Miksi pakit tuntuu niin hirveeltä :(
Joka kerta tulee iso särö itsetuntoon ja sydämeen ja alkaa kokea itsensä aina vain vastenmielisemmäksi..
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääriä tyyppejä. Se taas kertoo paljon sinusta.
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
Eli pitäisi epäkiinnostavien ihmisten kanssa olla?
Sitten saakin kertoa minusta ihan sen, etten halua epäkiinnostavien seuraa. 😁
Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeissä on se hyvä puoli, että turtuu täysin. Ei rakastu, ei halua seksiä = ei sydänsuruja. Jos on nymfomaani kuten minä eli riippuvainen seksiin ja rakkauteen, mutta ei kuitenkaan ole tarpeeksi viehättävä saadakseen noita asioita, niin masennuslääke on hyvä apukeino siihen.
N24
Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Tämä onkin taas hauska selitys naisten masislääkkeidenkäyttöön ja varmaan moneen muuhunkin asiaan. Pitäisi säästää oikeastaan.
Ja nyt sitten tunnustamaan muutkin. Tulee pois sydämeltä.
Oikeassa olet, pakit on paha juttu. Mieluimmin maalivahti tai hyökkääjä, ei pakkia.
Eihän se joo mukavalta tunnu, kun on ehtinyt odotuksia ja toiveita ladata peliin. Täytyy ajatella, että sitä ei sitten oltu tarkoitettu. Ihastuksen kohteet vaihtelevat onneksi useimmiten jo lyhyessäkin ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Se että valintani kohdistuu minua kiinnostaviin ihmisiin, valitsen vääriä ihmisiä?
Ymmärrän sinua. Minä olen saanut monet pakit nuorilta ja kauniilta naisilta. En halua uskoa mihinkään tasoihin vaan aidon rakkauden mahdollisuuteen. Joskus pakit vaan niin masentaa.
Vierailija kirjoitti:
N24
Mistä witusta nuita pööööörnauttilaisia sikiää. Kohta jokatoinen on pilleristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Sitten naiset vielä ihmettelevät, miksi masennuslääkkeet on turn-off seurustelua ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, pakit on paha juttu. Mieluimmin maalivahti tai hyökkääjä, ei pakkia.
Minä aina himoitsen sitä erotuomaria.
Ehkä sulla on sellainen ydinuskomus, että et ole rakastettava.
Ns kiltimmän miehen kohdalla varmaan näin.
Johtuu siitä, että olet nainen. Mies kokee elämänsä aikana useita pakkeja, jopa kymmeniä tai satoja. Kyllä se siitä helpottuu kun kasvat henkisesti hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä yrität ihmisiä, jotka ei kiinnostu sinusta? Sinun kiinnostuksesi ei velvoita toisia yhtään mihinkään. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus ,jotta edes kannattaa yrittää.
Pakit ovat aina kolaus itsetunnolle, mutta ei niitä kannata murehtia - uusia tulee ja menee.
Oikeasti kyseessä on vain aivojen kemiallinen reaktio - limbisen järjestelmän aineenvaihdunnan muutoksista johtuvaa.
Liikunta (yllättäen) on yksi keino parantaa haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että olet nainen. Mies kokee elämänsä aikana useita pakkeja, jopa kymmeniä tai satoja. Kyllä se siitä helpottuu kun kasvat henkisesti hieman.
Miksi valehtelet netissä, kyllä miehelle pakkien saaminen aiheuttaa myös pahaa oloa.
En ole koskaan saanut pakkeja. Sain sen miehen johon rakastuin 15-vuotiaana, olemme edelleen yhdessä, lapset jo lentäneet maailmalle. Yhä edelleen rakastelemme joka päivä vähintään kerran ja halailemme usein.
Tämä on ihanaa.
Miehelle tuo on ihan arkipäivää, pakkeja tulee koko ajan. Silti vaan täytyy jaksaa yrittää. Kyllä se mieli on joskus maassa, mutta ei voi mitään.