Täällä yksi näkyjä näkevä, joka vastailee hetken kysymyksiinne
Kommentit (59)
Lisääntyykö lapsilukumme vielä joskus? Nyt kaksi poikaa.
Saanko nykyisestä työstäni vakipaikan?
iän myötä. Oman kuolevaisuuden tajuaminen ja tulevien sukupolvien näkeminen.
Olet hyvin empaattinen ihminen ja otat turhaan toistenkin murheet kannettavaksesi. Näen sinulla uuden ystävän, joko olette tavanneet tai tapaatte pian. Antoisia keskusteluhetkiä!
Vierailija:
Muakin kiinnostaisi mitä mun tulevaan kuuluu?Samalla kiinnostaisi tietää mitä tarkoittaa kun olen nyt muutaman kerran vuoden sisällä keskustellut unissani kuolleiden ihmisten kanssa.
Ensimmäisellä kerralla keskustelin isäni kanssa jota en ole koskaan tavannut, pappani joka kuoli kun olin 4v ja pappani äidin joka kuoli n.7 vuotta sitten.
2 kerralla oli ihan tuntemattomia ihmisiä
ensin yhden naisen joka oli hirvittävän mukava. Hän oli hukkunut, sitten siihen tuli pari miespuolista jotka myös olivat hukkuneet. Taisivat olla samasta laivasta, kun olivat ennestään tuttuja keskenään.
Sitten siihen tuli vieras mies josta en tiedä mitään, kun ehdin sitä ennen heräämään.Keskustelu ei ollut ollenkaan ahdistavaa, vaan itse asiassa aikast mielenkiintoinen .
Harmi etten muista niitä tarkalleen.
Eikä elämäntilanne ole mitenkään muuttunut eikä mitään
muutakaan radikaalia ole mielestäni tapahtunut.
Olen niin allapäin tuntuu ettei minulle tapahdu mitään hyvää elämä potkii.. haluttasi tietää tulevaisuudesta joko onni jossain vaiheessa vielä kukoistaisi?? Näetkö minulle mitään? Melkein kaksi vuotta elämästäni on ollu yhtä helvetti.. Onko vielä toivoa??
Kiitos..
Vierailija:
Hei ! Saanko vielä paljon kaivatun vauvan 3 pojan seuraksi ? M
Miten mulle käy? Tuleeko lapsia? Onko tämä parisuhde se oikea? Näetkö mitään isoja tapahtumia, esimerkiksi kihlausta tai häitä? Kiitos! :)
Olemmeko esikoisen dieetin kanssa oikeilla jäljillä? Onko hänen toinen pulmansa nyt lopullisesti ohi?
Jääkö perhekokomme nykyiseen kahteen lapseen?
Olen palailemassa töihin, piristynkö?
Kiitos jos vielä vastaat
Kuinka mun syksy sujuu? Hieman elämäntilanne ja maisema muuttuvat. hermostuttaa että kuinka kaikki oikein menee? Onko tämä ratkaisuni jonka olen jo tehnyt aikoja sitten kannattava?
Kiitos!
Mitä näet minulle tuntuu että elämä on yhtä tasapaksua.. Miltä parisuhteeni näyttää? Entä työelämään paluu?
milloin päättävät että kenelle myyvät?
entä onko talo ihan kunnossa esim. ei hometta?
t. J
Sinun tulevaisuutesi näyttää valoisalta. Elämässäsi on jo nyt paljon hyvää, jota vain et näe, koska takerrut pettymyksiin ja siihen mikä sinua ahdistaa.
Mä oon tulevaisuuden suhteen täysin toivoton,
miltä näyttää?
Onko tuleva lapseni poika vai tyttö?
Ette muuta vielä. Jahkailet uuden raskauden kanssa, mutta työsi vie ajatuksesi muualle ja hyvä niin.
Olen kokenut synnytyksenjälkeisen psykoosin. Nyt elämäni on mallillaan, vaihdan alaan, jota olen pitkään haaveillut ja jossa voin auttaa muita. Mitä näet minulle?