Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta

Vierailija
01.07.2021 |

30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinhuoltajissa?

Suurin osa niistä "ei hae lapselleen isää", mutta hakee sitten kuitenkin sitä elättäjää ja pitäisi olla kuin ydinperhe ja saat maksaa muksun matkat Linnanmäelle.

Minun suhteet kyllä kaatuu jatkuvasti siihen, etten halua muuttaa miehen kanssa yhteen enkä edes esittele lapsiani miehelle. Näin tekevät muutkin nelikymppiset tuttavanaiset toisella kierroksella. Haluaako miehet johonkin täysihoitoon mun palveltavaksi, vai mistä on kyse?

No tämä kuulostaa ihan normaalilta käytökseltä, ja sinä kuulostat ihan täyspäiseltä ihmiseltä! Jos hakisin seuraa niin sun kaltaista just hakisin! Tsemii!

Sekö sitten ei ole normaalia, että etsii elämänkumppania? Ja jos etsii elämänkumppania, niin kyllä silloin yleensä esitellään kumppanille juuri lapset ja esim. omat vanhemmat.

Onko se jotenkin noloa tässä iässä etsiä ihan vakavaa suhdetta eikä mitään tapailusuhdetta?

Ei ole noloa etsiä elämänkumppania. Ei myöskään ole noloa etsiä vakavaa parisuhdetta jossa ei muuteta yhteen. Eikä ole noloa etsiä myöskään pelkkää tapailusuhdetta. Eri ihmiset kaipaavat erilaisia suhteita. Miksi sinä tunnet tarvetta vertailla suhteita toisiinsa?

-eri

Vierailija
102/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko niitä lapsia vai ei? Minulle kelpaisi lapseton, olen 41. Mutta kaveripiirissäni on naisia, joilla on jo lapsia, ja heille kelpaisi 'lapsellinenkin' mies.

Jos olet muuten normaali, etkä mikään sovinisti/siipeilijä/juoppo niin kyllä löytyy parisuhde.

Minulle " kelpaisi" lapseton????

Jos olet muuten normaali, etkä mikään sovinisto/ siipeilijä/juoppo, niin kyllä löytyy parisuhde? Siis mitä? Nuo on kyllä ihan lähtökohtia. Taas tätä, että mies on hyvä saalis naiselle kun naiselle, kun se ei ryyppää, eikä lyö, pesee hampaat ja käy töissä- nyt kyllä pitää kelvata naiselle, kuin naiselle!

Miten on, miksi ei sitten kelpaa yh? Pitäisi kelvata. Nainen ei ryyppää, ei lyö, läy töissä ja suihkussa. Kelpaako, pitäisi kelvata, kun sen pitää kelvata meille naisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 etsii miestä ikäluokassa 40 - 55

Vierailija
104/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinhuoltajissa ole yhtään mitään vikaa vain siksi, että ovat yksinhuoltajia.

Mutta, ainakin itse koen, että ovat potenttiaalisina kumppaneina sanoisin, että haastavampia kuin lapsettomat. Omaa kokemusta itselläni ei ole mutta jos olisin syystä tai toisesta yksinhuoltaja tai vaikka jakaisin mahd. laps(i)eni -yksinkertaistaen- huollon ex-kumppanini kanssa fifti-fifti, niin olisin todennäköisesti vieläkin tarkempi ja huolellisempi, kenen kanssa olisin valmis ja halukas parisuhteeseen...  Toistaiseki olen, kenties onneksi lapseton. 

Vastaavasti jos mahd.tulevalla parisuhde kumppanillani olisi jo lapsi(a) niin pitäisin jotenkin itsestään selvänä, että minun tulisi tulla toimeen myös hänen jälkikasvunsa kanssa.

Ei niin, että haastaisin ja prykisin olemaan parempi isä, kuin hänen/ heidän biologinen isänsä, mutta kuitenkin sellainen, johon he voisivat myös suhtautua, ainakin enimmäkseen mutkattomasti ja luontevasti.

Ja totta kai yrittää huomoida heidät mahdollisuuksien mukaan, mitä sitten keksisinkin ehdottaa. - Tilanne tietysti olisi "hieman" eri jos mahd lapset olsivat jo vanhempia, mahd. jo aikusia. 

Yhtä kaikki en vieläkään ymmärrä heitä, joiden mielestä sinkkuvanhempi olisi, jotenkin "yksinkertaisempi" ja siten olisi mahd. suoraviivaisempaa saada hänet kumppaniksi.

Sinkkumies  

Vierailija
105/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia löytyy se on varma cento per cento..asiassa on vain yksi Mutta:jäljellä on vain mielisairaat,narkit siideri rämehirviöt,yht,alkoholistit,siipeilijät&pummit ja lopuksi ne jotka värjäävät fledan punaseksi PTHYI.

Vierailija
106/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä.

Vierailija
107/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole mahdottomuus. Olen 38 vee nainen ja 40 v mies olisi juuri sopiva minulle. Vapaita miehiä ei vain oikein ole täällä missä minä asun. Onko sulla vääränlaiset odotukset? Tuskin löydät jos haluat vain kaksikymppisiä, etsi vähän vanhemmista. Laske rimaa. Aikuinen nainen on paljon parempi kumppani, muista se.

Naisen nuoruutta ei vain mikään muu korvaa. Ei ura, ei palkka, ei "kypsyys". Siksi jokainen mies etsii itseään nuorempaa, kuten täällä jo eräs rouva voivotteli. +40 nainen on hedelmätön eikä siksi herätä enää miehistä kiinnostusta.

Yh puolestaan ei enää milloinkaan voi tarjota miehelle samaa kuin lapseton nainen jonka kanssa mies voi olla ensimmäinen jonka kanssa tekee omaa jälkikasvua.

Höpö, höpö. Kyllä minä ainakin haluaisin parisuhteeseen suunnilleen ikäiseni kanssa. Olisi luultavasi erinomaisen raskasta yrittää muodostaa parisuhde naisen kanssa, joka olisi parikymppinen ja haluaisi olla ja elää aina kuin parikymppinen. Tai mahd. vielä nuorempi. - Mikä meitä edes yhdistäisi? 

Ja miä lapsien saamiseen ulee, niin osa meistä miehistä tietää "jo" verraten nuorena, että syystä tai toisesta voi saada omia (biologisia)lapsia. - Eivätkä kaikki miehet edes halua saada jälkikasvua; kuten eivä kaikki naisetkaan. Onneksi.     

Vierailija
108/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole mahdottomuus. Olen 38 vee nainen ja 40 v mies olisi juuri sopiva minulle. Vapaita miehiä ei vain oikein ole täällä missä minä asun. Onko sulla vääränlaiset odotukset? Tuskin löydät jos haluat vain kaksikymppisiä, etsi vähän vanhemmista. Laske rimaa. Aikuinen nainen on paljon parempi kumppani, muista se.

Naisen nuoruutta ei vain mikään muu korvaa. Ei ura, ei palkka, ei "kypsyys". Siksi jokainen mies etsii itseään nuorempaa, kuten täällä jo eräs rouva voivotteli. +40 nainen on hedelmätön eikä siksi herätä enää miehistä kiinnostusta.

Yh puolestaan ei enää milloinkaan voi tarjota miehelle samaa kuin lapseton nainen jonka kanssa mies voi olla ensimmäinen jonka kanssa tekee omaa jälkikasvua.

Luuletko että sitä miehenkään nuoruutta korvaa? Luuletko että ikä olisi jotenkin plussaa miehille parisuhdemarkkinoilla? Ei. Tiladtotkin tämän kertovat. Meillä ikäero on vain muutama vuosi.

Lisäksi, jos haluat niitä lapsia naisen kanssa, jolla ei vielä ole lapsia, niin ne pitää tehdä nuorena. Miehet tekevät ensimmäisen lapsensa noin 30- vuotiaana.

Kummasti sitten tuo into teillä miehillä niihin jälkeläisiin loppuu, kun pystytte naiset yh:ksi tosta noin vaan jättämään, että älä nyt viitsi hurskastella.

Vierailija
109/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku narkkari 4-kymppinen voisi kiinnostua. muuten kannattaa suunnata katse +60 miehiin.

Vierailija
110/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on lapseton ja haluaa biologisia jälkeläisiä, niin totta kai lapseton on oikea valinta. Lapselliset miehet voi katsoa yh-äitejä ja perustaa suur uusioperheen.

Vierailija
111/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni onnistui 42-vuotiaana nappaamaan 30-vuotiaan velan. Win-win molemmille. Tästä on jo 16 vuotta ja edelleen ollaan hyvin onnellisia ja rakastuneita. 

Vierailija
112/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta me naiset emme ole kiinnostuneita itseämme vanhemmista miehistä. Lisäksi, ei meitä myöskään kiinnosta alkaa parisuhteeseen miehen kanssa, jolla jo on lapsia, varsinkaan jos itsellä ei ole.

Vierailija
113/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt sellaista, että et olisi 30v naisille setämies vaan ihan tavallinen järkevä mies? Ei ole mikään pakko leikkiä setämiestä.

M37 & N26

Jep, niitäkin on joita vanhemmat kiinnostaa.

Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.

Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta olen 7 v vanhemman miehen kanssa yhdessä koska hän oli niin kiinnostava. Ikä on silti huono puoli hänessä. 

Niin, eli ei se sinua haitannutkaan.

Itse en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä - niin ei vain voisi käydä, eikä suvussani ole yhtään naista jolla olisi edes vuoden vanhempi mies, eli joku luonnejuttu varmaan (tai sitten opittu malli, ja muu väestö oppinut usein juuri päinvastoin?).

Siksi huomaan niin selkeästi sen, että monet naiset tykkäävät vanhemmista ja vaikka väittävät etteivät vanhemmista tykkää, niin silti päätyvät parisuhteeseen vanhempien miesten kanssa.

Haittaa edelleenkin ja voi olla että ero tulee lähivuosina tuon hänen ikänsä vuoksi kun vanhenee silmissä. 

Silti olet yksi niistä vanhemman miehen kanssa alkaneista naisista, eli vahvistat sitä oletusta, että naisille kelpaa vanhemmatkin.

Eikä siinä mitään väärää tietenkään ole, mutta on hassua selittää ettei naisia kiinnosta vanhemmat miehet, vaikka totuus on toinen.

Vierailija
114/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo isot lapset, mutta tyypillisesti nelikymppisellä miehellä on leikki-ikäisiä. Tai sitten on lapseton minäminä-tyyppi.

t. N40

Harvoin näkee noin asiatonta kommenttia, joten pakko vastata. Oletko oikeasti sitä mieltä, että kaikki lapsettomat ovat itsekeskeisiä minäminä-ihmisiä? Kaikki eivät vaan koe syystä tai toisesta perheen perustamista itselleen luontevana, joten mielestäni kaikilla on oikeus elää kuten haluaa.

Jeesus mitä yleistämistä, häpeä jos osaat!

Vierailija
115/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku narkkari 4-kymppinen voisi kiinnostua. muuten kannattaa suunnata katse +60 miehiin.

Miksi luulet, että jotkut papat kiinnostaisi, ei kiinnosta. Eikä tarvitse. Kyllä meille naisille aina miehiä löytyy.

Vierailija
116/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että sitä miehenkään nuoruutta korvaa? Luuletko että ikä olisi jotenkin plussaa miehille parisuhdemarkkinoilla? Ei. Tiladtotkin tämän kertovat. Meillä ikäero on vain muutama vuosi.

Lisäksi, jos haluat niitä lapsia naisen kanssa, jolla ei vielä ole lapsia, niin ne pitää tehdä nuorena. Miehet tekevät ensimmäisen lapsensa noin 30- vuotiaana.

Kummasti sitten tuo into teillä miehillä niihin jälkeläisiin loppuu, kun pystytte naiset yh:ksi tosta noin vaan jättämään, että älä nyt viitsi hurskastella.

Sinä olet se tyhmä joka ei ymmärrä tilastoja. En ole kiinnostunut ignorantista mielipiteestäsi.

Vierailija
117/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean reiän ritarin tie kutsuu. 

t. Homo

Vierailija
118/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Jos et löydä kumppania, syy on sinussa itsessäsi, ei sukupuolessa. Minulla on ainakin vientiä, olen sinua vuotta nuorempi ja saan valkata naisista mieluisen. Myös paljon nuoremmatkin ovat kiinnostuneet näin vanhemmalla iällä. Toki urheilen ja olen hyvässä kunnossa, se vaikuttaa asiaan. Jos olisin lihava, niin tuskin minusta oltaisiin kiinnostuneita, mutta hyväkuntoinen setämies kiinnostaa laajaa joukkoa naisia. Se että naisia kiinnostaisi nimenomaan ihminen on paskapuhetta. Ulkoiset tekijät ja pinkka kunnossa, niin vientiä on iästä riippumatta.

Vierailija
119/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että jotkut papat kiinnostaisi, ei kiinnosta. Eikä tarvitse. Kyllä meille naisille aina miehiä löytyy.

Nuorille löytyy, vanhoille ei. Deal with it!

Vierailija
120/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajissa löytyy myös laatua. Olen itse sellainen. Klassinen ja tyylikäs nainen, hyvä työ ja asun hyvällä alueella. Minulla on uudenkarhea auto. Lapseni on hyväkäytöksinen. Haluaisin samanlaatuista seuraa itselleni, klassista miestä hyvillä käytöstavoilla.