Kuolleet vaativat elintilaa!!
Kommentit (18)
Ennemminkin ikuista lepotilaa vaativat itselleen nykyiset elävät ja yhteiskunta.
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Mä tarvin kyynärpäätilaa, leveämpi arkku kiitos.
Hautausmaat kasvavat sisällepäin kun vanhojen, käytöstä poistuneiden arkkuhautapaikkojen tilalle perustetaan sirottelualueita ja muistolehtoja. Niihin haudataan vain tuhkat ilman uurnaa. Yhteen arkkuhautapaikan kokoiseen muistolehtoon mahtuu yli 80 ihmisen tuhkat.
Vaadin lisää elintilaa!
t. Iso-Jorma
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvin kyynärpäätilaa, leveämpi arkku kiitos.
Ylipainoiset suomalaiset tosiaan tarvitsevat isompia arkkuja, mutta kyllä ne krematorion uuniin mahtuvat. Aikuisesta tulee tuhkaa noin neljä litraa. Se ei vie paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Onko kuolema todella millään tasolla hyvä aihe vääntää vitsiä?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Kyllä mä juuri näitä vaihtoehtoja kannatan. Muistot on niitä mitkä elää. Moni maksaa omaisen hautapaikasta ja ylläpidosta, eikä edes vieraile siellä koskaan.
Kaikesta voi vääntää vitsiä.
T. Humoristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Voisi olla hieman radikaali ehdotus näin takapajuisessa maassa...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Eikös se ole olemassa se sellainen elämän jälkeinen mädättäminen jossa ihminen - tai se mitä siitä on jäljellä - laiteta pähkinänkuorien kanssa samaan purkkiin hautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Voisi olla hieman radikaali ehdotus näin takapajuisessa maassa...
Suomen papisto vastusti krematointilaitoksen perustamistakin vuosikymmenien ajan. Hietaniemen krematorio täyttää tänä vuonna sata vuotta, mutta esim. vesituhkaus tai kompostointi eivät ole lähiaikoina tulossa. Ne vaativat oman teknologiansa ja lakimuutoksen.
Eihän meillä sallita eutanasiaakaan.
Tiedät varmasti että saksalaiset lakkasivat tuhkaamasta vainajiaan holokaustin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta voi vääntää vitsiä.
T. Humoristi
Ei voi. Kun kuolema tulee sinuakin tarpeeksi lähelle, se ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä.
Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Kyllä mä juuri näitä vaihtoehtoja kannatan. Muistot on niitä mitkä elää. Moni maksaa omaisen hautapaikasta ja ylläpidosta, eikä edes vieraile siellä koskaan.
Älä puhu paskaa muistoista. Hautausmaat ovat sivistyksen merkki.
Ja aivokuolleet kirjoittavat paska-aloituksia.