Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vuosiin tutustunut uuteen ihmiseen parisuhdemielessä, nyt tapailen, enkä ole nyt varma että onko suhteella edellytyksiä.

Vierailija
23.05.2026 |

Fyysinen puoli toimii todella hyvin, ja siinä löytyy myös henkinen yhteys ja puuhailujen jälkeen jälkeen juttu soljuu. Sitten taas ns muuten ollessa, tuntuu että arkisissa asioissa on vähän latteutta ja keskustelussa jotain väkinäisyyttä. Huumori on vähän eriparista mutta toisaalta myös löydetään toisemme sieltäkin.

En ole 100% vakuuttunut mutta toisaalta hyviä asioita on paljon. Mitä tässä kannattaa tehdä? Katsoa lisää?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi. Jos joku suhteessa tökkii, niin silloin kannattaa miettiä onko hän se oikea vai ei.

Vierailija
2/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele vielä. Siitä on tutkimuksiakin, että tunteen määrä ei kehity jos heti hyppää sänkyyn. Kyse on varmaan tästä. Ei ole puutetta - ei ole kaipausta - ei ole rakastumista. Huomaat kyllä kun joudutte matkan tms. vuoksi toisistanne eroon, tunnetko ikävää. Onnea sinulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.

Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.

Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.

Vierailija
4/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava että 2 vastausta ja asiallisia. On haasteellista kun ei haluaisi että tuhlaisi kenenkään aikaa tai johtaisi harhaan. Ja fyysisen puolen kohdillaan olo voi johtaa siihen että kattelee kun ei siitä halua luopua. Yritän pysyä perässä että ei olisi mitään itselleen tai toiselle valehtelua

Vierailija
5/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa mukava että 2 vastausta ja asiallisia. On haasteellista kun ei haluaisi että tuhlaisi kenenkään aikaa tai johtaisi harhaan. Ja fyysisen puolen kohdillaan olo voi johtaa siihen että kattelee kun ei siitä halua luopua. Yritän pysyä perässä että ei olisi mitään itselleen tai toiselle valehtelua

Mikä vika ykkösvastauksessa oli?

Vierailija
6/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.

Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.

Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.

Kaipa tarkoitti, että petipuuhien yhteydessä henkinen yhteys löytyy ja juttu luistaa. Muuten sitten ei.

Vierailija
7/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita olevasi raskaana ja katso mitä tapahtuu 

Vierailija
8/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tarkoitti, että petipuuhien yhteydessä henkinen yhteys löytyy ja juttu luistaa. Muuten sitten ei.

No sittenhän tuo on ihan selkeä fb-juttu, jota ei tarvitse sen enempiä miettiä.

Vierailija
9/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan ytimessä olevaa pohdintaa kun noin itsekin yleensä koen, että se yhteys on tai ei ole. Voi olla että seksin jälkeen puheenaiheet on mielenkiintoisempia ja syvällisempiä, aihe on itselleni kiinnostavampi ja sitten ne arkiset asiat ja niistä jutustelu ei tunnu sujuvan oikein mitenkään päin, kommunikointi on vähän eriparista ja latteaa. Vähän sellaista että toinen sanoo jotain mistä ajattelee että se on kiinnostavaa, eikä se ole, ja joutuu vähän ehkä tsemppaamaan itse ja se luonnollisuus vähän kärsii.

Vierailija
10/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset poikarakkaudet siellä sitten

Vierailija
11/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika ykkösvastauksessa oli?

"olipa mukava että 2 (kaksi) vastausta ja asiallisia"

näin ollen vastaus yksi sisältyy kahteen vastaukseen. 

Vierailija
12/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paska ketju. Eiköhän tehdä tästä hitusen parempi kaikkien aikojen euroviisubiisillä 🤗

Vierailija
13/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Ei se minulle ole niin selvää ainakaan että en miettisi. Eikö se yhteys voisi muodostua myös muualle?

ap

Vierailija
14/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset poikarakkaudet siellä sitten

Kyllä internetissä naisiakin on, incel 😘

Vierailija
15/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Olen itse tullut siihen tulokseen, että huumorit eivät vain kohtaa, ollaan niin erilaisia. Kunhan huumori ei sisällä mitään sinua tai muita ihmisryhmiä loukkaavaa ja teillä on jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Tai ei ole hirveän lapsellista ja turhauttavaa.

Vierailija
16/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Olen itse tullut siihen tulokseen, että huumorit eivät vain kohtaa, ollaan niin erilaisia. Kunhan huumori ei sisällä mitään sinua tai muita ihmisryhmiä loukkaavaa ja teillä on jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Tai ei ole hirveän lapsellista ja turhauttavaa.

En tyrmää kokemustasi, mutta en myöskään samaistu tähän vastaukseen kun on itsellä kuitenkin entisiä parisuhteita missä ollaan oltu huumorilta hyvin samankaltaisia, ellei täysin.

ap

Vierailija
17/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te autistiset incelit ette vaan ymmärrä naisia 🤭 Normaalit miehet kyllä ymmärtää 😘

Vierailija
18/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää roskikseen koko juttu ja ensi kerralla tutustua toisen persoonaan ja kaveruuteen ensin, sitten vasta yhteensovitella sukuelimiä. Nyt käyttäydytte kuin eläimet ja eläinsuhteet etenevät nisäkkäillä vain yhdellä tavalla: parittelu ja etääntyminen. Jos haluat kumppanuutta niin pitää ensin rakentaa henkinen yhteys, sitten sopimus, ja vasta sitten laittaa sukuvärkit yhteen.

Vierailija
19/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne haarat kiinni kunnes tiedät mitä haluat!

Vierailija
20/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Ei se minulle ole niin selvää ainakaan että en miettisi. Eikö se yhteys voisi muodostua myös muualle?

ap

Mikä helvetin yhteys, jos yhdessäolossa on arjessa väkinäisyyttä? Ei kiva nussiminen tarvi mitään henkistä yhteyttä, tai ainakaan paljoa siihen verrattuna että mitä se perusarjen yhdessä oleminen vaatii. Kuvainnollisesti voit saada vaikka hyvän keittiöremontinkin johon olet tyytyväinen ilman että olit täysin tyytyväinen ja samalla levelillä remontintekijöiden kanssa persoonina. Henkinen yhteys muodostuu parisuhteissa paljon suuremmista kokonaisuuksista kuin nussımisesta ja suurin osa sitä yhteyttä on toisen kanssa olemisen yleinen helppous arkipäivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi