Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomionkipeys suhteessa

Vierailija
11.06.2014 |

Olen suhteessa mieheen, jonka kanssa emme pääse juurikaan ns. syvällisemmälle tasolle keskusteluissa..

En tunne itseäni rakastetuksi, eikä mies sano, että rakastaa minua, vaikka kun otan puheeksi tämän niin hän sanoo, että älä murehdi moisia.

Mihin parisuhteessa kannattaa tyytyä? kun ei se ruoho välttämättä ole aidan toisella puolella sen vihreämpää..

Olen muuten onnellinen, mutta tuntuu, että romantiikka on vähissä ja epäilen välittääkö mies minusta aidosti.

Lähdin aiemmasta suhteesta, koska tuntui samalta ja tuntui todella etäiseltä silloiseen mieheeni, mutta jälkeenpäin se kadutti, että lähdin.

Onko vika ehkä minussa, vaadinko liikaa? ...

Terveisin Huomionkipeä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika sama tilanne. Huomionkipeyttäni lisää "missä mennään?" epävarmuuden lisäksi miehen ilmeinen sitoutumiskammo, joka tuntuu iskevän säännöllisin väliajoin. Välillä hän soittelee monta kertaa päivässä ja on ihana, välillä kuin kylmä jääpala, hyvä että hymiön laittaa viestiin yms.. Meni taas hermo ja sanoin että tämä oli tässä. Asumme eri paikkakunnilla. Aina jotenkin olen taas unohtanut ja alkanut sietää häntä kunnes tämä sama toistuu... en voi käsittää... kuitenkin tiedän että tarvitsisin miehen joka olisi hulluna minuun. Rakastuin väärään:( Itse haluaisin lähteä, mutta olen raskaana hänelle... tuskallista ja kiduttavaa.

Vierailija
2/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samassa tilanteessa, minä olen myös raskaana...

terveisin keskustelun aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen muuten onnellinen, mutta tuntuu, että romantiikka on vähissä ja epäilen välittääkö mies minusta aidosti."

no sehän riippuu siitä että mikä sulle riittää. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa, jossa mies ei olisi minusta täysin hullaantunut!

Vierailija
4/4 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no sehän riippuu siitä että mikä sulle riittää. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa, jossa mies ei olisi minusta täysin hullaantunut!"

Millä tavalla täysin ''hullaantunut'' mies osoittaa huomiotaan sinulle?