Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleet vaativat elintilaa!!

Vierailija
23.06.2026 |

Lisää hautausmaita kuolleille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivokuolleet kirjoittavat paska-aloituksia.

Vierailija
2/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ikuista lepotilaa vaativat itselleen nykyiset elävät ja yhteiskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Vierailija
4/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvin kyynärpäätilaa, leveämpi arkku kiitos.

Vierailija
5/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaat kasvavat sisällepäin kun vanhojen, käytöstä poistuneiden arkkuhautapaikkojen tilalle perustetaan sirottelualueita ja muistolehtoja. Niihin haudataan vain tuhkat ilman uurnaa. Yhteen arkkuhautapaikan kokoiseen muistolehtoon mahtuu yli 80 ihmisen tuhkat.

Vierailija
6/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin lisää elintilaa!

t. Iso-Jorma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvin kyynärpäätilaa, leveämpi arkku kiitos.

Ylipainoiset suomalaiset tosiaan tarvitsevat isompia arkkuja, mutta kyllä ne krematorion uuniin mahtuvat. Aikuisesta tulee tuhkaa noin neljä litraa. Se ei vie paljon tilaa.

Vierailija
8/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
9/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuolema todella millään tasolla hyvä aihe vääntää vitsiä?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
10/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.

Kyllä mä juuri näitä vaihtoehtoja kannatan. Muistot on niitä mitkä elää. Moni maksaa omaisen hautapaikasta ja ylläpidosta, eikä edes vieraile siellä koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi vääntää vitsiä.


T. Humoristi

Vierailija
12/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.

Voisi olla hieman radikaali ehdotus näin takapajuisessa maassa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Eikös se ole olemassa se sellainen elämän jälkeinen mädättäminen jossa ihminen - tai se mitä siitä on jäljellä - laiteta pähkinänkuorien kanssa samaan purkkiin hautumaan? 

Vierailija
14/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lebensraumia kaikille 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolintilaa

Vierailija
16/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.

Voisi olla hieman radikaali ehdotus näin takapajuisessa maassa... 

Suomen papisto vastusti krematointilaitoksen perustamistakin vuosikymmenien ajan. Hietaniemen krematorio täyttää tänä vuonna sata vuotta, mutta esim. vesituhkaus tai kompostointi eivät ole lähiaikoina tulossa. Ne vaativat oman teknologiansa ja lakimuutoksen.

Eihän meillä sallita eutanasiaakaan.

Tiedät varmasti että saksalaiset lakkasivat tuhkaamasta vainajiaan holokaustin jälkeen.

Vierailija
17/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta voi vääntää vitsiä.


T. Humoristi

Ei voi. Kun kuolema tulee sinuakin tarpeeksi lähelle, se ei naurata.

Vierailija
18/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikatuhkaus ois hyvä ratkaisu. Uurnan voisi saada myös kotiin. Meillä on todella vähän tapoja haudata ihmisiä. 

Siitä vain rukkaamaan hautaustoimilakia. Ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi. Tietysti olet valmis kompostoimaan oman äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.

Kyllä mä juuri näitä vaihtoehtoja kannatan. Muistot on niitä mitkä elää. Moni maksaa omaisen hautapaikasta ja ylläpidosta, eikä edes vieraile siellä koskaan. 

Älä puhu paskaa muistoista. Hautausmaat ovat sivistyksen merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä