menkkamokat
Kertokaa super noloja menkkamokianne! Ne on parhaita!;D
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:30"]
Tässäpä teille tarina! Kesällä tyttöporukalla viettämässä rantapäivää. Menkat oli päähenkilöllä olleet muutaman kuukauden ajan hieman epäsäännölliset, johtuen lääkityksestä jonka joutui aloittamaan keväällä. Rannalle oli itse tullut poikaystävän autolla, koska asuu ihan eri suunnalla kuin kaverit joiden kanssa oli. Yhtäkkiä huomaakin, että bikineissä alkaa muodostua ei niin-trendikäs-hombre-värjäys ja tietysti hätäisenä alkaa tamppoonin etsintä. Ei ole omassa laukussa. Kaverit läpi, ei tietenkään kenelläkään mukana kun on vain rantsukamppeet pakattu mukaan. Äkkiä vaatteiden vaihto koska tiedossa oli että kotiin pitäisi ajaa vielä noin 10km - jalassa vain minishortsit - ja on parempi lähteä heti, kuin odottaa että vuoto yltyisi.. Noh, kotiin päästyä ja autosta noustessa huomaakin että vahinko oli jo tapahtunut. Auton istuimessa oli "japaninlippu", ei valtavan suuri mutta selvästi tunnistettavissa. Eikä siinä mitään.. Poikaystävä pysyi vielä kohtuuden rajoissa hämmästyksen ja ärsytyksen sekaisissa tunnelmissaan, ymmärtäen että oli kuitenkin vahinko, mutta vaati kuitenkin että tapahtuman kuljettaja lähtee mukaan kun vie auton pestäväksi sillä penkkiä ei saatu puhtaaksi kotikonstein. Naama kuin paloauto siinä sitten selitellessä pesulassa että vähän pitäisi pestä tuota kuskinpenkkiä.
[/quote]
Miksi et laittanut pyyhettä siihen penkille?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:30"]
Tässäpä teille tarina! Kesällä tyttöporukalla viettämässä rantapäivää. Menkat oli päähenkilöllä olleet muutaman kuukauden ajan hieman epäsäännölliset, johtuen lääkityksestä jonka joutui aloittamaan keväällä. Rannalle oli itse tullut poikaystävän autolla, koska asuu ihan eri suunnalla kuin kaverit joiden kanssa oli. Yhtäkkiä huomaakin, että bikineissä alkaa muodostua ei niin-trendikäs-hombre-värjäys ja tietysti hätäisenä alkaa tamppoonin etsintä. Ei ole omassa laukussa. Kaverit läpi, ei tietenkään kenelläkään mukana kun on vain rantsukamppeet pakattu mukaan. Äkkiä vaatteiden vaihto koska tiedossa oli että kotiin pitäisi ajaa vielä noin 10km - jalassa vain minishortsit - ja on parempi lähteä heti, kuin odottaa että vuoto yltyisi.. Noh, kotiin päästyä ja autosta noustessa huomaakin että vahinko oli jo tapahtunut. Auton istuimessa oli "japaninlippu", ei valtavan suuri mutta selvästi tunnistettavissa. Eikä siinä mitään.. Poikaystävä pysyi vielä kohtuuden rajoissa hämmästyksen ja ärsytyksen sekaisissa tunnelmissaan, ymmärtäen että oli kuitenkin vahinko, mutta vaati kuitenkin että tapahtuman kuljettaja lähtee mukaan kun vie auton pestäväksi sillä penkkiä ei saatu puhtaaksi kotikonstein. Naama kuin paloauto siinä sitten selitellessä pesulassa että vähän pitäisi pestä tuota kuskinpenkkiä.
[/quote]
Miksi et laittanut pyyhettä siihen penkille?
[/quote]
hyvähän se on olla jälkiviisas. Tuolloin vielä 18v teini, vasta saanut ajokortin. Juu, en ollut penaalin terävin kynä.
Yhden ainoan kerran käynyt. Ensimmäiset kuunautiset tuli ja meni. Kesti 15pv. No enhän minä 14v likka osannut odottaa että siitä viikko eteenpäin menkat tulisi uudelleen. Olin poikaystävän luona yötä tottakai aamulla huomasin veriläikän. Se oli lähes tyynyn korkeudella koska nukun aina kippurassa :D Nolona toki poikaystävälle selitin asian ja hän onneksi pelasti minut häpeältä ja sanoi äidillensä että hänen nenästään alkoi vuotaa verta aamulla. En tiedä uskoiko hän tosiaan tätä mutta minua ei ainakaan hävettänyt enää niin paljon. Toista kertaa ei vahinkoa ole sattunut, onneksi. Ja tuosta kuitenkin jo 10vuotta.
se klassinen moka teininä: veret tuli läpi valkoisista farkuista, ei muuta kuin flannellipaitis vyötärölle roikkumaan & itku kurkussa pyörällä keskustasta kotiin!
tämä ei ole menkkamoka, mutta: lämmin kesäpäivä, minulla jälkivuotoa (jonka määrän kaikki lapsen saaneet kyllä tietävät!) & lyhyt farkkuhame yllä. läksimme citymarkettiin koko perhe & pistäydyin vessassa vaihtamassa siteen.. tai ainakin oli tarkoitus! seuraava havainto olikin sitten, että jotain valuu sääriä pitkin..
kotitöitä tehdessä tuli sellainen olo, että nyt alkaa valua jotain. raotin verkkareiden ja alkkareiden kaulusta ja kurkkasin haarakiilaa, ei siellä mitää näkynyt. mieheni sattui näkemään touhuni ja kysyi, että mitäs etsit :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:37"]
Nuorena kun kierto ei vielä ollut säännöllinen, menkat pääsivät yllättämään. Olin bussissa jossa ei ollut vessaa. Matkaa oli vielä jäljellä noin tunti, kun menkat alkoivat. Se oli ihan hirveää, kun tunsi miten veri valuu housuihin. Onneksi päällä oli pitkä, musta toppatakki. Perillä vaan äkkiä vessaan. Onneksi sain kaverilta housut lainaan, kun itsellä ei ollut mukana toisia housuja.
[/quote]
tuo veren valumisen tunne on niin hirveä! vaikka olisi sidekin. joutuu koko ajan epäilemään, että menikö nyt ohi vai ei ja rukoilemaan
Äh pitikö tästäkin tehdä kuukuppi väittely. Kysyttiin menkkamokia, ei kuukautissuoja valintaasi. Itsekin käytän kuppia enkä todellakaan tunge joka paikkaan kuukuppipropagandaa etenkään kun sitä ei kukaan pyydä.
Luojan kiitos mun menkat ilmoittaa aina muutamaa päivä ennen tulostaan. Tulee pikkusen ruskeaa tuhrua. Siitä päivä pari niin alkavat, ja aina silloin kun käyn aamupissalla.
Sheivasin aamulla koko vartalon. Huomasin jalassa jotain sänkeä suihkun jälkeen, joten nappasin partakoneen ja kumarruin siistimään. Minulla oli kuukautiset ja muutama pisara verta putosi kylppärin lattialle siinä touhutessani ilman housuja.
Alkoi olla kiire, joten pyyhin äkkiä veret lattialta ja pukeuduin.
Pyörin ulkona koko päivän ja illemmalla tapailemani mies kutsui kylään. Ja tosiaan, minäkin sain vihdoin jotain toimintaa! Puuhailtiin pitkään ja lopulta menin suihkuun. Ennen kastautumista huomasin, että sääreni ja reiteni ovat täynnä kuivuneita verinoroja ja -pisaroita. En ollut tajunnut putsata aamulla sitten jalkoja... Mies ei ollut sanonut mitään, mutta varmasti huomasi.
Kutsuin teininä kavereita yökylään. Nukuttiin kaikki neljä vuodesohvalla. Aamulla huomasin, että menkat olivat alkaneet reilusti etuajassa: kaikki lakanat ja peitot minun puoleltani aivan veressä. Noh, keräsin äkkiä lakanat ja kamppeet ja vein ne vessaan itku kurkussa toivoen, ettei kukaan ollut ehtinyt huomata. Vedin ihan kaverin alta lakanaa ja hoputin aamupalalle. Tultuani vessasta kaverit istuivat keittiön pöydässä tuijottamassa.
Taisi muuten olla ainoa kerta elämässäni, kun menkat alkoivat yöllä runsaasti, yleensä ensimmäisenä päivänä tulee pelkästään muutama pisara varoituksena.
Kannattaa mutten huuhdella se kuppi suoraan vessanpönttöön käsisuihkulla. Ei sotke toisten altaita, tulee hoidettua alapesut samalla ja kaupan päälle se paksu verimönjä ei jää pöntön pohjaan hankalasti kiinni. :)
Joo, on kai tuota tullut vähän mokia koettua. Esim. teininä serkkutyttöni oli luonani yökylässä ja nukuimme samassa sängyssä. No hällä oli menkat, mutta aamullapa herätessä minun pikkarini olivat veressä. Ja hänen ei ollenkaan. Ulkopuolelta kylläkin, ja aika sivusta. Mutta ei aavistustakaan, miten oltiin sillälailla onnistuttu pyörimään unissaan. :D Hän oli kyllä ainakin siihen aikaan villi uneksija. Puhua höpötti ja touhusi menemään unissaan.
Lisäksi teininä kaupungilla hilluessa ei ollut varasidettä mukana, vaan päädyin vessaan "puhdistamaa" täpötäyttä sidettä vessapaperilla painelemalla. No, sotkin siinä touhutessani vessapaperirullan verisillä sormillani. En tiennyt mitä tehdä, joten poistuin vain paikalta. No, poikakaverini isosisko meni kohta samaan vessaan ja poistullessa valitti, että saatana, koko vessa on ihan veressä.. Vieritin syyn minun jälkeeni käyneiden venäläisten tyttöjen syyksi. Hävettää raukkamaisuuteni melkein vieläkin, vaikka tapahtuneesta jo yli kymmenen vuotta. :P
Näitähän riittää!
Varhaisteininä oli pahat menkkakivut. Olin kylässä sukulaisellani, jolla oli valkoinen sohva. Pyörin siinä sohvalla etsien asentoa, jossa kivut vähän hellittäisivät ja päädyin makoilemaan selälläni jalat kohotettuna - tajuamatta, että se kaikki vuoto valui siteestä takapuolelta yli ja siihen valkoiselle kangassohvalle...
Poikaystävällä yökylässä ja nukuimme vuodesohvalla, jossa patjana toimi ne istuintyynyt ja tietysti menkat alkoivat yöllä...
Aikusenakin näitä on sattunut: Töissä tajusin, että nyt on jalkoväli muutenkin kuin hellesään hikoilusta märkä. Nousin ylös ja totesin työtuolissani olevan mukavan punaisen läikän keskellä. Työpaikkani siivoojilla oli omat vastuualueet ja minun työhuonettani siivosi maahanmuuttajataustainen miessiivooja. En kehdannut mennä hänelle sanomaan mitään, joten laitoin neulepaidan lanteille ja lähdin etsimään jotakin naispuoleista suomalaista siivoojaa, jolle nolona selitin tilanteen ja pyysin siivoamaan sotkut...
Peruskauraa, eli sairaanhoitajan valkoinen hoitopuku ja yllättäen alkaneet menkat.