menkkamokat
Kertokaa super noloja menkkamokianne! Ne on parhaita!;D
Kommentit (102)
Itselläni on suhteellisen runsaat kuukautisvuodot. Lähin töistä yksi kesäpäivä kävelemään kohti pysäkkiäni (espa-kamppi), puolessa välissä jotain hulahti, tuntui märältä ja pakkohan sinne haaraväliin (housujen päälle) oli käsi laittaa. Nostin käden ja aivan veressä, housuni olivat onneksi tumman siniset. Vetäisin päälimmäisen paidan päältä ja kiedoin lanteille, jatkoin matkaa ja menin bussiin. Bussissa istuin rauhallisena ja onnellisena että tilanne oli ohi. Niin luulin. Nousin bussista, kävelin kotiin, riisuin housuni kunnes huomasin että paita jonka olin kieronut oli aivan veressä. Voi sitä häpeän määrää!!
Olisin fiksuna voinut myös tajuta, että läpihän se siitä paidasta tietysti tulee :D kai siinö ajatteli että parasta istua ettei kukaan vain huomaa mitään.
Lukiessani näitä tajusin, että olen kokenut jos jonkinlaista ihmepelastusta potentiaalisesti kamalista kuukautispainajaisista. Mitään ei ole päässyt sattumaan, vaikka olenkin varomaton ja menkkani todella arvaamattomat.
Kun olen ollut korvessa liian vähillä siteillä, niin menkat ovat mysteerisesti loppuneet samana päivänä kuin siteetkin. Kun en juhlissa millään kerennyt vessaan, runsas vuoto oli tyrehtynyt taianomaisen olemattomaksi illan ajaksi. Kun olen lähtenyt treffeille ja unohtanut kuukautiset, niin ne ovat olleet sopivasti myöhässä kunnes olen päässyt kotiin.
Jopa ensimmäiset menkkani alkoivat sinä elämäni ainoana päivänä, kun halusin jostain syystä pukea kouluun mustat ulkohousut.
Olenkohan jonkun verijumalan suojeluksessa?
Mä en pidä vaatteita tahraavia vuotona mokina. Noloina kyllä, eikä niille välttämättä mahda mitään. Mulla on esim ollut polyyppi kohdussa. Se aiheutti megamenkkoja. Sellaisia, että 5 minuuttia imukykyisimmän tamppoonin ja puhtaan yösiteen vaihdon jälkeen tuli hulahdus, jota ei pysäyttänyt kumpikaan. Mulla piti olla myös vaihtovaatteet aina mukana. Vuoto kesti 13 päivää, kierto 21 päivää eli mulla oli melkein koko ajan menjat. Hbkin juuri ja juuri 100.
Mä kokeilin kuukuppia muutaman kierron ajan. Tuloksena oli veriset kädet työpaikan vessassa, läpi vuotanut kuppi, veriset farkut... ihan järkyttävä sotku.. Kuppi tuli täyteen parissa tunnissa, en älynnyt että siihen mahtuu niin vähän. Olin kuullut paljon kehuja enkä varannut tamponeja ja siteitä mukaan töihin... Olis pitänyt ensin harjoitella vain kotona.
Mä pelkään kupissa just tota, että se vaan täyttyy ja vuotaa yli, jolloin sotku on hillitön.
Mun pahin kuukautismoka on se, kun laitoin ekan kerran synnytyksen jälkeen tamponin, eli edellisestä kerrasta oli aikaa, ja jotenkin onnistuin sössimään sen niin, että laitoin tamponin väärinpäin eli naru edellä. Tungin oikein syvälle, että varmasti pysyy. Kaupungilla tuli tunne, että pitää vaihtaa ja vähän hiersikin, ja järkytys oli yleisessä vessassa kauhea, kun tajusin, etten saa sitä tuppoa sieltä pois millään. Itkua tuhertaen kiskoin ja kyykin, tungin ja nypin, ja ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen sain kuin sainkin kynnellä sen verran kiinni tamponista, että sain sen vihdoin ulos. Vauva rääkyi koko ajan vieressä, tosi rentouttavaa ja sattuikin niin hemmetisti.
Olen välttynyt ihmeen kaupalla suurimmilta julkisilta ohivuodoilta yms. mutta noloin juttu tapahtui joku viikko sitten. Olin ollut säädön luona viikonloppuna ja silloin oli menkat. Olen sen verran aikuinen, etten nolostele menkkojen suhteen uuden tuttavuuden seurassa. Menin miehen luo seuraavana viikonloppuna ja hän näytti pikkuhousuja, jotka oli löytänyt sängyn alta. Kiitin löydöstä, koska mies oli jopa pessyt pikkuhousut. Tajusin vasta myöhemmin, että niissä pikkuhousuissa oli ollut pakosti side kiinni kun mies oli ne löytänyt ja vielä todennäköisesti yön yli päällä ollut side. Voi helvetti kun nolotti, vaikka ei asiasta mitään puhetta ollut.
Mulle on käynyt samoin. Ja miesystävän vessassa ei ollut roskista, joten nostin yleensä käytetyn siteen lavuaarinreunalle tai johonkin odottamaan, josta se tippu pöntön taakse tai juureen ja unohtu sinne. Näin kävi parikin kertaa ja oli noloa, kun mies huomautti, että "voisit edes taittaa sen ja yrittää piilottaa paremmin"
Vuosi sitten sovittiin tinder matchin kanssa tärskyt. Olin tulossa keskustasta junalla ja hän oli tulossa autolla hakemaan minua yöksi hänen luokseen. Emme olleet ennen nähneet. Juuri kun astuin junasta ulos ja jäin odottamaan miestä aseman edustalle, tunsinkin tutun tunteen. Oli pakko vielä kädellä testata tilanne, ja niinhän se oli. :) Menkat alkoivat. Tapaaminen olisi varmasti ollut tietyn sävyinen, joten parin sekunnin päätöksenteon jälkeen lähdin kipittämään nopeasti pois paikalta. Stressasin hieman jos mies olisi minut nähnyt juoksentelemassa pitkin katuja, paikassa ei kuitenkaan ole näköesteitä joiden takanakaan olisi voinut piileskellä. No, nolotti ihan hirveesti ja teki mieli lähettää viestiäkin ja pyytää tilannetta anteeksi/selittää. Nolostus teki minusta kuitenkin sen saralla toimintokyvyttömän ja raukkamaisesti blokkasin miehen tinderissä..ja häpesin :) nyt vuotta myöhemmin kun sovellus on taas käytössäni, olen taas törmännyt tähän mieheen. En matchannut.. ehhe.
Klassinen tilanne, jossa menkat alkaneet kesken panemisen. Onneksi oli tuttu poikaystävä, mutta se yllätysmomentti oli kyllä vähän ikävä.
Samaisen poikaystävän porukoiden valkoiselle mittatilaussohvalle tuli jätettyä iloisesti pieni tahra. Kangas oli samettipintainen eikä tahra hävinnyt helpolla.
Onhan näitä... Serkkuni sänkyyn tuli jätettyä kiva läntti joskus 11-12-veenä, se oli oikein extranoloa, koska serkku on poika. Kaverin vieraspatjalle samoin kävi köpelösti, tämä nolotti senkin takia, että oltiin just puhuttu menkoista ja kaveri oli kertonut miten aina suojaa patjansa menkkojen ajan ja äitinsä kuulemma valittaa jos häneltä vuotaa verta patjaan. "Muutaman" kerran on ollut myös housujen haaroissa verta, mut onneksi niistä ei niin näy, kun käytän aina tummia farkkuja. Ex-poikaystävän kanssa oli noloa, kun muutaman ekan kerran kun harrastimme seksiä minusta vuoti verta, yksi kerroista tietysti hänen lakanaansa, ei siis ollut menkat vaan ilmeisesti immenkalvo. Hän asui vielä porukoillaan ja äiti tietysti hänen pyykkinsä pesi, myös sen verisen lakanan.
Vierailija kirjoitti:
Olen välttynyt ihmeen kaupalla suurimmilta julkisilta ohivuodoilta yms. mutta noloin juttu tapahtui joku viikko sitten. Olin ollut säädön luona viikonloppuna ja silloin oli menkat. Olen sen verran aikuinen, etten nolostele menkkojen suhteen uuden tuttavuuden seurassa. Menin miehen luo seuraavana viikonloppuna ja hän näytti pikkuhousuja, jotka oli löytänyt sängyn alta. Kiitin löydöstä, koska mies oli jopa pessyt pikkuhousut. Tajusin vasta myöhemmin, että niissä pikkuhousuissa oli ollut pakosti side kiinni kun mies oli ne löytänyt ja vielä todennäköisesti yön yli päällä ollut side. Voi helvetti kun nolotti, vaikka ei asiasta mitään puhetta ollut.
Onko ne pikkarit siis riisuttu naimisen takia? Kuulostaa ihanan hygieeniseltä...
Noh, olin siinä juuri just 8tunnin junamatkalla ja samana päivänä oli alkanut ne koulussa ja kyllä olin "varustautunut" ottanut siis siteen kouluun. Mutta siitä junamatkasta.. Oli siis yöjuna ja nukuin siinä ja herään siihen kun tajusin että on tullut läpi. Noh ei siinä mitään muuten mutta se penkki oli veressä ja housut kanssa. Niin ja siteitä oli vaan mun siskon hytissä joka oli käytävän toisessa päässä.. Noh mulla oli viltti jonka laitoin sen veriläntin eteen. Hain sieltä hytistä si myös housut ja alkkarit. Kiva siellä junan pienessä vessassa vaihtaa nuo vaatteet ja side :D onneksi vieressä istuva Mummeli ei tajunnut hänen vieressä olevaa veristä penkkiä😹
Toivottavasti joku vielä lukee tätä keskustelua! Tuli mieleen kun muutama vuosi sitten ala-asteen viimeisellä luokalla Olin ainut, jolla oli kyseinen naistenvaiva alkanut. Meillä oli 4h päivä, ja koska Mulla on runsaat menkat aina ollut niin tuli sitten läpi. Ja vielä mun harmaitten housujen läpi. Oli sellanen Punanen läiskä takapuolessa. Luojan kiitos mulla oli pitkä toppi ja pitkä neuletakki kyseisenä päivänä, joten tajusin sitten laittaa sen viimeisen tunnin ajaksi läiskän eteen. Selvisin, mutta sotku oli kamala kotona. Olin vielä muistaakseni edellisenä iltana pyörinyt demissä lukien menkkamokia...:D
Niin ja unohtui eräs olennainen asia, nimittäin Seuraavana päivänä huomasin että Olin menkannut ruokalan penkin, joten esitin vaan hämmästynyttä. Vain paras Kaverini tiesi menkoistani, mutta muillakin varmaan heräsi epäilykset...
Vierailija kirjoitti:
onko teillä, jotka menkat yllättää, kierto aina kovinkin epäsäännöllinen? ettei voi varautua?
Vanha ketju, mutta kerronpa nyt kuitenkin että ei mulla oo koko aikuisikäni aikana ollut sekunnitarkat menkat. Joskus alkaa 24.päivä, joskus 27.päivä. Side kulkee aina mukana laukussa, mutta eipä se hirveästi auta jos kaupan kassalla jonottaessa alkaa menkat.
Käytin kuppia, mutta jostakin syystä olinkin laittanut sisääni tamponin. Tämä tietysti unohtui ja seuraavalla vessareissulla laitoin kupin. Päivän mittaan ennätin käydä mm. kuntosalilla ja koko ajan ihmettelin karseaa sillin hajua. Viimein otin kupin pois, jolloin vasta lemahtikin aivan hirveä mädäntyneen alapään haju ja kuppi oli aivan tyhjä. Silloin epäilykseni heräsivät ja kaivelin ulos aivan järkyttävän hajuisen hautuneen tamponin, jonka olin kokonaan unohtanut. Haju ei lähtenyt kupistakaan kunnolla pois, vaan oli pakko nakata se roskiin. Hyi, vieläkin puistattaa se haju.