Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta

Vierailija
01.07.2021 |

30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunu kirjoitti:

Voihan tuota yllättäin tulla joku seinä vastaan, kun 40 jysähtää mittariin, mutta toistaiseksi (36) on riittänyt ylenmäärin kiinnostuneita 20-30-vuotiaita. En ole edes rikas, pikemminkin päin vastoin. En mallikaan, mutta ilmeisesti mystisen puhutteleva ihmisille, kun nuorista neideistä murhamiehiin kokevat tarpeelliseksi hakea jotain ihmeen hyväksyntää. Itselleni siis riittää, kun menee ihmisten ilmoille niin jotain jännää aina tapahtuu.

Naisia ei jaksa enää edes niin jahdata, kun annan kohtalon näyttää että ilmestyykö omaa jälkikasvua. Jos perhettä ei ole niin on aina optio lähteä jossakin vaiheessa erakoitumaan vuorille. Ja naiset nyt muutenkin muuttuvat alkuhuuman jälkeen käsittämättömän paljon ja huonompaan suuntaan valitettavan usein. Yksin on sillä tavalla kepoisampaa, vaikka monia entisiä vielä tavallan rakastankin.

Joo kymmenen vuotta lisää ja ei olekaan enää niin hienoa olla yksinäinen susi. Sitten on vaan aikuisvauva, jonka maailma pyörii oman navan ympärillä ketä ei kukaan jaksa kuunnella. Eikä ketään enää kiinnosta vanha ukko varsinkaan köyhä.

Täällähän on joku pingahtanut. Etkö tuosta viestistä jo ottanut koppia, ettei mikään mammamainen valitus ja vinkuvonku ole minun tyyliäni. Olen jo kymmenen vuotta suunnitellut erakoitumista enemmän tai vähemmän vakavasti, kun (sinunkaan kaltaisia erityisesti) ihmisiä ei vaan jaksa. Taiteissa ja luonnon säästämisessä vaikka sinunkin käytöshäiriöisille kakaramölisijöille on ihan riittävästi työsarkaa ja elämäntehtävää.

Ja kuten sanoin senkin, niin naisten kotkotukset eivät niin edes kiinnosta, kun noin 99 prosenttisesti tietää mitä tuleman pitää. Tietty on aina niitä kivoja poikkeuksia, joten ei kamnata kaikkia haukkua.

Vierailija
142/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi itsekin lapseton, kävisi töissä eikä entisiä avioliittoja, sekä olisi vielä hyvä-luonteinen ja haluaisi jotain yhdessä harrastaa, niin kyllä minulle 32v. kunnostaan huolehtivalle naiselle kävisi 40v. mies.

Valitettavasti olen kuitenkin negatiivinen siinä mielessä, että ajattelen kaikkien ikäiseni tai vähän vanhempien miesten edellä mainituin kriteerein olevan jo varattuja, tai että he eivät halua vakavaa suhdetta. Joten en halua kuluttaa aikaani deittailuun josta seuraisi todennäköisesti pettymyksiä ja ongelmia, koska olen tyytyväinen elämääni yksinkin kun kavereita löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuin viini

Nainen on kuin piimä

Näin se on aina ollut ja tulee olemaan, vaikka mitä tasa-arvoa yritätte sönköttää.

Ja tämä se vasta on kitkerää naisille nieltäväksi

Kerroppa millä tavalla harmaat, harvat haiset, roikkuperse ja - posket, sekä impotenssi ovat viehättävä? Ei millään tavalla.

Tutkimusten mukaan te miehet kuvittelette olevanne komeampaa, kuin olette. Tätä tarkoittaa se viini. Teette lähinnä vaan itsenne naurettaviksi, kun kuvittelette muuta, kuin olette.

Ja tässähän tämä tuli todistettua kuinka kitkerää se naisille onkin

Vierailija
144/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v mies ja avokkini on 50v nainen. Avokki oli aluksi nolona ikäeron takia jne, kun piti ekaa kertaa nähdä hänen ystävät juhlissa. Sanoin hänelle en ole 20v ja sinä et ole 30v ja sillon ehkä vois jotenkin hikoilla. Minä olen keski-ikäinen mies jo.

Siellä juhlissa aidosti muutama mies sanoi minulle, että heitä on aina kiinnostanut vanhempi nainen, mutta ei ole saanut. Eli nämä miehet siis unelmoi noin 60v naisista. Se oli jotenkin huvittavaa. Ja naiset oli sanonu avokille, että on paljon pirteämpi ihminen nykyään, kun löytäny itsestään huoltapitävän komistuksen. Itse en pidä itseäni komeana jne, mutta olihan sekin läppä huvittava. Jäi fiilis, että miehet haluaa iän olevan ylöspäin ja naiset haluaa iän olevan alaspäin. Ap ota rohkeasti vanhempi nainen. Ei niissä ole mitään vikaa. He ovat eläneet elämää ja nähneet kaikenlaista jne.

Vierailija
145/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin nelikympisenä ja suuntasin katseeni heti Thaimaan naisiin. Olen ollut parin vuoden pituisissa suhteissa 20-30v. thaikkutyttöjen kanssa. Asiat sujuu ilman turhia riitelyjä. Jossain vaiheessa hekin alkavat haluta perhettä ja lapsia. Asiat alkavat muuttua kotileikiksi. Siinä vaiheessa voikin vaihtaa toiseen naiseen. En missään nimessä halua enää pitkää parisuhdetta. Näin on hyvä.

Vierailija
146/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisenä ole mahdoton löytää suhdetta, mutta ap:n on.

Ei yht:t, ei sitä, eitätä......Tosi negatiivinen asenne ja kranttuus karkottaa naiset. Ehkäpä siinä syy, että on sinkku.

Vierailija
147/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt sellaista, että et olisi 30v naisille setämies vaan ihan tavallinen järkevä mies? Ei ole mikään pakko leikkiä setämiestä.

M37 & N26

Jep, niitäkin on joita vanhemmat kiinnostaa.

Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.

Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta olen 7 v vanhemman miehen kanssa yhdessä koska hän oli niin kiinnostava. Ikä on silti huono puoli hänessä. 

Niin, eli ei se sinua haitannutkaan.

Itse en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä - niin ei vain voisi käydä, eikä suvussani ole yhtään naista jolla olisi edes vuoden vanhempi mies, eli joku luonnejuttu varmaan (tai sitten opittu malli, ja muu väestö oppinut usein juuri päinvastoin?).

Siksi huomaan niin selkeästi sen, että monet naiset tykkäävät vanhemmista ja vaikka väittävät etteivät vanhemmista tykkää, niin silti päätyvät parisuhteeseen vanhempien miesten kanssa.

Haittaa edelleenkin ja voi olla että ero tulee lähivuosina tuon hänen ikänsä vuoksi kun vanhenee silmissä. 

Silti olet yksi niistä vanhemman miehen kanssa alkaneista naisista, eli vahvistat sitä oletusta, että naisille kelpaa vanhemmatkin.

Eikä siinä mitään väärää tietenkään ole, mutta on hassua selittää ettei naisia kiinnosta vanhemmat miehet, vaikka totuus on toinen.

Siinä tapauksessa olen varmaan myös kiinnostunut potenssiongelmaisista miehistä kun mieheni on sellainen. Ontuukohan tuo logiikkasi? 

Vierailija
148/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppisenä ole mahdoton löytää suhdetta, mutta ap:n on.

Ei yht:t, ei sitä, eitätä......Tosi negatiivinen asenne ja kranttuus karkottaa naiset. Ehkäpä siinä syy, että on sinkku.

Ei lapsia tarkoittaa kranttua...:D eiköhä normaali painon ja lapsettomuuden vaatiminen ole ihan normaalia, jos mies itse on lapseton ja normaali painoinen. Enemmän naisilta näkee vaatimuksia esim.pituudesta vielä 40-vuotiaana, millä ek tekemistä hyvän parisuhteen kanssa.

Vierailija
149/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v mies ja avokkini on 50v nainen. Avokki oli aluksi nolona ikäeron takia jne, kun piti ekaa kertaa nähdä hänen ystävät juhlissa. Sanoin hänelle en ole 20v ja sinä et ole 30v ja sillon ehkä vois jotenkin hikoilla. Minä olen keski-ikäinen mies jo.

Siellä juhlissa aidosti muutama mies sanoi minulle, että heitä on aina kiinnostanut vanhempi nainen, mutta ei ole saanut. Eli nämä miehet siis unelmoi noin 60v naisista. Se oli jotenkin huvittavaa. Ja naiset oli sanonu avokille, että on paljon pirteämpi ihminen nykyään, kun löytäny itsestään huoltapitävän komistuksen. Itse en pidä itseäni komeana jne, mutta olihan sekin läppä huvittava. Jäi fiilis, että miehet haluaa iän olevan ylöspäin ja naiset haluaa iän olevan alaspäin. Ap ota rohkeasti vanhempi nainen. Ei niissä ole mitään vikaa. He ovat eläneet elämää ja nähneet kaikenlaista jne.

41-v mies...:D ehei,vanha kurppa sinä olet.

Vierailija
150/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Mä voisin mielelläni olla jollekin 25 vuotiaalle isukki, ei ongelmaa. Yli 30 vuotialle olen lähinnä friikki, niin ei nappaa.

M45

Vierailija
151/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajissa löytyy myös laatua. Olen itse sellainen. Klassinen ja tyylikäs nainen, hyvä työ ja asun hyvällä alueella. Minulla on uudenkarhea auto. Lapseni on hyväkäytöksinen. Haluaisin samanlaatuista seuraa itselleni, klassista miestä hyvillä käytöstavoilla.

Klassinen, tyylikäs, laadukas nainen. Uudenkarhea auto. Anteeksi vaan, mutta ei kiitos, oli lapsia tai ei. Hälyytyskellot ja itsesuojeluvaisto on kehittynyt, kiitos kaltaistesi naisten.

Vierailija
152/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, etten todella ole esittelemässä lastani uudelle, ehkä joskus kun on kaikki vakaalla pohjalla, mutta yhteen en ole muuttamassa. Haluaisin nauttia siitä parisuhteesta, en ole etsimässä uusioperhettä. Joten sinkkuna mennään.

N45

Jännä juttu, ettei muka löydy miestä suhteeseen, jossa pidettäisiin omat asunnot/jne. Itselle tuollainen kävisi mainiosti, ja sitten voitaisiin muuttaa halutessamme saman katon alle, kun lapset ovat muuttaneet omilleen. Mutta pidähän silmät auki, kyllä niitä samalla tavalla ajattelevia miehiä tulee vielä vastaan. ;)

M_46

Täällä yksi joka on parisuhteessa edellämainituin ehdoin. En halua ikinä enää asua yhdenkään naisen kanssa samassa taloudessa, syy: uhriutuminen kotitöistä. Kun asun yksin kotini on siisti pienellä vaivalla, eikä kukaan mäkätä minua siivoamaan ja uhriudu jos minulla on tärkeämpää tekemistä. Muutenkin jos aletaan käyttämään uhriutumista tai jotain muuta vallankäytönmuotoa minuun, heippa. Haluan suhteeseen aikuisen ihmisen joka pitää huolen omista asioistaan ja on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan, aivan kuten minäkin. Keskustelun ja posin kautta.

Vierailija
153/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä nelikymppiset yh-äidit ei ole mitenkää laadukkaita. Itse olen 32v mies ja tapailen (tavallaan) 40v kahden lapsen yksinhuoltajaa. Työskentelee laitossiivoojana, ylipainoa ja diabetes löytyy, ulkonäkö korkeintaan ok meikit päässä, katkeruutta miehiä kohtaan ja ex-mies ei maksa eltustukea lapsille/asuu asuntovaunussa ongelmien takia. Ja tähän on tyydyttävä 32v korkeakoulutetun miehen.

Vierailija
154/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et voi katsella vuottakaan vanhempia kuin itse olet?

Miksi?

Mietin vaan, kun puhut vain 30-40v naisista, vaikka onhan ikäluokkasi naisia myös 40-45-vuotiaat..

40-vuotiaita naisia ei kiinnosta 40-vuotias mies. Ne on nähty jo ja nyt siirrytään sinne vanhempiin miehiin (45-50).

40-vuotiaita naisia ei varmasti kiinnosta vanhemmat! Kukaan ei halua orastavaa potenssiongelmaa ja vanhuudenvaivoja kumppaniltaan. Oman ikäiseltä hyväksyy mitä nyt tuleekin mutta ei kukaan asiakseen sellaista etsi. N39

Älä yleistä. Minä etsin 48-55v miestä. Nyt kun itse on iäkkäämpi, niin vanhemmat miehet alkaa näyttämään paremmilta kuin oman ikäset.

Ja niillä useimmiten aikuiset tai muuten isot lapset. Mulle riittää omat, en halua tutustua muihin kouluiläisiin.

Hetken tapailin 50v lapsetontq miestä, mutta tietysti itsekäs. Nyt kiikarissa upea 53v mies, jolla parempi kroppa kuin monella 25v pojulla.

N36

Vierailija
155/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että ns. normaaleille nelikymppisille on kysyntää. Eli miehille, jotka ovat hyvässä fyysisessä kunnossa, hyvässä ja vakaassa työpaikassa, omaavat harrastuksia, kavereita ja muutenkin ovat kykeneviä itsenäiseen elämään sekä aikuiseen parisuhteeseen.

Itse en nelikymppisenä mihinkään noihin kuulu ja tarpeeksi usean todella huonon kokemuksen jälkeen päätin, että parempi ja ainoa tapa elää säädyllistä elämää on yksin.

Vierailija
156/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinhuoltajissa?

Yksinhuoltaja lapsettomalle miehelle on kuin räkäisy kasvoille. Vain heikkotasoisimmat miehet joutuvat tyytymään yksinhuoltajaan.

Eli esimerkiksi Norjan prinssi ym. lukuisat miehet ovat mielestäsi heikkotasoisia miehiä? Oletko miettinyt, että pääsi ei ole ihan kunnossa?

Vierailija
157/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, etten todella ole esittelemässä lastani uudelle, ehkä joskus kun on kaikki vakaalla pohjalla, mutta yhteen en ole muuttamassa. Haluaisin nauttia siitä parisuhteesta, en ole etsimässä uusioperhettä. Joten sinkkuna mennään.

N45

Jännä juttu, ettei muka löydy miestä suhteeseen, jossa pidettäisiin omat asunnot/jne. Itselle tuollainen kävisi mainiosti, ja sitten voitaisiin muuttaa halutessamme saman katon alle, kun lapset ovat muuttaneet omilleen. Mutta pidähän silmät auki, kyllä niitä samalla tavalla ajattelevia miehiä tulee vielä vastaan. ;)

M_46

Itselläni on ollut ongelmana, että vaikka miehet suhteen alussa ovat sanoneet haluavansa suhteen, jossa pidetään omat asunnot, noin vuoden seurustelun jälkeen on alkanut se yhteenmuuton kinuaminen.

Vierailija
158/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä nelikymppiset yh-äidit ei ole mitenkää laadukkaita. Itse olen 32v mies ja tapailen (tavallaan) 40v kahden lapsen yksinhuoltajaa. Työskentelee laitossiivoojana, ylipainoa ja diabetes löytyy, ulkonäkö korkeintaan ok meikit päässä, katkeruutta miehiä kohtaan ja ex-mies ei maksa eltustukea lapsille/asuu asuntovaunussa ongelmien takia. Ja tähän on tyydyttävä 32v korkeakoulutetun miehen.

Kertoo vain sinusta itsestäsi. Tiedän monta erittäin korkeasti koulutettua yksinhuoltajaa, ovat hoikkia ja terveitä ja työskentelevät vaativissa asiantuntijatehtävissä tai johtotehtävissä. Mutta vaativat myös samankaltaista älykästä ja terveellisesti elävää miestä. Kaikki korkeasti koulutetut eivät muuten ole älykkäitä, vain harva on. Sinulla ei ole näihin naisiin mitään saumaa.

Vierailija
159/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunne ketään 40-vuotiasta naista, joka etsisi yli 45-vuotiasta setää puolisokseen. 40-vuotiaat naiset etsivät 35-45-vuotiaita miehiä. Mutta sinun ongelmasi on se, että haluat alle 3-kymppisen naisen etkä itsesi ikäistä. Eikö sinulle kelpaa 4-kymppinen leski tai muumimuki-sinkkuäiti jolla ei ole mitään traumoja exästään?

Kyllä moni hakee reilusti vanhempia. En kehtaisi 40v naisena edes hakea mitään 35v miestä.

Sama N36

Vierailija
160/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunne ketään 40-vuotiasta naista, joka etsisi yli 45-vuotiasta setää puolisokseen. 40-vuotiaat naiset etsivät 35-45-vuotiaita miehiä. Mutta sinun ongelmasi on se, että haluat alle 3-kymppisen naisen etkä itsesi ikäistä. Eikö sinulle kelpaa 4-kymppinen leski tai muumimuki-sinkkuäiti jolla ei ole mitään traumoja exästään?

Kyllä moni hakee reilusti vanhempia. En kehtaisi 40v naisena edes hakea mitään 35v miestä.

Sama N36

Yhdenlaista ikähulluutta tuokin. Minä olin 38-vuotias, kun olin viimeksi sinkku. Satuin vallan rakastumaan itseäni muutaman vuoden nuorempaan. En itse asiassa hakenut mitään, en varsinkaan tietyn ikäistä miestä.

Onko tämän ketjun ihmiset ylipäätään rakastaneet koskaan? Vai onko teille toinen ihminen vain speksejä?