Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä pihtaa joten aloitin selibaatin

Vierailija
02.07.2014 |

Tyttöystävä on torjunut tekemäni seksiin viittaavat aloitteeni lähes joka kerta jo yli parin vuoden ajan. En jaksa enää pettyä kerta toisensa jälkeen. Tähän asti olen pitänyt tyttöystävää kauniina ja haluttavana mutta jatkuvien torjumisien takia en halua häntä enää. Aloitin selibaatin reilu viikko sitten. Tänään tyttöystävä tuli koskettelemaan minua sänkyyn useaan otteeseen. esitin nukkuvaa.

Sitä saa mitä tilaa.

Kysyttävää? :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ikinä heitä tätä korttia, mutta mitä jos aloitus olisikin päinvastainen, eli haluton olisikin mies? Veikkaan, että tämän selibaatin jälkeen alkanutta kiehnäystä paheksuttaisiin.

Aloittajalle, nyt on oikea paikka miettiä, haluatko tai haluatteko jatkaa tuollaista suhdetta

Vierailija
2/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan tyytyväinen, kun ei seksi kanssasi muutenkaan kiinnosta! Itsellesi vaan kuoppaa kaivat tuolla pelleilyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa nyt muutama päivä, mutta polje daamiasi sitten niin kuin tulpatonta mopoa. Sen jälkeen et ehdottele mitään, vaan odotat hänen aloitettaan. Kyllä vähäiseen seksiin tottuu, jos muuten on hyvä ja turvallinen parisuhde.

Vierailija
4/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ollut joskus tilanteessa, mikä vähän muistuttaa tuota sinun tilannettasi. Halukkaana osapuolena, jolla seksiä on käytetty jonain vallanpidon välineenä.

Muistan edelleen, miten ihanaa oli kun halut siihen kammottavaan mieheen sammuivat älyttyäni, että voin ihan rauhassa ja hyväellä omalla tunnolla haluta muita miehiä, jotka ovat kaikin tavoin sekä ulkoisesti että sisäisesti viehättämpiä. Ei ole mitään syytä olla uskollinen eikä pysyä yhdessä miehen kanssa vain siksi, että joskus olen sen virheen tehnyt että ryhtynyt moisen kammotuksen kanssa parisuhteeseen.

Tuo mies oli luonnevikainen enkä todellisuudessa uskaltanut lähteä suhteesta ihan heti. Muistan sen ihanan vapaudentunteen kun ymmärsin, että seksiä on maailma täynnä ja haluja ei tarvitse kohdistaa omaan kumppaniin. Josta vieläpä todellisuudessa haluaisi päästä eroon.

Niin minullekin kävi, että kun omat haluni loppuivat, niin miehestä tulikin halukas. Jopa siinä määrin, että hän raiskasi minut ja ehdotti sen päälle naimisiin menoa. Yäk!

Pääsin kuitenkin lopulta tyypistä eroon ja voi pojat, miten ihania kumppaneita ja ihanaa seksiä sen jälkeen on ollutkin! 

Vierailija
5/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, tuossa tilanteessahan kaikki voittavat. Kumpikaan ei halua ja molemmat ovat tyytyväisiä!

Vierailija
6/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuismaista

Vierailija
7/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saa pihtarihuora

Vierailija
8/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. mies olisi eronnut jo aikaa sitten 

Vierailija
9/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:46"]Aikuismaista

[/quote]

No mitä hittoa? :D Onko sitten aikuismaista pihdata tahalleen 2 vuotta ja sen jälkeen tulla heti kiehnäämään mun miestä ei enää kiinnosta? :D Todella epäkypsää valtapeliä.

Vierailija
10/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin tein kun mies pihtas :)

Vierailija
11/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet sitten ehdotellut ja kuinka usein teillä on ollut seksiä? Jos hänkin haluaa välillä, esim kerran kuussa tai kahdessa? Tai sitten hän sai hetken hengähdystauon ja nyt hänkin alkaa kiinnostua seksistä kun häntä ei painosteta? Hän saattaa kokea ystävälliset ehdotuksetkin ahdistavina jos hänellä on alhaisempi libido. Vuorotellelen aloitteen tekeminen voisi olla hyvä juttu.

Vierailija
12/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan tuntea miltä torjuminen tuntuu. Toisaalta hän saattaa olla myös todella epävarma itsestään koska on noin lapsellinenkin... Torjunta saattaa laskea hänen halujaan ja itsetuntoa entisestään. Myös hormoniehkäisy alentaa haluja.

Vierailija
13/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän haluaa sinua. Kun et koko ajan ahdistele seksillä niin toisenkin halut saa tilaa...

Vierailija
14/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:46"]Aikuismaista

[/quote]

No mitä hittoa? :D Onko sitten aikuismaista pihdata tahalleen 2 vuotta ja sen jälkeen tulla heti kiehnäämään mun miestä ei enää kiinnosta? :D Todella epäkypsää valtapeliä.

[/quote]

Oliko kommentti sinusta suunnattu vain miehen toimintaa koskemaan vai pitikö päästä vain pätemään/haukkumaan toista kommentoijaa?

Vierailija
15/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaikka juttelisitte asiasta kuten tasapainoisessa parisuhteessa pitäisi tehdä? Kysyisit miksi tyttöystäväsi ei halua, olisiko ehkäisyn vaihto mahdollinen, ahdistaako tyttöystävää oma haluttomuus, kuinka usein sinä haluaisit seksiä jne jne.

Vierailija
16/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:46"]Aikuismaista

[/quote]

[/quote]

Oliko kommentti sinusta suunnattu vain miehen toimintaa koskemaan vai pitikö päästä vain pätemään/haukkumaan toista kommentoijaa?

[/quote]

Tässä aloituksen viimeiset virkkeet: "Aloitin selibaatin reilu viikko sitten. Tänään tyttöystävä tuli koskettelemaan minua sänkyyn useaan otteeseen. esitin nukkuvaa.

Sitä saa mitä tilaa.

Kysyttävää? :)"

Ja otsikko: "Tyttöystävä pihtaa joten aloitin selibaatin"

Sitten eka vastaus: "Aikuismaista"

Aika helppoa kuvitella että noin yksinkertainen toteamus on osoitettu aloittajalle ;)

Vierailija
17/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluaa. Omat halut häntä kohtaan ovat valitettavasti aika kuolleita vuosia kestäneen torjumisien jälkeen.

En halua enää ihmistä joka ei ole halunnut minua. Ero tästä varmaan seuraa jos ei nyt jotain ihmeitä tapahdu.

-ap

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:56"]

Luultavasti hän haluaa sinua. Kun et koko ajan ahdistele seksillä niin toisenkin halut saa tilaa...

[/quote]

Vierailija
18/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskustekaa! Ota vinkkejä tästä keskustelusta...

Vierailija
19/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttöystäväsi kertoi haluttomuutensa syyksi, kun kysyit? Entä mitä mieltä hän oli, kun kerroit hänelle omien seksihalujesi muuttumisesta?

Vierailija
20/43 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:00"]

Mitäpä jos vaikka juttelisitte asiasta kuten tasapainoisessa parisuhteessa pitäisi tehdä? Kysyisit miksi tyttöystäväsi ei halua, olisiko ehkäisyn vaihto mahdollinen, ahdistaako tyttöystävää oma haluttomuus, kuinka usein sinä haluaisit seksiä jne jne.

[/quote]

Olemme puhuneet asiasta useita kertoja. Minä haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Tyttöystävä ei juuri koskaan. Hän on itse sanonut että suhde on muuttunut enemmän kaverilliseksi. Seksin puute ei ole häntä häirinnyt. Minulle se on taas parisuhteen tärkeimpiä asioita. Hormonaalinen ehkäisy jätettiin pois minun ehdotuksesta, sillä ei kuitenkaan ollit vaikutusta haluihin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan