Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkkamokat

Vierailija
29.06.2014 |

Kertokaa super noloja menkkamokianne! Ne on parhaita!;D

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:18"]Kamalin on varmaan se, kun Ärrällä etsin lompakkoa kassista, ja tamponi putosi kassista lattialle, siis käyttämätön, papereissa oleva. Joo, tämä on pahin menkkamokani. Ei se menkkoihin varautuminen ole niin kovin vaikeaa. Ja kuka vittu nyt käyttää valkoisia housuja menkkojen aikaan :D Urpot.

[/quote] jos ne on työhousut esm sairaalanhoitajat

[/quote]

Kai siellä nyt jotain toisia housuja alla pidetään, näkyyhän niistä läpikin muuten. 

[/quote] no ei pidetä :D

Vierailija
22/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakuppi.

Jos tulee yli, tulee niin vähän ettei näy päälle. Toissapäivänä olin vuodon loppupäässä ja läksinyt yökylään. Perillä huolestuin että olisin unohtanut kupin kotiin, mutta ei hätää, olikin paikoillaan.

Lisäksi: siteet haisevat. Tamponit ovat ällöjä. Vuoto itsessään ei haise, tai ällötä kun sen voi kaataa siististi vessanpönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ovat ihan eri asia kun ei ole hajuja tai jotain saamarin pumpulipötköä vaginassa. Ei ole nolottanut viime aikoina.

Vierailija
24/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:56"]

Menkkakuppi.

Jos tulee yli, tulee niin vähän ettei näy päälle. Toissapäivänä olin vuodon loppupäässä ja läksinyt yökylään. Perillä huolestuin että olisin unohtanut kupin kotiin, mutta ei hätää, olikin paikoillaan.

Lisäksi: siteet haisevat. Tamponit ovat ällöjä. Vuoto itsessään ei haise, tai ällötä kun sen voi kaataa siististi vessanpönttöön.

[/quote]

Täällä kanssa onnellinen kuukupin käyttäjä. Menkat nykyään super helpot ja hiivatulehduksetkin loppui kuin seinään :) Tosin joudun käyttämään 2.päivänä kestiksiä varmistuksena, kun vuodan runsaasti, mutta muovisiteisiin en palaa takas.

Vierailija
25/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]

onko teillä, jotka menkat yllättää, kierto aina kovinkin epäsäännöllinen? ettei voi varautua?

[/quote]

Silloinhan sitä osais varautua, jos ois epäsäännöllinen. Mulla ainakin on kierto hyvinkin tarkka, puoli vuorokautta saattaa olla heittoa tyyliin tässä kierrossa alkaa aamulla ja seuraavassa illalla. Koska kierto on näin tarkka niin kyllä pääsee yllättämään, jos kerran viidessä vuodessa menkat alkaa muutaman päivän etuajassa, siihen ei osaa varautua.

Vierailija
26/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pimpit taas pääosassa.  Ai jai jai jai jai

Vierailija
27/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat käyttää valkosia housuja menkkojen aikaan...

Vierailija
28/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi teininä vuoto kesken judotreenien. Valkoiset housut veressä, liukastuin vielä matolla puntista valuneeseen vereen :( tää varmaan kelpaisi myös noloin tilanne-ketjuun.

Vierailija
29/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja uuden poikaystävän kanssa alkoivat touhut. Siinä sitten mietin että ompas märkä meininki ja jossain vaiheessa tajusin, että voi luoja, epäillyttävän märkä.

Olin sillon vielä tosi ujo ja siinä kesken kaiken vaan aloin ulista jotain että "Ai ai mulla tuli sisäreiteen haava aiai" ja pakenin vessaan. Reidet ihan sotkussa ja peseydyin pikaseen ja pistin tamponin paikoilleen. Sit naama ihan tomaatin punasena hiivin takas ja siellä jätkä oli pistäny valot päälle ja nauro. "Ai että ihan haava tuli?" Ja esittelee ihan suht veristä elintään ja kauniin uuden kuosin saaneita lakanoita.

Sillon hävetti, nykyään naurattaa :)

Vierailija
30/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittamassa tamponia koulussa paikoilleen kun yhtäkkiä joku meijän luokan poika avasi oven!

Vierailija
31/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:18"]Kamalin on varmaan se, kun Ärrällä etsin lompakkoa kassista, ja tamponi putosi kassista lattialle, siis käyttämätön, papereissa oleva. Joo, tämä on pahin menkkamokani. Ei se menkkoihin varautuminen ole niin kovin vaikeaa. Ja kuka vittu nyt käyttää valkoisia housuja menkkojen aikaan :D Urpot.

[/quote] jos ne on työhousut esm sairaalanhoitajat

[/quote]

Kai siellä nyt jotain toisia housuja alla pidetään, näkyyhän niistä läpikin muuten. 

Tän on pakko olla mies....

Vierailija
32/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vahingot loppuivat kun ryhdyin käyttämään kumisia alushousuja! Pisaraakaan ei lirahda läpi!

Vierailija
33/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:38"]onko teillä, jotka menkat yllättää, kierto aina kovinkin epäsäännöllinen? ettei voi varautua?

[/quote]

On. Kertaakaan ei ole säännöllisellä kierrolla tulleet.

Vierailija
34/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissäni "vaihdoin" tamponin, mutten ottanut edellistä ulos. No sinne jäi muhimaan, aamulla herätessäni tietty vain se päälimmäine ulos ja uusi tilalle. Menkat loppui, ja muutama päivä meni ihan normaalisti. Sitten tuli kuume ja kauheat kivut. Aika mojovan tulehduksen itselleni aiheutin ja voi sitä häpeän määrää kun gynekologi löysi tulehduksen aiheuttajan!

Vierailija
35/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyy

yökyläläiset kuukuppeilijat! Huuhtokaa se käsienpesuallas sitten kunnolla!!! Sen jälkeen kun olette huljutelleet veristä emätinkuppostanne hanan alla!!!

Vierailija
36/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston pääsykoe kesti jotain 5 tuntia, ja sieltä pääsi vessaan vain saattajan kanssa. Kävin kerran vessassa, en kehdannut käydä tiheämmin ja niin sitten kävi niin, että tuli ylivuoto.. minulla oli mustat housut jalassa, ja olin sitonut neuletakkini vyötärölle hiukan ennen nousua penkistä, joten kukaan ei nähnyt jälkiä. Mutta vieruskaverit huomasivat, että penkki oli veressä noustessani. Kyllä hävetti! Miksi muuten ylipäätään tehdään julkisiin tiloihin tuoleja, joissa on pehmusteet, vieläpä vaaleat?!

Vierailija
37/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun kierto ei vielä ollut säännöllinen, menkat pääsivät yllättämään. Olin bussissa jossa ei ollut vessaa. Matkaa oli vielä jäljellä noin tunti, kun menkat alkoivat. Se oli ihan hirveää, kun tunsi miten veri valuu housuihin. Onneksi päällä oli pitkä, musta toppatakki. Perillä vaan äkkiä vessaan. Onneksi sain kaverilta housut lainaan, kun itsellä ei ollut mukana toisia housuja.  

Vierailija
38/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi-jihadistit valtasivat tämänkin ketjun. Harmi.

Vierailija
39/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:31"]

Kännipäissäni "vaihdoin" tamponin, mutten ottanut edellistä ulos. No sinne jäi muhimaan, aamulla herätessäni tietty vain se päälimmäine ulos ja uusi tilalle. Menkat loppui, ja muutama päivä meni ihan normaalisti. Sitten tuli kuume ja kauheat kivut. Aika mojovan tulehduksen itselleni aiheutin ja voi sitä häpeän määrää kun gynekologi löysi tulehduksen aiheuttajan!

Mulla vähän samanlainen tarina, oli avioero ja pikainen muutto,  melko yksikseni siinä tein muuttoa ja menkat, tietysti. Siinä meni muttama päivä,kuume nousi  ja ne kivut! Mä kyllä sitten hajosin ihan totaalisesti siellä gynellä. mutta ehkä ne on tottuneet  ammattinsa puolesta itkeviin naisiin.

Vierailija
40/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileiri ja epätavallisen runsaat kuukautiset eivät tosiaankaan olleet kiva yhdistelmä.. sängyn lakanat veressä jne. Uimaan ei pystynyt menemään. En tiennyt, että kuukautisia olisi voinut siirtää pillereillä, enkä tajunnut, että minulla tulisi olemaan kuukautiset juuri leirin aikaan, sillä teininä kierto oli todella epäsäännöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme