Miksi pakit tuntuu niin hirveeltä :(
Joka kerta tulee iso särö itsetuntoon ja sydämeen ja alkaa kokea itsensä aina vain vastenmielisemmäksi..
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääriä tyyppejä. Se taas kertoo paljon sinusta.
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
Eli pitäisi epäkiinnostavien ihmisten kanssa olla?
Sitten saakin kertoa minusta ihan sen, etten halua epäkiinnostavien seuraa. 😁
Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.
Juu sori, multa on noi ajatuksenlukutunnit jääneet suorittamatta, jotkut ilmeisesti ne käyneet. 😎
Ennustustunnit jäi myös käymättä, niin en tiedä kestääkö suhde kuukausia vai vuosia.
pakki mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että olet nainen. Mies kokee elämänsä aikana useita pakkeja, jopa kymmeniä tai satoja. Kyllä se siitä helpottuu kun kasvat henkisesti hieman.
Miksi valehtelet netissä, kyllä miehelle pakkien saaminen aiheuttaa myös pahaa oloa.
Niin aiheuttaakin, mutta naisilla tuntuu olevan aivan poikkeuksellisen raskasta, kun pitää täällä foorumeilla valittaa kuinka pakkien jälkeen tuntee itsensä vastenmieliseksi.
Naisten on hankalampi käsitellä kielteisiä tunteita ja erottaa ettei esim kritiikki ole hänen koko persoonaa vastaan. Esim pakit ovat monelle, että mä en kelpaa kenellekkään, vaikka ei kelvannut juuri sille kyseiselle ihmiselle.
Minä olen antanut pakit useasti johtuen huonosta seksistä. Kun nainen luulee että se pelkkä reikä jalkojen välissä riittää, niin ei kiinnosta sellainen ihminen. Rynkytyas ja heippa, sitten se nainen itkee että oli huonoa seksiä 😂 vähän sama kun keskustelu missä toinen vain puhuu, silloin hän puhuu siitä aiheesta mikä häntä kiinnostaa.
Jos jatkuvasti saat pakkeja, niin ongelma olet todennäköisesti sinä itse.
Koita järkeistää omaa toimintaasi siten ettet jatkuvasti ajaudu tilanteisiin joissa sinut torjutaan.
Kannattaa pyrkiä vahvistamaan itsetuntoa tilanteissa, joihin ei liity niin suuret odotukset. Kun opit, että olet tarpeeksi hyvä ja arvokas, ei jonkun satunnaisen tyypin pakit enää kosketa niin paljon.
Itse olen tehnyt aloitteita aina sellaisille naisille, joiden kanssa yllätyn positiivisesti, jos tulee jotain muutakin kuin pakit.
Jos ottaa viikossa vaikka viidetkymmenet pakit, ei se enää tunnu miltään. Tuntuu vain mukavalta, jos se 51. nainen ei annakaan pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.
Juu sori, multa on noi ajatuksenlukutunnit jääneet suorittamatta, jotkut ilmeisesti ne käyneet. 😎
Ennustustunnit jäi myös käymättä, niin en tiedä kestääkö suhde kuukausia vai vuosia.
Siis yritätkö ihan santunnaisia, täysin tuntemattomia ihmisiä? No eipä ihme jos lopputulos on mikä on.
Miten olisi seuraavaksi ihminen, joka on jollain tavalla osoittanut sinuun kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti! 😀
On kyllä melko erikoista jos tuolta tuntuu. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua kun saa pakit? Aivan, ei mitään. Mikäli olet mies ja pakit tulee naiselta niin **ttuilua saattaa joutua kuuntelemaan koska osa naisista ei osaa käyttäytyä ja luulevat sitä itse voimaantumiseksi. Sen voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä tarvitse jäädä kuuntelemaan. Tuskinpa näin käyttäytyvää naista haluaisitkaan. Mikäli olet nainen niin ei ole tätäkään ongelmaa.
Se on reilua, että toinen heti alussa sanoo, jos ei ole kiinnostunut. Ei sellaisesta kannata ottaa itseensä. Kiinnostuksen tulee olla molemminpuolista. Itse olen yli 50 v nainen ja totta kai joskus nuorempana on tullut ns. pakit. Olen ollut tyytyväinen kun heti alussa sanoo. En ota itseeni, en ole ollut vain hänen tyyppiään. Kaikillahan on oman tyyppisensä jotka kiinnostavat. Jos mies pitää hoikasta, sirosta, vaaleasta niin totta kai ymmärrän, etten pulskana ja rehevänä ja tummana hänen mieleensä. En edes haluaisi seurustella miehen kanssa jos en ole lainkaan hänen tyyppiään. Ja mies on minulla jonka tyyppiä olen.
Minusta siinä vaan väistää luodin, kun toinen kertoo sanoilla tai teoilla ettei ole kiinnostunut. Olisi hirveää tuhlata aikaansa yrittäen tutustua väkisin ihmiseen, joka ei kuitenkaan ole samalla tavalla kiinnostunut minusta kuin minä hänestä. Elämä jatkuu.
Jos pakit saavat tuollaista aikaan, sitten ei auta kuin kasvaa ihmisenä. Sitä se elämä on, kasvua. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritätkö ihan santunnaisia, täysin tuntemattomia ihmisiä? No eipä ihme jos lopputulos on mikä on.
Miten olisi seuraavaksi ihminen, joka on jollain tavalla osoittanut sinuun kiinnostusta?
Oletko kuullut tai voitko edes mielessäsi kuvitella tilanteen, jossa tutustumisen alussa kumpikin on kiinnostunut toisesta, mutta jossain vaiheessa käy niin, että toisen kiinnostus lopahtaa tai ei etene samaan tahtiin toisen kiinnostuksen kanssa?
Se on, kun on tunnetta mukana.
Mutta kiitä itseäsi rohkeudesta.
Hienoa, ett olet noin rohkea!
Löydät vielä tai hän löytää sinut.
Olet hyvä juuri noin kun olet. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ton takia ei kannata tehdä aloitteita naisena.
Todellakin kannattaa. "Perinteinen" asetelma on, että mies tulee pokailemaan eli mies siis valitsee naisen jota lähestyy ja nainen joutuu valitsemaan näistä tarjokkaista. Itse tekemällä aloitteen saa itse myös valita ketä lähestyy. Tässä on iso ero. Sitäpaitsi en ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi ainakin vähän otettu siitä, että nainen lähestyy. Huonoa käytöstä en ole kohdannut koskaan. N29
Sille viehättyvyydelle on ennemminkin sisäinen este kuin ulkoinen. Molemmille voit itse tehdä jotain.