Miksi pakit tuntuu niin hirveeltä :(
Joka kerta tulee iso särö itsetuntoon ja sydämeen ja alkaa kokea itsensä aina vain vastenmielisemmäksi..
Kommentit (63)
Panomies Pera kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.
N24
Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.
Sitten naiset vielä ihmettelevät, miksi masennuslääkkeet on turn-off seurustelua ajatellen.
Olipa tyhmä kommentti. Et voi tietää, oletko tietämättäsi seurustellut masennuslääkkeitä käyttävän ihmisen kanssa. Se kun ei näy päällepäin eikä asiaan noin lapsellisesti suhtautuvalle kumppanille siitä varmasti tee mieli puhuakaan.
Rosa taas ruikuttaa miehenpuutetta
Siis mitä ihmettä! Mistä ihmeestä tulee odotusarvo, että joka kontaktin pitäisi johtaa seurusteluun.
Esimerkiksi Tinderissä liikkuu kymmeniä tuhansia ihmisiä jatkuvasti. Pakit on ihan välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton takia ei kannata tehdä aloitteita naisena.
Todellakin kannattaa. "Perinteinen" asetelma on, että mies tulee pokailemaan eli mies siis valitsee naisen jota lähestyy ja nainen joutuu valitsemaan näistä tarjokkaista. Itse tekemällä aloitteen saa itse myös valita ketä lähestyy. Tässä on iso ero. Sitäpaitsi en ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi ainakin vähän otettu siitä, että nainen lähestyy. Huonoa käytöstä en ole kohdannut koskaan. N29
Juuri näin. Minä ainakin arvostan heti naista eri tavalla, jos han ottaa vastuun omasta elämästään, eikä odota että joku muu sen tekee. On käynyt niin että nainen jota en joukosta huomannut, tuli ja teki aloitteen ja olemme edelleen yhdessä. Luulisi että 2020-luvulla myös naiset tekevät niitä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa. "Perinteinen" asetelma on, että mies tulee pokailemaan eli mies siis valitsee naisen jota lähestyy ja nainen joutuu valitsemaan näistä tarjokkaista. Itse tekemällä aloitteen saa itse myös valita ketä lähestyy. Tässä on iso ero. Sitäpaitsi en ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi ainakin vähän otettu siitä, että nainen lähestyy. Huonoa käytöstä en ole kohdannut koskaan. N29
Nainen ei voi olla liian aloitteellinen, liian nopea tai liian märkä.
Tinderissä jatkuva vasemmalle svaippaaminen on o.k. mutta elävässä elämässäkö ei? Ei pysty ymmärtämään, sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääriä tyyppejä. Se taas kertoo paljon sinusta.
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
Eli pitäisi epäkiinnostavien ihmisten kanssa olla?
Sitten saakin kertoa minusta ihan sen, etten halua epäkiinnostavien seuraa. 😁
Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.
Juu sori, multa on noi ajatuksenlukutunnit jääneet suorittamatta, jotkut ilmeisesti ne käyneet. 😎
Ennustustunnit jäi myös käymättä, niin en tiedä kestääkö suhde kuukausia vai vuosia.
Siis yritätkö ihan santunnaisia, täysin tuntemattomia ihmisiä? No eipä ihme jos lopputulos on mikä on.
Miten olisi seuraavaksi ihminen, joka on jollain tavalla osoittanut sinuun kiinnostusta?
Oletko kuullut tai voitko edes mielessäsi kuvitella tilanteen, jossa tutustumisen alussa kumpikin on kiinnostunut toisesta, mutta jossain vaiheessa käy niin, että toisen kiinnostus lopahtaa tai ei etene samaan tahtiin toisen kiinnostuksen kanssa?
Voin. Yleensä kuitenkaan pakeista puhuttaessa ei tarkoiteta tällaista tilannetta, vaan torjuntaa jo ennen mitään tapailua. Ehkä aloituksessa olisi voinut vähän täsmentää.
Meikäläisen kertoimella olisin jossain tinderissä takavasemmalla ikuisesti, joten pitää vaan yrittää jotenkin luovia livenä näitä harvoja tutustumisyrityksiä ja ottaa pakitkin jollain mustalla huumorilla.
Mä olen aina ihastunut pääasiassa tyyppeihin, joiden olen ajatellut olevan kiinnostuneita myös minusta. Kun sitten saa pakit, siihen asti koettu todellisuus romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla huippukaunis. Olen itse tällä typerällä tasoasteikolla n. 7-8, ja tehnyt lukuisia aloitteita miehille vuosien varrella. On ollut komeaa ja vähemmän komeaa, on ollut haussa yhden yön seura tai parisuhde. Ikinä omasta aloitteestani ei ole seurannut mitään hyvää. Yksikään mies jolle olen tehnyt aloitteen ei ole ollut oikeasti kiinnostunut, enkä todellakaan ole koskaan saanut "valitsemaani" miestä. Pari hengaili hetken kanssani ja jätti heti kun löytyi oikeasti kiinnostava nainen (ja heille tekivät myös sen aloitteen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
TOTTA!
Itte tykkäsin semmosista pitkistä laihoista farkkutyypeistä,ja aina karahdin kiville. Sitten,kun katselin esim leffatähtiä,että joo tossapa ois...niin eikös ollut juopponarkkarivaimonhakkaaja!
No mikäs ois sitte oikee tyyppi...sasse! En enää katseli pitkiä laihoja farkkutyyppejä,lätkäisen mielessäni stop stop stop huutomerkki vaara... Harmittaa vaan kun meni nuoruus hukkaan niitten ku*ipäitten kanssa,olin liian helppo. huoh...koitappa jotain muunlaista tyyppiä kuin tähän asti :D
Panomies Pera kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.
N24
Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.
Sitten naiset vielä ihmettelevät, miksi masennuslääkkeet on turn-off seurustelua ajatellen.
Tai masennus. Se toimii yhtä tehokkaasti kuin lääkitys. Itkettää vaan vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla huippukaunis. Olen itse tällä typerällä tasoasteikolla n. 7-8, ja tehnyt lukuisia aloitteita miehille vuosien varrella. On ollut komeaa ja vähemmän komeaa, on ollut haussa yhden yön seura tai parisuhde. Ikinä omasta aloitteestani ei ole seurannut mitään hyvää. Yksikään mies jolle olen tehnyt aloitteen ei ole ollut oikeasti kiinnostunut, enkä todellakaan ole koskaan saanut "valitsemaani" miestä. Pari hengaili hetken kanssani ja jätti heti kun löytyi oikeasti kiinnostava nainen (ja heille tekivät myös sen aloitteen).
Tätä olen joutunut miettimään itsekin runsaasti näin vanhoilla päivilläni. Valitsin ja lähestyin reippaasti, jätin ja kokeilin taas uutta. En oikeasti edes halunnut parisuhdetta, koska en kyennyt siihen. Onnistuin alitajuisesti valitsemaan ihastuksen kohteiksi miehiä, joille henkinen etäisyys oli ok ja niinpä kumpikaan ei lopulta halunnut mitään.
Nyt en enää valitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.
Miten kehität molemminpuolisen kiinnostuksen ennen kuin kysyt ihmiseltä, kiinnostaako sitä tutustua?
Vastakysymys, naisena olet varmaan elämäsi aikana antanut lukuista pakit miehille. Millaisia tunnereaktioita ne sinussa herättivät? Millainen suhdeluku on antamiesi pakkien ja saamiesi pakkien välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys, naisena olet varmaan elämäsi aikana antanut lukuista pakit miehille. Millaisia tunnereaktioita ne sinussa herättivät? Millainen suhdeluku on antamiesi pakkien ja saamiesi pakkien välillä?
No olen eri vastaaja mutta en ole koskaan antanut pakkeja miehelle. Minua on koko elämäni aikana pyytänyt kolme miestä treffeille, aina lähdin, mutta parisuhdetta niistä ei tullut (miesten päätöksestä). Että ei me kaikki naiset jouduta jatkuvasti lähestymisiä torjumaan...
Tsempiä vaa ap:lle. Kokemuksesta sanon, että kymmenen pakkien jälkeen niitä vasta osaa käsitellä. Ensimmäiset tuntuivat kamalilta.
Kaikista eniten mua kuitenkin vituttaa nämä, jotka on antaneet mulle pakit useamman treffien jälkeen, mutta sitten kuukauden tai parin päästä yrittävät palata minun luokseni, kun sen ykkösvaihtoehto Alfa ei kelpuuttanut häntä. Miten nää naiset kehtaa?
Nykyään en kyse ees naisia enää treffeille. Reilut sadat pakit riitti mulle. Odotan naisen aloitetta, koska se nyt on merkki, että nainen on todennäköisesti kiinnostunut minusta.
Koska olet Mg-Tow mies. Pakkeilun sijaan hyväksy olevasi MG-tow mies.
Minua eivät pakit hetkauta yhtään niin kauan kuin tapailussa ei ole edetty fyysiselle tasolle. Jos on jo oltu siellä ja toinen päättää sitten lopettaa homman, niin se sattuu ja lujaa.
Viina toimii myös.