Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri lapsille ja itselle syksyvaatteet kirpparilta. Loput tilattu Temusta.

Vierailija
23.06.2026 |

Meillä kolme alakouluikäistä lasta. Mukaan tarttui mm. Timberlandia, Adidasta jne..


Asumme Helsingissä ja tienaamme kumpikin n. 4000€/kk, itse vähän yli, mieheni vähän alle tuon. Lisäksi vuokratuloa 800€/kk ja lapsilisät 334€/kk.


Taloutemme yhteenlaskettu nettovarallisuus 1,2milj.€. Ei velkoja, kaksi isoa autoa.


Joko tee muut olette tehneet hankintoja elokuulle?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Ostan pikkuhiljaa alennusmyynneistä.

Vierailija
2/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin vuoden vaatteet Dresmanistä. Huomenna XXL liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Vierailija
4/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vois viinat tilata. 

Vierailija
5/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi? 

Vierailija
6/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiturin säästövinkit... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tienaat aika vähän

Vierailija
8/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syzygyvaatteet olisi kyllä hienot, nyk. Atari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi? 

Vaihdoin työpaikkaa ja sen myötä tyyli muuttuu. Osa menee tyttärelle, osa mökille, osan pidän varalla.

Vierailija
10/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.


Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvaa, mutta mihin laitoi omat viime vuotiset syysvaatteesi? 

Vaihdoin työpaikkaa ja sen myötä tyyli muuttuu. Osa menee tyttärelle, osa mökille, osan pidän varalla.





Ap

Vierailija
12/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tienaat aika vähän

Ei tarvitse tienata paljon, kun on omaisuutta. Vähempikin riittää.


Ne vertailevat palkkoja, joilla ei ole varallisuutta, paitsi joku velkainen talo jossain.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.


Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.


Ap

Mutta sinä nuolet.

Vierailija
14/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Et voi tietää niistä kirppisvaatteista että missä ja miten ne on valmistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.


Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.


Ap

Mutta sinä nuolet.




Niinkö teillä on tapana? 

Ok, tapansa kullakin.


Ap

Vierailija
16/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Et voi tietää niistä kirppisvaatteista että missä ja miten ne on valmistettu.

No merkeistä voi päätellä. Ihan tunnettua merkkiä kaikki.


Ap

Vierailija
17/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Kerro nyt konkreettisesti mitä epäterveellisempää on temun polyesteripaidassa kun vaikkapa hm polyesteripaidassa? Konkreettisia esimerkkejä, ei vaan "siks kun se on niin". Ja ei, en itse osta temusta, mutta en myöskään osta muutenkaan tekokuituisia vaatteita vaan luonnonkuituja. Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.

Vierailija
18/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Mä en myöskään ymmärrä koko tulokulmaa, onko ideana v*ttuilla pienituloisille vai?

Vierailija
19/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua mikä provon yritys tämä oli, mutta välitä niiden muksujen terveydestä niin, ettet pue temua päälle, mieluummin se kirpputori. 

Ei ole provo. Saimme hiljattain vähän perintöjä.


Lapseni ovat jo sen ikäisiä, etteivät nuole kenkiä, eivätkä kumisaappaita. Sieltä siis nuo.


Ap

Mutta sinä nuolet.




Niinkö teillä on tapana? 

Ok, tapansa kullakin.


Ap

Jostain tämä provoiluautismisi on peräisin, kerro toki mistä.

Vierailija
20/59 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat pysyy rikkaina kun ostavat halpaa. Hyvä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi