kävin just kaupassa, lasku 576, 45 €
ostin kyllä aika hitosti tavaraa. 12 ploa shampanjaa, 10 l punkkua, 8 koria kaljaa, vettä, kissanruokaa, pizzaa, tampaxeja, siteitä, tms sälää.
Kommentit (36)
eikä edes poonusta tullut :)
2, ei meillä ole ollut lunta pariin vuoteen
Miksi oi miksi tämän pitäisi kiinnostaa yhtään ketään :D
ai, en tiennytkään että pitäis tietää etukäteen mikä kiinnostaa kaikkia.
sori. jos olis rahat loppuneet kesken, olisko ollut kiinnostavampaa?
sen verran kuitenkin kiinnosti, että moni tän luki. kyllä varmaan ottaa pirusti päähän jälkikäteen.
just joo, paljon kivempi lukea tällainen avaus välillä. ei aina "meillä on 25 € ja sillä pitää 7 hengen kuukausi elää".
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:41"]
kinosti
[/quote]
Jaha. Demittäjä asialla
Mä en saa tästä avauksesta mitään irti, millaisia kommentteja oikein odotit?
9, kommentoithan itsekin :) just tollasia odotinkin. siis alapeukkua ja halveksuntaa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:50"]
ai, en tiennytkään että pitäis tietää etukäteen mikä kiinnostaa kaikkia.
sori. jos olis rahat loppuneet kesken, olisko ollut kiinnostavampaa?
sen verran kuitenkin kiinnosti, että moni tän luki. kyllä varmaan ottaa pirusti päähän jälkikäteen.
[/quote]
Lasku 600€ ja toisten pitäisi olla kateellisia muka shamppanjasta! Heh, heh, heh, hee... Kuule, fiksut hakee Tallinnasta kymmenen kertaa isomman lastin kolmellasadalla. Puolet myydään matkarahat kuitaten. Tampaxeista tallinnalaiset neidit eivät puhuneet mitään.
Mistä kaupasta saa punkut ja tampaxit samalla kertaa?
on vähän kaukana tallinna, ei ihan ruokatunnilla ehdi käydä. olen tyhmä mutta rikas. en ole trokari vaan alkoholi on omaan käyttöön.
mua ei vois vähempää kiinnostaa mammojen kihinät ja puhinat.
kippis!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:59"]
Mistä kaupasta saa punkut ja tampaxit samalla kertaa?
[/quote]
ulko maan kaupasta... paikasta, jossa ei ole luntakaan ollu pariin vuoteen
AP, onko jotain erityistä tulossa vai mitäs shoppailit? kauaksiko viinakset piisaa?
on erikoista tulossa, tyttären yo-juhlat. niihin riittää tänään hankittu satsi.
t. ap
Minakin kavin kaupassa. Lasku oli noin 5,12 euroa. Ostin parsakaalin, pekonisilppua ja paketin fetaa :) toisesta kaupasta (5,60?) tarttui mukaan kreikkalaista riisia, marokkolaisia mausteita, baklavaa ja sailottyja sitruunoita.
Kiinnostiko? :)
No aika paljon kuitenkin sait 500 eurolla! Taitaa olla isot bileet tulossa?:D
Otsikko pitäisi olla "Kävin just Alkossa ja lasku oli xxx euroa". Huom, oikeinkirjoitus.
kiinnosti. mustakin olis joskus kiva käydä kaupassa niin, ettei tartte pakettiautolla ostoksia kotiin tuoda.
t. ap
ihan oikeastiko teitä kiinnostaa kaikki muut avaukset täällä, mutta tää nyt jostain syystä herättää pelkoa ja inhoa muuallakin kuin las vegasissa
Minulla on jouluna tuollaisia kauppalaskuja, ilman alkoholiakin.
kinosti