onko Titta ihan hirveä nimi lapselle?
itse tykkäisin kovasti: reipas mutta pehmeä ja harvinainen :)
Jutasta, Nitasta tai Netasta en pidä yhtä paljon. miehellä ei ole mielipidettä asiasta.
Titta..Titta.. Titta.. mitä enemmän makustelen, sitä enemmän tykkään. on kuin vaniljajäätelö suussa! ainut keksimäni miinus on nimen ruotsinkielinen merkitys, "katso"..
Kommentit (59)
Tai Titta Kielo Kaarina
T- edellinen (13) ^^
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:26"]On aika ärsyttävä. Tulee mieleen englanninkielinen sana "tit" myös... (Tissi)
[/quote]
No voi voi. Ihan varmasti sunkin nimi on jotain rietasta tai muuten sopimatonta jollain ulkomaan kielellä. Eli ei ole hyvä syy vältellä jotain nimeä tuo kieliasia.
[/quote]
Englanti on vähän eri asia kuin vaikka joku Indonesian kieli. Englantia puhutaan joka puolella maailmaa ja aika paljon sillä on merkitystä, onko nimellä joku ikävä merkitys enkuksi. Esim. Fanny ei ole kovin hyvä valinta tytölle nimeksi myöskään.
[/quote]
ja Mea= hän pissaa, Marika= naismainen homo, Melina= veriripuli, Miko= apina, Pinja=ananas, Mira=hullu.. kyllä näitä riittää ! jokainen nimi tarkoittaa varmasti jotain hassua jossain päin maailmaa
Erittäin ärsyttävä nimi. Tulee mieleen semmonen pikkuvanha, tärkeilevä ja toisista kielivä lettipää...
Parempi kuin moni muu, mutta omalle lapselle en antaisi.. Ei sinänsä mitään vikaa, mutta itse pidän erityylisistä nimistä :)
koska miehellä ei edelleenkään ole nimiasiasta sen kummempaa mielipidettä kuin "joo, toi hyvä"" niin kastepapille lähtee tieto nimestä
Titta Kielo Karita :)
"ap"
Kamalan kuuloinen edes lempinimenä saati oikeana. Voi kun olisit edes yhden kauniin kolmesta valinnut, niin lapsi voisi käyttää vaikka toista nimeään myöhemmin.
Mieti vielä.. Ainakin täällä Vaasassa asuvana tuo kuulostaa hassulta nimeltä. Mitä jos lapsesi päätyy vaikka opettajaksi kaksikieliseen kaupunkiin? Oppilailla on ainakin hauskaa!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:26"]On aika ärsyttävä. Tulee mieleen englanninkielinen sana "tit" myös... (Tissi)
[/quote]
No voi voi. Ihan varmasti sunkin nimi on jotain rietasta tai muuten sopimatonta jollain ulkomaan kielellä. Eli ei ole hyvä syy vältellä jotain nimeä tuo kieliasia.
[/quote]
Englanti on vähän eri asia kuin vaikka joku Indonesian kieli. Englantia puhutaan joka puolella maailmaa ja aika paljon sillä on merkitystä, onko nimellä joku ikävä merkitys enkuksi. Esim. Fanny ei ole kovin hyvä valinta tytölle nimeksi myöskään.
[/quote]
No mielummin olisin nimeltäni lähempänä hauskaa kuin tissiä.
Olen 45v Titta ja hyvin pärjännyt nimeni kanssa. Ei tämä maailman hienoin ole mutta ei mikään hirveäkään.
Lapsena oli kivaa kun luokalla, harrastuksissa ym ei ollut kaimoja. En joutunut olemaan Jenni K tai pikku- Mari tai "no se Jaana jolla on rillit".
Titta on kiva nimi ja sitä paitsi ne kaksi Tittaa jotka tunnen ovat aivan ihania ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Titta på titta ü
Titta på min Tittans vitta.
Vierailija kirjoitti:
Titta on kiva nimi ja sitä paitsi ne kaksi Tittaa jotka tunnen ovat aivan ihania ihmisiä
Sama. Tulee välittömästi mieleen sydämellinen, ihana ja hauska ihminen johtuen Titta-nimisistä ihmisistä jotka tunnen.
Parempi kuin perus ainot ja aadat, tai ne jotka yrittää mahdollisimman erikoisen nimen.
Katso nyt, Titta ny.
Ei mun lempinimiä, toinen mitä en ymmärrä on tytti, on mun pienessä päässä naista halveeraava, enkä pääse siitä mielikuvasta.
yleensä välttäisin niitä joilla kakkoismerkitys ja yhdistelmiä, kuten varpu-orvokki, anna-aina ym.
Titta Kielo Katriina.
Titta on ihana nimi, niin suloisella pikkutytöllä kuin aikuisillakin <3