Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pakit tuntuu niin hirveeltä :(

Vierailija
01.07.2021 |

Joka kerta tulee iso särö itsetuntoon ja sydämeen ja alkaa kokea itsensä aina vain vastenmielisemmäksi..

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääriä tyyppejä. Se taas kertoo paljon sinusta.

Vierailija
2/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?

Eli pitäisi epäkiinnostavien ihmisten kanssa olla?

Sitten saakin kertoa minusta ihan sen, etten halua epäkiinnostavien seuraa. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.

N24

Vierailija
4/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.

N24

Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.

Vierailija
5/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa peruutus tutka

Vierailija
6/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.

Ja nyt sitten tunnustamaan muutkin. Tulee pois sydämeltä.

Vierailija
7/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, pakit on paha juttu. Mieluimmin maalivahti tai hyökkääjä, ei pakkia.

Vierailija
8/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se joo mukavalta tunnu, kun on ehtinyt odotuksia ja toiveita ladata peliin. Täytyy ajatella, että sitä ei sitten oltu tarkoitettu. Ihastuksen kohteet vaihtelevat onneksi useimmiten jo lyhyessäkin ajassa.

Vierailija
9/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?

Ymmärrän sinua. Minä olen saanut monet pakit nuorilta ja kauniilta naisilta. En halua uskoa mihinkään tasoihin vaan aidon rakkauden mahdollisuuteen. Joskus pakit vaan niin masentaa.

Vierailija
10/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Mistä witusta nuita pööööörnauttilaisia sikiää. Kohta jokatoinen on pilleristi

Vierailija
11/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Sitten naiset vielä ihmettelevät, miksi masennuslääkkeet on turn-off seurustelua ajatellen.

Vierailija
12/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet, pakit on paha juttu. Mieluimmin maalivahti tai hyökkääjä, ei pakkia.

Minä aina himoitsen sitä erotuomaria.

Vierailija
13/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on sellainen ydinuskomus, että et ole rakastettava.

Vierailija
14/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns kiltimmän miehen kohdalla varmaan näin.

Vierailija
15/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että olet nainen. Mies kokee elämänsä aikana useita pakkeja, jopa kymmeniä tai satoja. Kyllä se siitä helpottuu kun kasvat henkisesti hieman.

Vierailija
16/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.

Vierailija
17/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit ovat aina kolaus itsetunnolle, mutta ei niitä kannata murehtia - uusia tulee ja menee.

Oikeasti kyseessä on vain aivojen kemiallinen reaktio -  limbisen järjestelmän aineenvaihdunnan muutoksista johtuvaa.

Liikunta (yllättäen) on yksi keino parantaa haavoja. 

Vierailija
18/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että olet nainen. Mies kokee elämänsä aikana useita pakkeja, jopa kymmeniä tai satoja. Kyllä se siitä helpottuu kun kasvat henkisesti hieman.

Miksi valehtelet netissä, kyllä miehelle pakkien saaminen aiheuttaa myös pahaa oloa.

Vierailija
19/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pakkeja. Sain sen miehen johon rakastuin 15-vuotiaana, olemme edelleen yhdessä, lapset jo lentäneet maailmalle. Yhä edelleen rakastelemme joka päivä vähintään kerran ja halailemme usein.

Tämä on ihanaa.

Vierailija
20/63 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo on ihan arkipäivää, pakkeja tulee koko ajan. Silti vaan täytyy jaksaa yrittää. Kyllä se mieli on joskus maassa, mutta ei voi mitään.