Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta

Vierailija
01.07.2021 |

30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos on vaikeaa tolla asenteella

Vierailija
82/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap yleistä jos itse et saa.

Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.

Ei ole parhaimmillaan, mutta naisia ei keskimäärin haittaa miehen ikääntyminen - toisin kuin miehiä naisen ikääntyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siinähän vatvot, ap. Muut senkin aikaa elävät.

Vierailija
84/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.

Tuota... tilastot ovat kyllä eri mieltä. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi, suuret ikäerot todella harvinaisia. Että kyllä se kumppani löytyy, jos on löytääkseen, oman ikäisistä.

Ole hiljaa kun et ymmärrä mistään mitään. Tilastosi eivät liity em asiaan mitenkään. Saati itsekeksimäsi väite niiden pohjalta. Ei ole otettu kantaa siihen, paljonko ikäero keskimäärin on. Jakauma/hajonta on lähin tilastosuure jota voisi soveltaa mutta et osaa.

Vierailija
85/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole parhaimmillaan, mutta naisia ei keskimäärin haittaa miehen ikääntyminen - toisin kuin miehiä naisen ikääntyminen.

Kyllä on parhaimmillaan. Ikääntyminen ei naisia siksi juuri haittaa, kun tärkeät ominaisuudet paranevat sen myötä siinä missä lähinnä vain fyysinen kunto kärsii.

Vierailija
86/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vahvasti eri mieltä, mutta tasan ei mene nallekarkit tässäkään.

Ne nuoruuden "coolit" tyypit ovat tässä vaiheessa työttömiä alkoholisteja ja 40-vuotiaillä hyvin asiansa hoitaneilla miehillä on tuloja/varallisuutta/asemaa siinä määrin hyvin, että itseluottamus on jotain aivan muuta kuin 20-vuotiaana. Ja kun on ymmärtänyt pitää kroppansa kunnossa, sivistänyt itseään sen verran että osaa jutella älykkäästi ja omaa hyvät käytöstavat, niin naisia on aivan järkyttävän paljon tarjolla.

Kun erosin pitkästä suhteesta, niin olin erittäin yllättynyt kuinka helppoa naisia oli saada.

Vierailija
87/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa yksinhuoltajissa?

No oisko vaikka se lapsi?

Jos mies on itse ekalla kierroksella, ei halua katsella toisen miehen lapsia

Vierailija
88/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Hyvätuloinen aktiivinen ja harrastavalla miehellä yli nelikymppisenä on paljon tarjontaa. Joutuu nuoremmille naisille muistuttamaan, että on oikeasti yli 40 v. Ja lapset tehty. Ei tule sitten pettymyksiä. Jos etsisin suhdetta ottaisin mieluummin yh:n, koska todennäköisesti oltaisiin samalla aaltopituudella ja pidän lapsista. Lasten saanti muuttaa niin paljon ihmisen arvoja.

Vierailija
89/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoruuden "coolit" tyypit ovat tässä vaiheessa työttömiä alkoholisteja ja 40-vuotiaillä hyvin asiansa hoitaneilla miehillä on tuloja/varallisuutta/asemaa siinä määrin hyvin, että itseluottamus on jotain aivan muuta kuin 20-vuotiaana. Ja kun on ymmärtänyt pitää kroppansa kunnossa, sivistänyt itseään sen verran että osaa jutella älykkäästi ja omaa hyvät käytöstavat, niin naisia on aivan järkyttävän paljon tarjolla.

Kun erosin pitkästä suhteesta, niin olin erittäin yllättynyt kuinka helppoa naisia oli saada.

Jotkut meistä cooleista on menestyneet myös elämässä.

Vierailija
90/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko niitä lapsia vai ei? Minulle kelpaisi lapseton, olen 41. Mutta kaveripiirissäni on naisia, joilla on jo lapsia, ja heille kelpaisi 'lapsellinenkin' mies.

Jos olet muuten normaali, etkä mikään sovinisti/siipeilijä/juoppo niin kyllä löytyy parisuhde.

Vierailija
91/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on parhaimmillaan. Ikääntyminen ei naisia siksi juuri haittaa, kun tärkeät ominaisuudet paranevat sen myötä siinä missä lähinnä vain fyysinen kunto kärsii.

Mies on parhaimmillaan noin 22-25-vuotiaana, samoin kyllä nainenkin.

En keksi yhtään asiaa miehessä, joka parantuisi iän myötä - siis minun kannalta katsottuna.

Mies itsehän voi kokea parantuneensa kuten ihmiset yleensäkin kokevat itsestään iän myötä, kun mieli rauhoittuu, itsevarmuus kasvaa jne.

Vierailija
92/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on parhaimmillaan noin 22-25-vuotiaana, samoin kyllä nainenkin.

En keksi yhtään asiaa miehessä, joka parantuisi iän myötä - siis minun kannalta katsottuna.

Mies itsehän voi kokea parantuneensa kuten ihmiset yleensäkin kokevat itsestään iän myötä, kun mieli rauhoittuu, itsevarmuus kasvaa jne.

Alle 25-vuotias on vielä lapsi.

Ymmärrät sitten kun itse aikuistut.

Vierailija
93/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt sellaista, että et olisi 30v naisille setämies vaan ihan tavallinen järkevä mies? Ei ole mikään pakko leikkiä setämiestä.

M37 & N26

Jep, niitäkin on joita vanhemmat kiinnostaa.

Tällä palstallakinhan näkee jatkuvasti tekstejä sellaisilta naisilta, joilla on 5-15 vuotta vanhempi mies.

Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta olen 7 v vanhemman miehen kanssa yhdessä koska hän oli niin kiinnostava. Ikä on silti huono puoli hänessä. 

Niin, eli ei se sinua haitannutkaan.

Itse en ole ikinä kiinnostunut vanhemmista miehistä - niin ei vain voisi käydä, eikä suvussani ole yhtään naista jolla olisi edes vuoden vanhempi mies, eli joku luonnejuttu varmaan (tai sitten opittu malli, ja muu väestö oppinut usein juuri päinvastoin?).

Siksi huomaan niin selkeästi sen, että monet naiset tykkäävät vanhemmista ja vaikka väittävät etteivät vanhemmista tykkää, niin silti päätyvät parisuhteeseen vanhempien miesten kanssa.

Haittaa edelleenkin ja voi olla että ero tulee lähivuosina tuon hänen ikänsä vuoksi kun vanhenee silmissä. 

Vierailija
94/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit naisen Pohjoismaiden ulkopuolelta. Se on se ratkaisu. Eli normaalista maasta, jossa on mies ja nainen. Melkein kaikki ystäväni tekivät jo niin.

Vierailija
95/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän lemahtaa🤧

Vierailija
96/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit naisen Pohjoismaiden ulkopuolelta. Se on se ratkaisu. Eli normaalista maasta, jossa on mies ja nainen. Melkein kaikki ystäväni tekivät jo niin.

Mikä on " normaali" maa? Ja jos kerta tämä on epänormaali, niin mitennormaalista maasta haettu nainen voi elää täällä? Ei mitenkään.

Vierailija
97/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ratkaisu niille miehille, jotka eivät tajunneet heti nuorena käydä kiinni niihin perinteisiin suomalaisiin naisiin.

Ne pariutuvat tosi nuorena ja ikäistensä hyvien poikien kanssa loppuelämäksi, joten ulkomaille mentävä jos perinteistä menoa haikaileva mies ei siihen junaan tajua mennä.

Vierailija
98/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutesi menivät yli 10 vuotta sitten. Nykyään edes 30 vuotias mies ei kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija
99/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole mahdottomuus. Olen 38 vee nainen ja 40 v mies olisi juuri sopiva minulle. Vapaita miehiä ei vain oikein ole täällä missä minä asun. Onko sulla vääränlaiset odotukset? Tuskin löydät jos haluat vain kaksikymppisiä, etsi vähän vanhemmista. Laske rimaa. Aikuinen nainen on paljon parempi kumppani, muista se.

Naisen nuoruutta ei vain mikään muu korvaa. Ei ura, ei palkka, ei "kypsyys". Siksi jokainen mies etsii itseään nuorempaa, kuten täällä jo eräs rouva voivotteli. +40 nainen on hedelmätön eikä siksi herätä enää miehistä kiinnostusta.

Yh puolestaan ei enää milloinkaan voi tarjota miehelle samaa kuin lapseton nainen jonka kanssa mies voi olla ensimmäinen jonka kanssa tekee omaa jälkikasvua.

Vierailija
100/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika aseksuaalissa?

Kai hekin saavat rakkautta etsiä?

Ei aseksuaaleissa ole mitään vikaa.

Mutta kenenkään ei-aseksuaalin ei tarvitse heitä myöskään tapailla tai yrittää alkaa seurustella heidän kanssaan. Saati rakastaa.

Aseksuaalit saavat olla sellaisia kuin ovat - ihan keskenään.

Tämän takia toivoisin että aseksuaaleille tehtäisiin oma treffailu appsi.

Voisivat löytää toisensa.

Kamalaa ihastua toiseen, vain tullakseen kylmästi dumpatuksi kun se ei pääse münaansa uittamassa.