40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta
30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?
Kommentit (166)
Ootko miettinyt sellaista, että et olisi 30v naisille setämies vaan ihan tavallinen järkevä mies? Ei ole mikään pakko leikkiä setämiestä.
M37 & N26
Gunu kirjoitti:
Voihan tuota yllättäin tulla joku seinä vastaan, kun 40 jysähtää mittariin, mutta toistaiseksi (36) on riittänyt ylenmäärin kiinnostuneita 20-30-vuotiaita. En ole edes rikas, pikemminkin päin vastoin. En mallikaan, mutta ilmeisesti mystisen puhutteleva ihmisille, kun nuorista neideistä murhamiehiin kokevat tarpeelliseksi hakea jotain ihmeen hyväksyntää. Itselleni siis riittää, kun menee ihmisten ilmoille niin jotain jännää aina tapahtuu.
Naisia ei jaksa enää edes niin jahdata, kun annan kohtalon näyttää että ilmestyykö omaa jälkikasvua. Jos perhettä ei ole niin on aina optio lähteä jossakin vaiheessa erakoitumaan vuorille. Ja naiset nyt muutenkin muuttuvat alkuhuuman jälkeen käsittämättömän paljon ja huonompaan suuntaan valitettavan usein. Yksin on sillä tavalla kepoisampaa, vaikka monia entisiä vielä tavallan rakastankin.
Joo kymmenen vuotta lisää ja ei olekaan enää niin hienoa olla yksinäinen susi. Sitten on vaan aikuisvauva, jonka maailma pyörii oman navan ympärillä ketä ei kukaan jaksa kuunnella. Eikä ketään enää kiinnosta vanha ukko varsinkaan köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos haluaa lapsen kuvioon on ilkeä nainen joka vaatii isähahmoa. Jos ei, ei kelpaa koska ei anna kaikkea peliin? Ei lapsi tarkoita sitä, että vain toisen aikataulun mukaan mennään. Minä ainakin pystyn järjestelemään paljonkin aikaa myös toisen toiveiden mukaisesti.
Mutta kaikkihan on juurikin noin vaikeaa :)
Se että ei edes halua esitellä omaa miesystäväänsä lapselle on aika kaukana siitä, että mies on lapsen isähahmo. Olisiko tässä joku keskitie, hmm? Yleensä lapsella kuitenkin on oma isä, niin miksei se miesystävä voi olla vain äidin miesystävä?
Voihan se olla. Mutta itse en halua olla sellainen äiti lapsilleni, jolla kulkee pyöröovesta vaihtuvat miehet eron jälkeen. En näe että se olisi laapsilleni hyväksi, eikä kyllä minullekaan. Odotan, että suhteella on oikeasti pidemmän ajan kestävyyttä ennen kuin esittelen miehiä lapsilleni.
Minä taas olen ajatellut, että voisin alkaa parisuhteeseen vasta sitten, kun lapsi on aikuinen ja muuttanut omilleen.
Se olisi varmaan tosi kiusallista isolle lapselle, jos meillä alkaisi yhtäkkiä pyörimään joku vieras mies.
Eihän siinä lapsikaan voisi olla rauhassa kotonaan, kun on vieras talossa.
Olen kanssasi samassa veneessä. Nyt on hyvää aikaa keskittyä lapsiin, omaan työhön ja harrastuksiin, tehdä kaikkea mihin ei avioliitossa ollut niin mahdollisuuksia. Elämä on hyvää näin :-).
Vierailija kirjoitti:
Ootko miettinyt sellaista, että et olisi 30v naisille setämies vaan ihan tavallinen järkevä mies? Ei ole mikään pakko leikkiä setämiestä.
M37 & N26
Jep, niitäkin on joita vanhemmat kiinnostaa.
Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.
Minä olen 44 v. eli liian vanha ja tuota yhtä prosenttia. Aika matalat kriteerit toisaalta, jos ainoana vaatimuksena on seksuaalinen ja lapseton.
Tässä 37 v lapseton nainen. En ole aseksuaali myöskään, eli sopisin aika hyvin sun haarukkaan.
Minä olen matalalla libidolla varustettu nainen. 1-2 krt viikossa riittää. Lapset hoidettu. Miestä en ala passaa. Enkä hoitamaan hänen jälkikasvua. En edes etsi miestä tällä hetkellä. Viihdyn hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37 & N26
Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.
Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta olen 7 v vanhemman miehen kanssa yhdessä koska hän oli niin kiinnostava. Ikä on silti huono puoli hänessä.
Olen liittynyt nettideityipalveluun. Olen +50- vuotias nainen. Siellä on paljon enemmän miehiä suhteessa naisiin ihan joka ikäluokassa. Siitäkin huolimatta lähes kaikki miehet hakee seuraa vain ja ainoastaan itseään nuoremmista naisista, itseni ikäiset 30- vuotiaasta alkaen. Ihanko oikeasti te miehet kuvittelette, että kolmekymppinennainen kiinnostuisi viisikymppisestä miehestä? Siinä käy niin, että karkoitatte myös ne muutamat oman ikäisenne naiset, tai hui kauhistus, itseänne vanhemmat naiset , jotka teistä ehkä olisivat kiinnostuneita.
Tämä kertoo vain siitä, miten pinnallisia miehet ovat. Pistää miettimään, että kannattaako nähdä vaivaa, mitä siitä vaivannäöstä saat?todennäköisesti ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 44 v. eli liian vanha ja tuota yhtä prosenttia. Aika matalat kriteerit toisaalta, jos ainoana vaatimuksena on seksuaalinen ja lapseton.
Niin, nuo ovat ne kriteerit mitkä on kirjattu, mutta ne muuntuvat tositilanteessa, kuten tiedämme.
Vaikeaa se varmasti on, jos sosiaalinen statuksesi on matala. Minulla akateemisena, urheilullisena samanikäisenä miehenä ongelmia ei ole. Vinkki: mieti miten pystyt kohottamaan statustasi.
Kyllä jotkut 30 v. haluaa mielihyvin nelikymppisen. Jotkut ei. Mitä sitten? Yksihän sun tarvi vaan löytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37 & N26
Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta olen 7 v vanhemman miehen kanssa yhdessä koska hän oli niin kiinnostava. Ikä on silti huono puoli hänessä.
Niin, eli ei se sinua haitannutkaan.
Itse en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä - niin ei vain voisi käydä, eikä suvussani ole yhtään naista jolla olisi edes vuoden vanhempi mies, eli joku luonnejuttu varmaan (tai sitten opittu malli, ja muu väestö oppinut usein juuri päinvastoin?).
Siksi huomaan niin selkeästi sen, että monet naiset tykkäävät vanhemmista ja vaikka väittävät etteivät vanhemmista tykkää, niin silti päätyvät parisuhteeseen vanhempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa yksinhuoltajissa?
Yksinhuoltaja lapsettomalle miehelle on kuin räkäisy kasvoille. Vain heikkotasoisimmat miehet joutuvat tyytymään yksinhuoltajaan.
Älä ap yleistä jos itse et saa.
Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.
No ei varmasti ole mahdottomuus. Olen 38 vee nainen ja 40 v mies olisi juuri sopiva minulle. Vapaita miehiä ei vain oikein ole täällä missä minä asun. Onko sulla vääränlaiset odotukset? Tuskin löydät jos haluat vain kaksikymppisiä, etsi vähän vanhemmista. Laske rimaa. Aikuinen nainen on paljon parempi kumppani, muista se.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nelikymppiset naiset ei etsi viisikymppisiä miehiä vaan itsensä ikäisiä tai nuorempia. Eli mielestäsi kun ovat pettyneet ikäisiinsä laiskamatomiehiin niin hakisivat vielä vanhempia sellaisia? Hyvä vitsi.
Tämä on totta. Olen 40 ja yksi lapsi. Deittailen lähinnä kaksikymppisiä miehiä eli itseäni 10-20 v nuorempia! Hyvin löytyy FWB suhteeseen nuoria, komeita miehiä. :) En tosiaankaan deittaile vanhempia, enkä edes omanikäisiä setämiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Älä ap yleistä jos itse et saa.
Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.
Tuota... tilastot ovat kyllä eri mieltä. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi, suuret ikäerot todella harvinaisia. Että kyllä se kumppani löytyy, jos on löytääkseen, oman ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
Nih. Y K S I N.
Minä taas olen ajatellut, että voisin alkaa parisuhteeseen vasta sitten, kun lapsi on aikuinen ja muuttanut omilleen.
Se olisi varmaan tosi kiusallista isolle lapselle, jos meillä alkaisi yhtäkkiä pyörimään joku vieras mies.
Eihän siinä lapsikaan voisi olla rauhassa kotonaan, kun on vieras talossa.