Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta

Vierailija
01.07.2021 |

30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, kyllä sitä 40v mies löytää kaikenlaista tätinaista vaikka kuinka helposti. Nuorempaa saa hankalammin tietysti.

Vierailija
162/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä nelikymppiset yh-äidit ei ole mitenkää laadukkaita. Itse olen 32v mies ja tapailen (tavallaan) 40v kahden lapsen yksinhuoltajaa. Työskentelee laitossiivoojana, ylipainoa ja diabetes löytyy, ulkonäkö korkeintaan ok meikit päässä, katkeruutta miehiä kohtaan ja ex-mies ei maksa eltustukea lapsille/asuu asuntovaunussa ongelmien takia. Ja tähän on tyydyttävä 32v korkeakoulutetun miehen.

Kertoo vain sinusta itsestäsi. Tiedän monta erittäin korkeasti koulutettua yksinhuoltajaa, ovat hoikkia ja terveitä ja työskentelevät vaativissa asiantuntijatehtävissä tai johtotehtävissä. Mutta vaativat myös samankaltaista älykästä ja terveellisesti elävää miestä. Kaikki korkeasti koulutetut eivät muuten ole älykkäitä, vain harva on. Sinulla ei ole näihin naisiin mitään saumaa.

Jos ovat niin täydellisiä, miksi mies halusi erota? Tai jos erosivat itse, miksi äly ei riittänyt sopivan kumppanin löytämiseen? Totuus lienee, että ovat kuin ovatkin aika hankalia ja huonoja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mennytkään niin, että mies paranee iän myötä kuin viini?

Vierailija
164/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et voi katsella vuottakaan vanhempia kuin itse olet?

Miksi?

Mietin vaan, kun puhut vain 30-40v naisista, vaikka onhan ikäluokkasi naisia myös 40-45-vuotiaat..

40-vuotiaita naisia ei kiinnosta 40-vuotias mies. Ne on nähty jo ja nyt siirrytään sinne vanhempiin miehiin (45-50).

40-vuotiaita naisia ei varmasti kiinnosta vanhemmat! Kukaan ei halua orastavaa potenssiongelmaa ja vanhuudenvaivoja kumppaniltaan. Oman ikäiseltä hyväksyy mitä nyt tuleekin mutta ei kukaan asiakseen sellaista etsi. N39

Älä yleistä. Minä etsin 48-55v miestä. Nyt kun itse on iäkkäämpi, niin vanhemmat miehet alkaa näyttämään paremmilta kuin oman ikäset.

Ja niillä useimmiten aikuiset tai muuten isot lapset. Mulle riittää omat, en halua tutustua muihin kouluiläisiin.

Hetken tapailin 50v lapsetontq miestä, mutta tietysti itsekäs. Nyt kiikarissa upea 53v mies, jolla parempi kroppa kuin monella 25v pojulla.

N36

Kiitos muru. Nähdään taas pian.

M5X

Vierailija
165/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö nelikymppiset naiset ei etsi viisikymppisiä miehiä vaan itsensä ikäisiä tai nuorempia. Eli mielestäsi kun ovat pettyneet ikäisiinsä laiskamatomiehiin niin hakisivat vielä vanhempia sellaisia? Hyvä vitsi.

Itse N47 ja olen kiiinostunut 40+ miehistä mutta oman kokemuksen mukaan heitä kinnostaa juurikin tuo 30+ …eli vaikeaa on🤷🏻‍♀️

Vierailija
166/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30v lapseton nainen jonka sydämen vei 50v mies. Hänellä jo aikuinen lapsi. Itse en tule lapsia hankkimaan. Tämä on mukavaa ja helppoa elämää meille.