Miten säilytät rintaliivejäsi vaatekaapissa?
Mulla on topatut rintsikat. Itse taitan toisen kupin aina toisen sisään, eli "kaksinkerroin", koska sillä tavalla ne vie vähemmän tilaa kaapissa.
Mutta venyttääkö tämä turhaan rintsikoita tai niitä kuppeja?
Mikä olisi hyvä tapa säilyttää rintsikoita, että ne pitäisivät muotonsa mahdollisimman pitkään???
Kommentit (10)
Ovat muovikorissa kaikki, en oikein jaksa ylläpitää mitään järjestystä.
Kaapissa taitettuina niin kuin ap kuvaili.
T. Transu-Timo
Taitan kupit sisäkkäin keskeltä kiertämällä ja sitten olkaimet vielä sisään, lopuksi koriin jonoon. En ole ainakaan huomannut, että tämä olisi venyttänyt kuppien liitososaa.
Kuppeja ei saisi taittaa sisäkkäin, pilaa rintsikat.minulla on laatikko jossa kaikki on ns. "suorina"
Pidän niitä päällekäin eli siis kuppi on toisen rintaviivin kupin päällä. Olen kuullut myös ohjeen, että ei missään nimessä saisi olla liivien kupit sisäkkäin, siis yksittäisen parin. Vievät muuten yllättävän vähän tilaa näin. :)
Olisi hauska tietää, milloin ja mistä ne liivit menevät pilalle sisäkkäin säilyttämisestä. Useita vuosia ovat kestäneet ilman ongelmia ja siinä vaiheessa alkavat jo kaikki osat olla kuluneita. Mutta voi kai ne kaikki vaikka ripustaa peräkkäin hengareihin, jos kaapissa on tilaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:22"]Olisi hauska tietää, milloin ja mistä ne liivit menevät pilalle sisäkkäin säilyttämisestä. Useita vuosia ovat kestäneet ilman ongelmia ja siinä vaiheessa alkavat jo kaikki osat olla kuluneita. Mutta voi kai ne kaikki vaikka ripustaa peräkkäin hengareihin, jos kaapissa on tilaa.
[/quote]
Joo, samas mietin :D Minäkin säilytän näin ja hyvänä pysyvät vuosikausia.
Ripustan hengariin ja laitan vaaterekkiin roikkumaan.
Mulla on samassa muovikorissa sukat, kalsari ja rintaliivit. Ainakin tähän asti olen onnistunut erottamaan ne pukiessa.
No mulla ne on aukinaisina rivissä, aika vähän tilaa vievät kun ovat "sisäkkäin". Ovat olleet noin ihan tavallisella hyllyllä ja nyt ulosvedettävässä korihyllyssä.