Tyttöystävä pihtaa joten aloitin selibaatin
Tyttöystävä on torjunut tekemäni seksiin viittaavat aloitteeni lähes joka kerta jo yli parin vuoden ajan. En jaksa enää pettyä kerta toisensa jälkeen. Tähän asti olen pitänyt tyttöystävää kauniina ja haluttavana mutta jatkuvien torjumisien takia en halua häntä enää. Aloitin selibaatin reilu viikko sitten. Tänään tyttöystävä tuli koskettelemaan minua sänkyyn useaan otteeseen. esitin nukkuvaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Kysyttävää? :)
Kommentit (43)
2v eli 24kk ilman seksiä? olisitte eronneet jo 23kk sitten
Luulisi, että tuo olisi win-win-tilanne. Tuskin tyttöystäväsi voi nytkään haluta sinua kovin paljon, jos et aiemminkaan ole kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:00"]
Mitäpä jos vaikka juttelisitte asiasta kuten tasapainoisessa parisuhteessa pitäisi tehdä? Kysyisit miksi tyttöystäväsi ei halua, olisiko ehkäisyn vaihto mahdollinen, ahdistaako tyttöystävää oma haluttomuus, kuinka usein sinä haluaisit seksiä jne jne.
[/quote]
Olemme puhuneet asiasta useita kertoja. Minä haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Tyttöystävä ei juuri koskaan. Hän on itse sanonut että suhde on muuttunut enemmän kaverilliseksi. Seksin puute ei ole häntä häirinnyt. Minulle se on taas parisuhteen tärkeimpiä asioita. Hormonaalinen ehkäisy jätettiin pois minun ehdotuksesta, sillä ei kuitenkaan ollit vaikutusta haluihin.
-ap
[/quote]
Mitä te sitten vielä yhdessä kituutatte jos kumpikaan ei ole tyytyväimem suhteeseen millään tasolla?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:10"]
Olemme puhuneet asiasta useita kertoja. Minä haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Tyttöystävä ei juuri koskaan. Hän on itse sanonut että suhde on muuttunut enemmän kaverilliseksi. Seksin puute ei ole häntä häirinnyt. Minulle se on taas parisuhteen tärkeimpiä asioita. Hormonaalinen ehkäisy jätettiin pois minun ehdotuksesta, sillä ei kuitenkaan ollit vaikutusta haluihin.
-ap
[/quote]
No eroa ihmeessä äkkiä, ellet ole tyytyväinen kaverisuhteeseen. Ihan turhaa kärsiä enempää.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:09"]
Mitä tyttöystäväsi kertoi haluttomuutensa syyksi, kun kysyit? Entä mitä mieltä hän oli, kun kerroit hänelle omien seksihalujesi muuttumisesta?
[/quote]
En ole ikinä saanut kunnon vastausta asiaan. Joskus hän alkoi yhtäkkiä itkemään ja sanoi että hänessä on varmaan jotain vikaa kun ei halua seksiä yhtä paljon kuin minä. Sen jälkeen hän jätti hormonaalisen ehkäisyn pois pyynnöstäni. Ei ollut vaikutusta haluihin. Erään keskustelun yhteydessä hän sai vihdoin sanottua että suhde on alkanut menemään enemmän kaverilliseksi.
En ole vielä kertonut hänelle etten halua häntä enää. En tiedä aionko edes kertoa vai annanko hänen vain ihmetellä miksi en halua enää seksiä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:20"]
En ole ikinä saanut kunnon vastausta asiaan. Joskus hän alkoi yhtäkkiä itkemään ja sanoi että hänessä on varmaan jotain vikaa kun ei halua seksiä yhtä paljon kuin minä. Sen jälkeen hän jätti hormonaalisen ehkäisyn pois pyynnöstäni. Ei ollut vaikutusta haluihin. Erään keskustelun yhteydessä hän sai vihdoin sanottua että suhde on alkanut menemään enemmän kaverilliseksi.
En ole vielä kertonut hänelle etten halua häntä enää. En tiedä aionko edes kertoa vai annanko hänen vain ihmetellä miksi en halua enää seksiä.
-ap
[/quote]
Pelkäätkö yksinäisyyttä? Uskotko, ettet koskaan löydä ketään jos eroat tyttöystävästäsi? En todellakaan ymmärrä miksi jatkat suhdetta naisen kanssa, vaikka hän on tunnustanut ettei tunne intohimoa sinua kohtaan. Tuskin naista edes kiinnostaa haluatko häntä, kun hänkään ei halua sinua.
Rakastatko tyttöystävääsi? Mikä on suhteessanne parasta?
En tiedä miksi olemme vielä yhdessä. Kai suhteessa jonkinlaista rakkautta on vaikka intohimo puuttuu. Ehkä kumpikin ajattelee että parempi huonossa suhteessa kuin yksin. Läheisriippuvuutta ehkäpä. Kyllä tämä varmasti tulee päätymään eroon enemmin tai myöhemmin mutta milloin se tapahtuu niin sitä en tiedä. Salaa toivoisin että nainen pakkaisi tavarat ja lähtisi niin pääsisi jatkamaan elämää. Itse en sitä lopettamispäätöstä ole toistaiseksi vielä pystynyt tekemään.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:09"]
Mitä tyttöystäväsi kertoi haluttomuutensa syyksi, kun kysyit? Entä mitä mieltä hän oli, kun kerroit hänelle omien seksihalujesi muuttumisesta?
[/quote]
En ole ikinä saanut kunnon vastausta asiaan. Joskus hän alkoi yhtäkkiä itkemään ja sanoi että hänessä on varmaan jotain vikaa kun ei halua seksiä yhtä paljon kuin minä.
-ap
[/quote]
Tyttöystäväsi on ehkä todella ahdistunut, eikä osaa ajatella seksiä itselleen kivana asiana, vaan siitä on saattanut tulla suhteessanne jotain, mitä sinä vaadit häneltä ja hän ei kykene antamaan sitä. Ja se ahdistaa lisää ja aiheuttaa kierteen. Seksin ei pitäisi olla tällainen hyödyke, vaan yhteinen iloa tuottava asia.
Jos haluat vielä pysyä yhdessä tyttöystäväsi kanssa, niin suosittelen terapiaa. Teillä on nyt ongelma, joka ei ole se, että sinä et "saa" seksiä tai että tyttöystäväsi pihtaa, vaan se että teillä on erilaiset halut ettekä osaa kommunikoida tai ratkaista ongelmaanne kaksin. Kyse ei ole siitä, että kummassakaan olisi vikaa.
Ja vielä: puhu tyttöystäväsi kanssa, jos olet miettinyt eroa. Ei suhteita lopeteta vain lähtemällä, vaan puhumalla asiat halki.
- 28
Haluaisitko muka panna joka päivä jos nainen haluaisi? Suhteessa on aina halukkaampi osapuoli ja vähemmän halukas alkaa aina lopulta perääntyä. Tottakai sinusta nyt tuntuu että voisit panna vaikka joka päivä mutta auta armias jos nainenkin haluaa... Miehethän kyllästyvät nopeasti parisuhdeseksiin koska sitä saa niin helposti, miehet tykkäävät metsästyksestä(tiettyyn pisteeseen asti) kuten teidän suhteessa.
Huh mitä idiootteja tämä palsta pitää sisällään. Ylläpito haloo, lopettakaa jo ton ap:n trollit!
Ehkä sun kannattaisi näin aluksi kertoa tyttöystävällesi, että säkään et halua enää häntä. Hän ei ehkä haluaisi kuulla sitä, mutta avoimesti puhuminen voisi auttaa teitä molempia tai jompaa kumpaa tekemään jonkinlaisen päätöksen.
Otsikosta tuli mieleen vaan : Onko nyt kivaa?
Kerro akalle miltä tuntuu, ja erotkaa, ei se sen vaikeampaa ole, itse jo sanot tässä että erota pitäisi, ei vaan löydy munaa sanoa sitä ääneen.
Etkö ymmärrä että ihmisen elämä on lyhyt, ja jokainen päivä siinä suhteessa on teidän kummankin elämän tuhlaamista, jokainen päivä siinä maatessa esittäessä nukkuvaa on menetetty mahdollisuus löytää uusi rakkaus ja onni elämään.
Aloitus on naisen kirjoittama provo.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:04"]
Siinähän haluaa. Omat halut häntä kohtaan ovat valitettavasti aika kuolleita vuosia kestäneen torjumisien jälkeen.
En halua enää ihmistä joka ei ole halunnut minua. Ero tästä varmaan seuraa jos ei nyt jotain ihmeitä tapahdu.
-ap
Ja mitähän hän mielestäsi tuossa menettäisi?!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:48"]
Ehkä sun kannattaisi näin aluksi kertoa tyttöystävällesi, että säkään et halua enää häntä. Hän ei ehkä haluaisi kuulla sitä, mutta avoimesti puhuminen voisi auttaa teitä molempia tai jompaa kumpaa tekemään jonkinlaisen päätöksen.
[/quote]
Siis todennäköisesti tyttöystävää...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:48"]
[/quote]
Siis todennäköisesti tyttöystävää...
[/quote]
Vähän pelkään kyllä aloittajan puolesta, että kyseinen tyttöystävä, jos sellainen siis on, osannee tehdä päätöksensä melko pian ihan ilman keskusteluyrityksiäkin!
Miksi ylipäätään olette yhdessä? En tajua.