kävin just kaupassa, lasku 576, 45 €
ostin kyllä aika hitosti tavaraa. 12 ploa shampanjaa, 10 l punkkua, 8 koria kaljaa, vettä, kissanruokaa, pizzaa, tampaxeja, siteitä, tms sälää.
Kommentit (36)
no nyt ei harmita yhtään, et pelasin just 600 eurolla, ei sentään mennyt kurkusta alas. Joo, ja voitin pari sataa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:40"]
ostin kyllä aika hitosti tavaraa. 12 ploa shampanjaa, 10 l punkkua, 8 koria kaljaa, vettä, kissanruokaa, pizzaa, tampaxeja, siteitä, tms sälää.
[/quote]
Onko tekemisen puutetta näin koulun lomien aikaan? Menes nyt vaikka skeittaa tai muuten vaan frendejä moikkaa. Ei tää Vauva-palsta oo ihan oikee mesta sulle:)
mun pökäleviestikin sai paremman vastaanoton, mikä oli ihan fiktiivinen kuin tämä tosiasia.
ootte te kummallisia. toisaalta olen tyytyväinen, että avaus sai ärsytystä aikaan.
t. ap, joka ihan oikeesti ostia kaiken lähikaupasta, en tallinnasta
Ap on tainnut jo kulauttaa kurkkuunsa ekan samppanjapullollisen. Saako kysyä, mitä samppanjaa ostit?
mummia ja piperia, olen töissä en kulauttele
Tyttäresi valmistui kuukausi sitten, aika jännä että vasta nyt juhlat pidät
urpot, tyttärelläni on tänään viimeinen suullinen tentti.
maailma on niin avara, pikku pikku mammat
aivan sama, kitukaa siellä kylmässä kateelliset pahansuopat akat!
mähän olen saanut enemmän alapeukutusta kuin joku pedofiili.
palsta ei petä ikinä.
kun kerroin käyneeni vessassa ja saaneeni kaksi muotovalio pökälettä, kaikkia kiinnosti.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:09"]urpot, tyttärelläni on tänään viimeinen suullinen tentti.
maailma on niin avara, pikku pikku mammat
aivan sama, kitukaa siellä kylmässä kateelliset pahansuopat akat!
[/quote]
Keski-kesällä ei ole mitään tenttejä ja toisekseen tähän aikaan vuodesta ei voi valmistua yli-oppilaaksi. Ellei sitten ole valmistumassa syksyllä, keksit tämän päiväisen tentin päästäsi ja pidät pileet etukäteen. Anyway keksit koko jutun, puhut muutenkin sekavia ja itsesi pussiin.
32, että voi olla mamma tyhmä!
jonkun ois pitänyt kertoa sulle, että suomi ei ole ainoa maa maailmassa mistä tulee ylioppilaita.
ap jatkaa 33:n viestiä.
meillä ei ole edes kesä vielä alkanut.
mutta pyöri sinä siellä pikkuisessa suomessasi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:20"]ap jatkaa 33:n viestiä.
meillä ei ole edes kesä vielä alkanut.
mutta pyöri sinä siellä pikkuisessa suomessasi.
[/quote]
Kerro, ap, mitä samppanjaa ostit! Rakastan samppanjaa, harmi että se on Suomessa niin kallista. Paljonko siellä maksoi per pullo?
juodaanko yleensä yo-juhlissa kaliaaa? mun juhlissa ei ollu mitää iltameininkiä paitsi kavereille