopuheet alkaa mennä jo naurettaviksi. "Koska minä olen sen-ja-sen näköinen, minun pitäisi ansaita ihminen sellaisella-ja-tällaisella koulutuksella ja sellaisella-ja-tällaisella ulkonäöllä". Vastenmielinen ajatus. Ihmiset ihmisinä ja statushyödykkeet erikseen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Ihan oikeastiko uskot, että jos ap olisi nainen mutta teksti muuten samanlainen, se saisi täältä hyväksyntää? Ajattelepa uudelleen. Itse ojentaisin (ja olen ojentanut) naispuolisia törttöjä vähintään yhtä kovalla kädellä. Itsekkyys ja vastuuttomuus eivät ole ok, eikä tämä riipu millään tavalla sukupuolesta.
Naisten kirjoittamat kumppanin huonoihin ominaisuuksiin keskittyvät tekstit täällä ovat tyypillisimmin sellaisia, joissa kumppani on oikeasti selvästi ko. naista huonompi ja hyväksikäyttää tätä. Totta kai sellaiseen tulee vastauksia, että nainen ansaitsee parempaa. Samoin tulisi ja tulee, jos sellaisen tekstin kirjoittaja olisi mies. Useimmiten näin vain ei ole.
62
[/quote]
"Oikeasti huonompi"
Tarkoitat varmaan, että nainen on hurja nalkuttamaan ja luulemaan itsestään liikoja?
Näillä tasopuheilla ei ole paskankaan merkitystä, ellei ap laittaa kuvaansa. Pics or it didn't happen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:02"]Toivon todella, että jätät tyttöystäväsi. Ihan tyttöystäväsi takia. Tuhlaat teidän molempien aikaa, ja se on epäreilua.
Mitä kamalaa sinkkuudessa on? Vai saatko jonkinlaista "vallan" tunnetta, kun sinä voit ainakin mielessäsi olla teistä se parempi ja sinun käsissäsi on se, jatkuuko suhde vai ei?
En tiedä "tasoasi", mutta toisaalta minusta nämä tasopuheet alkaa mennä jo naurettaviksi. "Koska minä olen sen-ja-sen näköinen, minun pitäisi ansaita ihminen sellaisella-ja-tällaisella koulutuksella ja sellaisella-ja-tällaisella ulkonäöllä". Vastenmielinen ajatus. Ihmiset ihmisinä ja statushyödykkeet erikseen.
[/quote]
Tasopuheet on perseestä, mutta kyllä asia on useimmin niin, että mies on naiselle "statushyödyke". Esim. työtön mies lentää suhteestä ulos nanosekunneissa kuin Naton ohjus....
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:55"]
Sääliksi käy ap:n tyttöystävää, jolla voi olla ties mitä haaveita avioliitosta ja yhteisestä tulevaisuudesta, kun tämä yksi sankari ei kerro mitä oikeasti tästä naisesta ajattelee.
Itselleni on kerran myös tehty noin ja siksi koen asian erityisen julmaksi. Minusta kiinnostui minun ollessani 32-vuotias, 44-vuotias vuosi sitten eronnut mies. Ulkoisesti mies ei ollut mitenkään hyvännäköinen, mutta älykäs ja hauska. Minä rakastuin häneen ihan mielettömästi ja kiitin Luojaani että oli johdattanut minulle lopultakin oikean miehen elämään. Vaan mitä kävi: 2 vuoden seurustelun jälkeen mies jätti minut, ja jättäessä hän olikin jo löytänyt 19-vuotiaan ukrainalaisen naisen. Sellaisen pitkän, vaalean ja laitetun. Sanoi ihan suoraan ettei koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni ja olin hänelle vain väliaikaisratkaisu, kun johonkin "kassit täytyy tyhjentää". Ei ollut kauhean mukava juttu rakastuneelle naiselle :( Minusta tuli vuodeksi lähes täysi alkoholisti kun henkisesti en kestänyt tuota.
[/quote]Paha mieli tuli tästä. Haistakoon paskan tuollainen rupuperseukko.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:17"]
Tiedostan kyllä tekeväni väärin, mutta tuntuu etten voi päästää naisesta irtikään, kun olisin sitten taas sinkkuna.
[/quote]
Ap, suurin ongelmasi ei ole ujous, vaan se että olet paskiainen.
Esim. minun näkökulmastani haluttavat miehet ovat poikkeuksetta olleet empaattisia, välittäviä, moraalisia, vastuullisia ja itsenäisiä - todellisia MIEHIÄ. En ole koskaan (teini-iän jälkeen) ihastunut paskiaisiin. Jokaisesta ihastuksesta en ole etukäteen tiennyt, millainen hän on miehiään, vaan asia on paljastunut vasta tutustumisen myötä. Tästä päättelen, että kunnollisuus ja vastuullisuus (samoin kuin vastuuttomuus) näkyvät ihmisen käytöksestä ja olemuksesta päälle päin, kaikissa tilanteissa, silloinkin kun se ei konkreettisesti ilmene sanoina tai tekoina.
Sinä olet itsekäs pikku paska. Käytät hyväksesi tyttöystävääsi pitämällä häntä valheen voimalla varattuna itsellesi, vaikka sinulla ei ole aikomustakaan sitoutua häneen. Näin olet varastanut hänen elämästään jo ilmeisesti useita vuosia. Jos hän on vielä sen tyyppinen henkilö, jolle pariutuminen on normaalia vaikeampaa, on todella törkeää estää häntä pariutumasta sen hänelle sopivan kumppanin kanssa silloin, kun sellainen hänen kohdalleen sattuu tulemaan. Se on voinut tulla jo, ja hän on päästänyt tilaisuuden menemään ohitse koska kuvittelee olevansa kunnollisessa parisuhteessa, haluaa olla siinä uskollinen ja panostaa siihen. Tajuatko, miten kusipäistä ja itsekästä käytöstä tällainen on sinulta? Pahimmassa tapauksessa varastat naisesi elämästä sen tärkeimmät vuodet eikä hän erottuanne ehdi enää löytää uutta kumppania, jonka kanssa voisi esim. saada perheen.
Kuvittelet lisäksi, että jos tapaat joskus oikeasti sinua kiinnostavan naisen, voit mennen tullen valehdella hänelle ja näin saada naisen uskomaan että olet hyvä ja vastuullinen ihminen. Totuus on, että valehtelemalla ristiriitoja ratkaiseva henkilö on hyvin toisenlainen verrattuna rehellisiin ja suoraselkäisiin ihmisiin. Kusipäisyytesi todennäköisesti paistaa sinusta kauas, vaikka itse muuta luuletkin. Siinä eivät valheet auta, kun nainen yksinkertaisesti aistii sinun olevan epäilyttävä ja dumppaa ennen kuin ehdit keksiä edes sitä ensimmäistä valhetta.
Suosittelisin sinua kasvamaan aikuiseksi, ottamaan vastuun teoistasi, seurustelemaan vain silloin kun uskot suhteella olevan tulevaisuutta (tai vähintään tekemään "kumppanillesi" selväksi että et aio koskaan sitoutua, jotta hän voi itse päättää haluaako jatkaa tapailua), ja alkamaan muutenkin huomioida myös muuta kuin omaa napaasi. Se on kohdallasi todennäköisesti vuosia vaativa kehityskaari, mutta vain sen loppuun asti kulkemalla voit saada järkevän, "hyvätasoisen" naisen kiinnostumaan itsestäsi.
Kusipäistä kiinnostuvat vain naiset, joilla on itsellään niin pahoja ongelmia että eivät muunlaisia miehiä saa. Joko ulkonäköön tai sitten persoonallisuuteen liittyviä. Jo oman kumppanisi tasosta voit päätellä, minkä tasoinen olet tällä hetkellä itse. Jos vieläpä olet hyvännäköinen, niin kahta suurempia ongelmia on silloin persoonallisuudessasi.