Ostin juuri lapsille ja itselle syksyvaatteet kirpparilta. Loput tilattu Temusta.
Meillä kolme alakouluikäistä lasta. Mukaan tarttui mm. Timberlandia, Adidasta jne..
Asumme Helsingissä ja tienaamme kumpikin n. 4000€/kk, itse vähän yli, mieheni vähän alle tuon. Lisäksi vuokratuloa 800€/kk ja lapsilisät 334€/kk.
Taloutemme yhteenlaskettu nettovarallisuus 1,2milj.€. Ei velkoja, kaksi isoa autoa.
Joko tee muut olette tehneet hankintoja elokuulle?
Kommentit (59)
Varastin vuoden vaatteet Dresmanistä. Huomenna XXL liikkeeseen.
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi?
Syzygyvaatteet olisi kyllä hienot, nyk. Atari...
Vierailija kirjoitti:
Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi?
Vaihdoin työpaikkaa ja sen myötä tyyli muuttuu. Osa menee tyttärelle, osa mökille, osan pidän varalla.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.
Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi?
Vaihdoin työpaikkaa ja sen myötä tyyli muuttuu. Osa menee tyttärelle, osa mökille, osan pidän varalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tienaat aika vähän
Ei tarvitse tienata paljon, kun on omaisuutta. Vähempikin riittää.
Ne vertailevat palkkoja, joilla ei ole varallisuutta, paitsi joku velkainen talo jossain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.
Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.
Ap
Mutta sinä nuolet.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Et voi tietää niistä kirppisvaatteista että missä ja miten ne on valmistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.
Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.
ApMutta sinä nuolet.
Niinkö teillä on tapana?
Ok, tapansa kullakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Et voi tietää niistä kirppisvaatteista että missä ja miten ne on valmistettu.
No merkeistä voi päätellä. Ihan tunnettua merkkiä kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Kerro nyt konkreettisesti mitä epäterveellisempää on temun polyesteripaidassa kun vaikkapa hm polyesteripaidassa? Konkreettisia esimerkkejä, ei vaan "siks kun se on niin". Ja ei, en itse osta temusta, mutta en myöskään osta muutenkaan tekokuituisia vaatteita vaan luonnonkuituja. Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Mä en myöskään ymmärrä koko tulokulmaa, onko ideana v*ttuilla pienituloisille vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori.
Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.
Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.
ApMutta sinä nuolet.
Niinkö teillä on tapana?
Ok, tapansa kullakin.
Ap
Jostain tämä provoiluautismisi on peräisin, kerro toki mistä.
Rikkaat pysyy rikkaina kun ostavat halpaa. Hyvä ap
En vielä. Ostan pikkuhiljaa alennusmyynneistä.