40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta
30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap yleistä jos itse et saa.
Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.
Ei ole parhaimmillaan, mutta naisia ei keskimäärin haittaa miehen ikääntyminen - toisin kuin miehiä naisen ikääntyminen.
Kyllä on parhaimmillaan. Ikääntyminen ei naisia siksi juuri haittaa, kun tärkeät ominaisuudet paranevat sen myötä siinä missä lähinnä vain fyysinen kunto kärsii.
Mies on parhaimmillaan noin 22-25-vuotiaana, samoin kyllä nainenkin.
En keksi yhtään asiaa miehessä, joka parantuisi iän myötä - siis minun kannalta katsottuna.
Mies itsehän voi kokea parantuneensa kuten ihmiset yleensäkin kokevat itsestään iän myötä, kun mieli rauhoittuu, itsevarmuus kasvaa jne.Alle 25-vuotias on vielä lapsi.
Ymmärrät sitten kun itse aikuistut.
Sen ikäinen mies on kiihottavin.
Minä haluan mieheltä: hyvä ulkonäkö, timmi vartalo, sileä hyväntuoksuinen iho, hyvää seksiä, jumaloi vartaloani, on leikkisä ja menevä, energinen ja mukautuva.
Mikään miehen työ, omaisuus tms. ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja kirjoitin kerran yhdelle 34-vuotiaalle. Sen jälkeen se muutti kuvaustekstiinsä: "En siis todellakaan etsi mitään limaisia vanhoja miehiä! Jos olet jo 40 niin ei kannata kirjoittaa mulle!"
No olitko limainen kirjoituksessasi?
Tuskin. Nykyään tuntuu riittävän, että sanoo hei ja se väännetään muotoon "sit se jotain läähätti kiimassa siinä". No - kait se on kiva itselleen valehdella, että jokainen mies, etenkin vanhempi, himoitsee sitä löllöpyllyä niin kovasti. Totuus lienee, että moni 34 vuotias nainen alkaa olemaan jo niin loppuun ajettu, että ei kelpaa edes jobbarin riviin. Vitsit kaskuina, totuus oikeasti lienee, että 34 vuotias suhdetta tai hauskaa etsivä häviää nuoremmilleen niin pystyyn, että on oikeasti 40 ja kusettaa ikänsä.
Itse kysymykseen vastaan ei. Ei se ole mahdotonta, mutta sun pitää ensimmäisenä hylätä nuo tilastot ja prosentit. Täyttä kukkua ja mitä väliä. Tarvitset kuitenkin vaan sen yhden ihmisen, jonka kanssa kemia kohtaa. Ikääkään on turha liikaa miettiä, mutta oikeassa olet kyllä tuossa nuorempien jahtaamisessa. Ei tule onnistumaan. Jos et ole Geekki tai J.Bond niin hae suoraan vanhempaa. Vähemmän noloa kaikille.
Toinen vihje olisi, että älä yritä liikaa. Panosta toki kaikkesi, mutta itseesi. Girls just want to have fun -pätee kaikkiin kädellisiin ja harakoihin (varislintu) joten ole hauskaa ja mukavaa seuraa. Ole nimenomaan sitä. Seuraa. Kun et etsi kuin hauskaa seuraa ja vietät mukavia hetkiä jonkun kanssa niin se syvenee jos on syvetäkseen. Jos etsit suhdetta tai vaimoa niin lataat siihen liikaa paukkuja ja odotuksia tuomiten koko jutun. Ei se ole hauskaa.
Kolmas vihje on, että älä rajaa liikaa. Jos sielunkumppanisi löytyy miehestä, mutta et ole homo niin sait hyvän ystävän ja seuraa. Jos tykkäät niistä kolmikymppisistä kimuleista niin hakeudu johonkin toimintaan jossa heitä pyörii. Sitten sovellat vinkkiä numero 2. ja runkuloit himassa niitä ajatellen. Saat seuraa, tavallaan jonkun sauman ja et kuitenkaan hyypiöi muuta ku itseksesi. Varoitus, vaikea toteuttaa huomaamattomasti.
Neljäs vihje. Älä vaan usko kaikkia P Miehiä, jotka neuvovat sinua inteernetissä. He kun ovat varmasti vähintään yhtä pihalla kuin päävartio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48 etsii miestä ikäluokassa 40 - 55
Varmaan joku narkkari 4-kymppinen voisi kiinnostua. muuten kannattaa suunnata katse +60 miehiin.
Miksi luulet, että jotkut papat kiinnostaisi, ei kiinnosta. Eikä tarvitse. Kyllä meille naisille aina miehiä löytyy.
Nuorille löytyy, vanhoille ei. Deal with it!
Huvittavaa miten joillain miehillä menee tunteisiin, että myös naisilla on elämää ja vientiä nuoruudenkin jälkeen :D
Lähinnä kiinnostaa, mistä tuollainen naisviha kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja se, etten todella ole esittelemässä lastani uudelle, ehkä joskus kun on kaikki vakaalla pohjalla, mutta yhteen en ole muuttamassa. Haluaisin nauttia siitä parisuhteesta, en ole etsimässä uusioperhettä. Joten sinkkuna mennään.
N45
Jännä juttu, ettei muka löydy miestä suhteeseen, jossa pidettäisiin omat asunnot/jne. Itselle tuollainen kävisi mainiosti, ja sitten voitaisiin muuttaa halutessamme saman katon alle, kun lapset ovat muuttaneet omilleen. Mutta pidähän silmät auki, kyllä niitä samalla tavalla ajattelevia miehiä tulee vielä vastaan. ;)
M_46
En kyllä tunne ketään 40-vuotiasta naista, joka etsisi yli 45-vuotiasta setää puolisokseen. 40-vuotiaat naiset etsivät 35-45-vuotiaita miehiä. Mutta sinun ongelmasi on se, että haluat alle 3-kymppisen naisen etkä itsesi ikäistä. Eikö sinulle kelpaa 4-kymppinen leski tai muumimuki-sinkkuäiti jolla ei ole mitään traumoja exästään?
1% riittää. Sehän on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap yleistä jos itse et saa.
Nelikymppisenä mies on parhaimmillaan ja naisten ikähaarukka suurimmillaan viennin suhteen.
Ei ole parhaimmillaan, mutta naisia ei keskimäärin haittaa miehen ikääntyminen - toisin kuin miehiä naisen ikääntyminen.
Kyllä on parhaimmillaan. Ikääntyminen ei naisia siksi juuri haittaa, kun tärkeät ominaisuudet paranevat sen myötä siinä missä lähinnä vain fyysinen kunto kärsii.
Mies on parhaimmillaan noin 22-25-vuotiaana, samoin kyllä nainenkin.
En keksi yhtään asiaa miehessä, joka parantuisi iän myötä - siis minun kannalta katsottuna.
Mies itsehän voi kokea parantuneensa kuten ihmiset yleensäkin kokevat itsestään iän myötä, kun mieli rauhoittuu, itsevarmuus kasvaa jne.Alle 25-vuotias on vielä lapsi.
Ymmärrät sitten kun itse aikuistut.
Sen ikäinen mies on kiihottavin.
Minä haluan mieheltä: hyvä ulkonäkö, timmi vartalo, sileä hyväntuoksuinen iho, hyvää seksiä, jumaloi vartaloani, on leikkisä ja menevä, energinen ja mukautuva.
Mikään miehen työ, omaisuus tms. ei voisi vähempää kiinnostaa.
Toki lapset pariutuvat parhaiten keskenään. Mutta tässä puhutaan yleisesti. Elämä ei lopu 25-vuotiaana vaikka kakarat niin ajattelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa yksinhuoltajissa?
Suurin osa niistä "ei hae lapselleen isää", mutta hakee sitten kuitenkin sitä elättäjää ja pitäisi olla kuin ydinperhe ja saat maksaa muksun matkat Linnanmäelle.
Minun suhteet kyllä kaatuu jatkuvasti siihen, etten halua muuttaa miehen kanssa yhteen enkä edes esittele lapsiani miehelle. Näin tekevät muutkin nelikymppiset tuttavanaiset toisella kierroksella. Haluaako miehet johonkin täysihoitoon mun palveltavaksi, vai mistä on kyse?
Vaikea sanoa mitä hakevat, mutta outoa ettet esittele lapsiasi jos suhde vakava. Yhteen ei tarvitse muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nelikymppiselle miehelle ei löydy parisuhdetta, niin vika ei kyllä yleensä ole miehen iässä. Oikeasti hyvälle miehelle on taatusti kysyntää.
Kyllä, jos olet hyvännäköinen ja huolehdit itsestäsi. Muuten ei tunnu olevan mitään arvoa, pelkkä ajopuu elämänvirrassa.
Fiksusta 40-vuotiaasta miehestä ollaan kyllä kiinnostuneita, myös siinä kolmekymppiset naiset kiinnostuvat. Sen sijaan samanikäiselle naiselle on tarjolla lähinnä elättäjän etsijää ja muuta elämänhallintaongelmaista miestä (jotka eivät nekään tosiasiassa haluaisi nelikymppistä vaan nuorempaa naista) tai puumanmetsästäjää irtosuhteisiin, oli nainen millainen tahansa. Kunnollista parisuhdetta etsivälle ei löydy ketään. Välillähän miehet kyllä yrittävät täälläkin huijata naisia uskomaan, että suunnilleen riittää kun on normaalipainoinen vaikka tämä on täyttä potaskaa. Ei meitä halua enää kukaan.
Minä olen 36v nainen, ei lapsia, ei edes ex-aviomiestä, ei mt-ongelmia. Olisin halunnut löytää jonkun ihan tavallisen miehen, mennä naimisiin ja elää tavallista elämää. Nyt olen jo luopunut siitä haavesta, kukaan ei kiinnostu vakavassa mielessä. Kelpaisin johonkin salasuhteeseen tai epämääräiseen säätöön, en mihinkään normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nelikymppiselle miehelle ei löydy parisuhdetta, niin vika ei kyllä yleensä ole miehen iässä. Oikeasti hyvälle miehelle on taatusti kysyntää.
Kyllä, jos olet hyvännäköinen ja huolehdit itsestäsi. Muuten ei tunnu olevan mitään arvoa, pelkkä ajopuu elämänvirrassa.
Pölvästi. Iästä riippumatta menestys pariutumisessa on heikkoa, jos ei huolehdi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku narkkari 4-kymppinen voisi kiinnostua. muuten kannattaa suunnata katse +60 miehiin.
Miksi luulet, että jotkut papat kiinnostaisi, ei kiinnosta. Eikä tarvitse. Kyllä meille naisille aina miehiä löytyy.
Huvittavaa miten joillain miehillä menee tunteisiin, että myös naisilla on elämää ja vientiä nuoruudenkin jälkeen :D
Johtunee varmaan siitä, että moni mies on aika surkeassa jamassa nuoruuden jälkeen ja kun itsellään sitä vientiä ei ole niin kadehtii naisia joilla sitä vientiä on lähes hautaan asti. Katkera lisäisi tähän vielä, että fyysistä vientiä naisella on vaikka rupsahtaisikin, miehellä ei.
Onhan se kadehdittava ajatus, että tikissä oleva viisikymppinen nainen saa tuntemattoman nuoren miehen ainakin hetkeksi ja jos on kiltti niin useammaksikin ihan vaan hymyilemällä. Sensijaan kuten tässäkin ketjussa usein on jo sanottu niin edes erittäin hyvin säilyneellä 40-50 vuotiaalla miehellä ei ole mahdollisuuksia samaan. Vastaukseni on siis kateus. Se sitä naisvihaa varmaan aiheuttaa. Toinen on tietysti se itseinho, koska todella harva mies on juuri mitää deittimarkkinoilla neljänkympin kilahdettua mittariin. Voisi olla, mutta ei omista valinnoistaan johtuen ole.
Itse päätin jo ajat sitten, että jos joskus vielä olen sinkku niin olen kyllä sitten ihan sinkku. Vallalla oleva deittikulttuuri on jotain niin kuvottavaa ja jopa pelottavaa, että en siihen ikinä lähtisi. Hitto, täytyykin kipaista äkkiä kimppu pöydälle ja laittaa lettutaikina turpoamaan. Sit nopea pumppi, lihakset pintaan, imurointi ja suihku ennen ku rakas tulee kotiin. Häntä ei ole vara menettää kun uutta ei tule ;)
Tuntemani naisten mukaan +40 v lapsettomissa miehissä ajatellaan yleisesti olevan jotakin "vikaa". Myös miesten kannattaa hankkia lapset nuorempina.
Aikoinaan tapailemani 40 vuotiaat miehet olivat juuri kamalampia. Jotenkin kriisissä itsensä kanssa. Löysin 40 vuotiaana +50 vuotiaan miehen. Mies on ihanan tasapainoinen ja lapsetkin aikuisia jo. Suhtautuminen elämään positiivisen kypsää ja ymmärtää hienosti minun kouluikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et voi katsella vuottakaan vanhempia kuin itse olet?
Miksi?Mietin vaan, kun puhut vain 30-40v naisista, vaikka onhan ikäluokkasi naisia myös 40-45-vuotiaat..
40-vuotiaita naisia ei kiinnosta 40-vuotias mies. Ne on nähty jo ja nyt siirrytään sinne vanhempiin miehiin (45-50).
Älä valehtele. Ei kukaan 40-vuotias nainen halua 5-kymppistä ellei itse ole köyhä ja lihava, jota luullaan 5-kymppiseksi.
Samoja kokemuksia itselläkin.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtunee varmaan siitä, että moni mies on aika surkeassa jamassa nuoruuden jälkeen ja kun itsellään sitä vientiä ei ole niin kadehtii naisia joilla sitä vientiä on lähes hautaan asti. Katkera lisäisi tähän vielä, että fyysistä vientiä naisella on vaikka rupsahtaisikin, miehellä ei.
Onhan se kadehdittava ajatus, että tikissä oleva viisikymppinen nainen saa tuntemattoman nuoren miehen ainakin hetkeksi ja jos on kiltti niin useammaksikin ihan vaan hymyilemällä. Sensijaan kuten tässäkin ketjussa usein on jo sanottu niin edes erittäin hyvin säilyneellä 40-50 vuotiaalla miehellä ei ole mahdollisuuksia samaan. Vastaukseni on siis kateus. Se sitä naisvihaa varmaan aiheuttaa. Toinen on tietysti se itseinho, koska todella harva mies on juuri mitää deittimarkkinoilla neljänkympin kilahdettua mittariin. Voisi olla, mutta ei omista valinnoistaan johtuen ole.
Itse päätin jo ajat sitten, että jos joskus vielä olen sinkku niin olen kyllä sitten ihan sinkku. Vallalla oleva deittikulttuuri on jotain niin kuvottavaa ja jopa pelottavaa, että en siihen ikinä lähtisi. Hitto, täytyykin kipaista äkkiä kimppu pöydälle ja laittaa lettutaikina turpoamaan. Sit nopea pumppi, lihakset pintaan, imurointi ja suihku ennen ku rakas tulee kotiin. Häntä ei ole vara menettää kun uutta ei tule ;)
Niin, tuo voisi ainakin selittää.
Itse tiedän useampia 40+ eronneita ja uusiin naimisiin ikäisensä kanssa menneitä ihmisiä, mutta nää on toisaalta löytäneet toisensa ihan vaan elämällä, ei hakemalla esim. deittisovelluksista.
Tuntuu, että deittisovelluksista hakemalla ihmiset helposti vaan kyynistyy, vaikka kyllähän joillakin sielläkin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne ketään 40-vuotiasta naista, joka etsisi yli 45-vuotiasta setää puolisokseen. 40-vuotiaat naiset etsivät 35-45-vuotiaita miehiä. Mutta sinun ongelmasi on se, että haluat alle 3-kymppisen naisen etkä itsesi ikäistä. Eikö sinulle kelpaa 4-kymppinen leski tai muumimuki-sinkkuäiti jolla ei ole mitään traumoja exästään?
Ei etsi. Minulla on ollut jo yli 45v mies kolmevitosena. 40+ tykkää enemmän nuoremmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kuin viini
Nainen on kuin piimä
Näin se on aina ollut ja tulee olemaan, vaikka mitä tasa-arvoa yritätte sönköttää.
Ja tämä se vasta on kitkerää naisille nieltäväksi
Kerroppa millä tavalla harmaat, harvat haiset, roikkuperse ja - posket, sekä impotenssi ovat viehättävä? Ei millään tavalla.
Tutkimusten mukaan te miehet kuvittelette olevanne komeampaa, kuin olette. Tätä tarkoittaa se viini. Teette lähinnä vaan itsenne naurettaviksi, kun kuvittelette muuta, kuin olette.
Tämä on totta. Johan Dannykin sen todistaa.