Mitä pariskunnat tekee yhdessä vapaa-ajalla?
Itse en ole koskaan ollut parisuhteessa niin en tiedä.
Kommentit (18)
Lenkkeillään ja matkustetaan. Käydään elokuvissa ja konserteissa. Löhötään sohvalla telkkaria katsellen.
No muija pesee nyt painepesurilla talon autoja ja katselen piällymiehenä että tulee puhdasta.
Parhaillaan ollaan ulkomaan reissussa ja sattui ensimmäinen sadepäivä. Käytiin silti aamulla yhdessä paikallisilla markkinoilla ja kahvilassa aamupalalla. Nyt selailen nettiä ja mies lukee kirjaa. Yleensä luetaan samat kirjat ja sitten kommentoidaan niitä.
Täällä matkalla ollaan joka päivä aamupäivällä tehty noin kymmenen kilometrin kävelylenkki, vähän eri suuntiin ja kohteisiin ja siinä sitten samalla tehty huomioita kaikesta mitä on nähty. On käyty yhdessä ruokakaupassa ja minä olen tehnyt lounaan ja mies tiskannut. Välillä on syöty ravintolassa. On uitu uima-altaassa ja lueskeltu kirjoja aurinkovarjon alla tuossa altaalla.
Iltaisin on usein katsottu ylen areenasta jotakin sarjaa tabletilta yhdessä, pidämme molemmat historialliallisista sarjoista ja dekkareista. Eli oikeastaan teemme yhdessä sitä samaa mitä kumpikin tekisi yksinäänkin. Ollaan jo 60+-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
No muija pesee nyt painepesurilla talon autoja ja katselen piällymiehenä että tulee puhdasta.
Naapuri teki tuota samaa eilen. Meillä tehtiin puutarhatöitä, ja istutettiin kesäkukkia. Tänään mies pesee ikkunoita, ja minä siivoan ja teen ruoan. Huomenna tulee vieraita.
Tarjolla on tänään grillattuja broilerin koipi-reisiä, keitinperunoita, veloute-kastiketta, salaattia ja vaniljajäätelöä vadelmahillolla. Huomenna pitää olla nopea, joten mies paistaa perunoita ja grillaa makkaraa, ja samalla minä valmistelen vierastarjoiluja.
Yli 50% todennäköisyydellä eroaa.
Mies miettii, mitä teki väärin, kun nainen on niin äkäinen. Juo viinaa, kun pää ei kestä jatkuvaa sättimistä.
Nainen miettii, miksi mies ei osaa lukea hänen ajatuksiaan. Haaveilee paremmasta seksistä, muttei halua seksiä koskaan, eikä osaa kertoa, mitä se parempi seksi olisi.
Kun on lapsia niin arjessa kahdenkeskinen vapaa-aika jää vähäiseksi, lähinnä jutellaan, katsotaan sarjoja ja pelataan videopelejä. Treffeillä käydään, kun päästään, teatterissa, elokuvissa ja ravintolassa syömässä. Ollaan siis ~45v.
Jutteleminen on yksi iso osa, yhdessä kun tekee mitä ikinä, niin jakaa ajatuksia siinä samalla. Seksi. Ulkoilu, sienestys, kaupassakäynti, mökkeily, matkustelu. Fiilistely.
Ok, olen ollut sellaisissakin suhteissa, joissa ei ole todellakaan halunnut viettää ylimääräistä aikaa kumppanin kanssa. Silloin vastaus on, että ei mitään.
Taas mä mietin sitä kuvatut perhe ja naapuririidat. Tekin katsoisitte sitä jos olisi sellainen ohjelma telkkarissa. Saatatte tuntea pariskuntia jotka riitelevät. Varsinkin kun ottavat alkoholia niin naapuritkin kuulevat. Joskus mä ihmettelen miksi sellaiset ihmiset on yhdessä?
Jos joku ärsyttää jatkuvasti niin onhan se ihan masokismia olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan seksiä
Se on hyvä että pariskunnalla on harrastus mistä molemmat pitää
Jutellaan, katsotaan joskus televisiota, käydään kävelemässä, halaillaan, suudellaan, rakastellaan. Näitä ainakin joka viikko, jos ei joka päivä kaikkia ehditä. Harvemmin sitten ulkona syömässä, teatterissa tai elokuvissa. Joskus matkoillakin. Kannattaa kokeilla parisuhdettakin, niin voi löytää ne ihan omat yhteiset jutut ja tekemiset.
Joskus mies tuikkaa munan pi.luun 1-2 työntöä.
Se tykkää siitä. Itse en saa siitä yhtään mitään.
Itsekästä säälittävää.
Ne panee. Senhän halusit vastaukseksi.
Koitan kinuta emännältä peppureikää ei ole vielä lämmennyt ajatukselle
Vierailija kirjoitti:
Koitan kinuta emännältä peppureikää ei ole vielä lämmennyt ajatukselle
Olet väärän henkilön kanssa, homppeli.
Riitelee ja miettivät hiljaa itsekseen, mitä ihmettä siinä toisessa joskus näki.