YLE: Heroiini palaamassa suomalaisille huumemarkkinoille
Heroiini on tekemässä comebackia suomalaisille huumemarkkinoille. Heroiini on ollut viimeiset vuosikymmenet aika harvinaista ainetta, koska Subutex ja nykyään peukku on ollut narkkareiden suosiossa. Nyt se ilmeisesti sitten kuitenkin olisi tulossa takaisin. Jos minulta kysytään niin hyvä homma, koska heroiinitokkurassa ihmiset on rauhallisia. Vieroitusoireissakin he lähinnä tärisevät ja paskantavat alleen, eivätkä puukottele ohikulkijoita.
Kommentit (29)
Taitaa olla hinnakasta toisin kuin peukku.
Samaa kammottavaa mieltä kuin ap! Sori vaan nistit
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Peukkuongelma oltaisiin vältelly kokonaan järkevämmällä päihdepolitiikalla. Tervetuloa heroiini, se on paljon pienempi paha.
Who needs reasons when you've got heroin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Tappaa tyylikkäästi, mutta tappaa varmasti. Ja hops ongelma ratkesi itsestään
Olen kuullut sellaista, että heroiini olisi ollut Suomessa viime vuodet jopa enemmän paremman rappioväen kamaa hintansa ja vaikean saatavuutensa vuoksi. Eli perijöiden yms porukan, joiden ei tarvitse kadulla päivystää vaan voi töötätä hihaan omassa omistusasunnossaan. Peukku on sitten luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Tämä.
Kaikki kama vaan vapaasti saataville halpaan hintaan. Puolen vuoden kuluttua ei ole Suomessa yhtään narkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?
Hyvä. Tulee käyttöä kerrankin vieroitushoidoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?
Mietipä sitä.
Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?
Toivottavasti leviää ja valtaa markkinat. Herska on hyvä aine erityisesti meille sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Tappaa tyylikkäästi, mutta tappaa varmasti. Ja hops ongelma ratkesi itsestään
Jep heikomman aineksen luonnollista poistumaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Slummissa kyllä ja sieltä ne käyttäjät on meille tuota ja lisää tulee...
joo parempaa se on kuin peukku, eiks tää peukkukin tullut joidenkin isojen takavarikkojen tilalle