Täällä yksi näkyjä näkevä, joka vastailee hetken kysymyksiinne
Kommentit (59)
Rakkauselämäsi kukoistaa välillä, mutta olet epävarma valinnoistasi, koska haluat parhaan. Ole huoletta " se paras" löytää sinut :-)
mitä näet mun työelämästä
ja rakkauselämästä :)?
Mitä näet mun tulevausuudessa.. mitä käy suhteelleni?
Rakkausasiasi ovat monimutkaiset, koska et ole tyytyväinen tilanteeseen ja etsit jotain muuta. Mies seisoo sivussa. Joko hän olisi tulossa tai torjuttu jyrkästi. Olet tiukka itsellesi ja muille.
jos vastailet, niin kerrotko miltä tulevaisuuteni näyttää? asunto, rakkausasiat ja perhe-elämä..
No eipä näytä vastailevan.. taas vissiin joku pelleilee..
Jos odotat nyt toista sillä mielellä, ettei toista tule, niin voin taata että se tulee :-)
Koska meille toinen lapsi suodaan?
oikeassa olet, asunto on ahtaanpuoleinen. rakkaudesta taas.. toisaalta olen tyytyväinen tilanteeseeni, toisaalta en. en oikein tiedä olenko niin jyrkästi torjunut ketään. ehkä olen, mutta en usko että lopultakaan meistä ois mitään tullut. ei ole rakkautta välillä kuitenkaan. osaatko kertoa elänkö vielä kauan yksin?
Niin ja kiitos :)
Vierailija:
Rakkausasiasi ovat monimutkaiset, koska et ole tyytyväinen tilanteeseen ja etsit jotain muuta. Mies seisoo sivussa. Joko hän olisi tulossa tai torjuttu jyrkästi. Olet tiukka itsellesi ja muille.jos vastailet, niin kerrotko miltä tulevaisuuteni näyttää? asunto, rakkausasiat ja perhe-elämä..
Olen rakastunut erääseen mieheen ja hänkin käsittääkseni on
ainakin ihastunut minuun, mutta tuleeko meistä paria? Miestä kun ahdistaa se, että minulla on lapsia, hänellä ei.... TAitaa olla vähän sitoutumiskammoinen tapaus muutenkin. :)
Mitä näet minun syksyyni? Helpottuuko kiireet?
?
mitä näet minulle? olen 34v., yksi lapsi, toinen hartaassa toiveessa..... työtilanne erittäin epäselvä, iso projekti elämässämme kesken.
No kerrohan hiukan minunkin elämästäni.
Etenkin tuosta rakkauselämästä ja elämäni miehistä.
Muakin kiinnostaisi mitä mun tulevaan kuuluu?
Samalla kiinnostaisi tietää mitä tarkoittaa kun olen nyt muutaman kerran vuoden sisällä keskustellut unissani kuolleiden ihmisten kanssa.
Ensimmäisellä kerralla keskustelin isäni kanssa jota en ole koskaan tavannut, pappani joka kuoli kun olin 4v ja pappani äidin joka kuoli n.7 vuotta sitten.
2 kerralla oli ihan tuntemattomia ihmisiä
ensin yhden naisen joka oli hirvittävän mukava. Hän oli hukkunut, sitten siihen tuli pari miespuolista jotka myös olivat hukkuneet. Taisivat olla samasta laivasta, kun olivat ennestään tuttuja keskenään.
Sitten siihen tuli vieras mies josta en tiedä mitään, kun ehdin sitä ennen heräämään.
Keskustelu ei ollut ollenkaan ahdistavaa, vaan itse asiassa aikast mielenkiintoinen .
Harmi etten muista niitä tarkalleen.
Eikä elämäntilanne ole mitenkään muuttunut eikä mitään
muutakaan radikaalia ole mielestäni tapahtunut.
Minulla on ihan hyvä avioliitto ja 1 lapsi, mutta sydän itkee toisen miehen perään!
Olen tuntenut hänet jo 20 vuotta, ja hänkin on tahollaan naimisissa.
Päivääkään ei kulu etten häntä ajattelisi, ja minua piinaa ajatus siitä, että " kuulumme yhteen" . Unia näen hänestä säännöllisesti, niissä olemme onnellisia yhdessä.
Mitä tämä kaikki tarkoittaa?
" Viola"
iloisesti.
Hei, miten parisuhteeni tulee jakselemaan? Miten lapset voivat? Työasiat: tulenko olemaan kohtuutyytväinen? Kiitos!
koska saan lapseni kotiin sairaalasta?
Taidat pitää työstäsi, vaikka et aina myönnä sitä. Opintosi vievät sinua toiseen suuntaan elämässä.
Mitä näet mulle 2 lasta mies paljon kotoa poissa, miten mun työt/opiskelut?
Olen rakastunut erääseen mieheen ja hänkin käsittääkseni on
ainakin ihastunut minuun, mutta tuleeko meistä paria? Miestä kun ahdistaa se, että minulla on lapsia, hänellä ei.... TAitaa olla vähän sitoutumiskammoinen tapaus muutenkin. :)
Hei ! Saanko vielä paljon kaivatun vauvan 3 pojan seuraksi ? M
Oliko sinun tarkoitus vastatakin?