Naapurin nuori nainen tuli lenkiltä ja jäi kerrostalon pihalle lenkkivaatteissaan näpläämään puhelintaan
Olikohan hänellä jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa? Jäädä nyt urheilushortseissa ja urheilutopissa näpläämään puhelinta kerrostalon pihalle, jossa kaikki naapurit ja mahdolliset naapureiden vieraatkin sen näkevät. Olisi vaan mennyt suoraan sinne kämppäänsä, kun tässä tai naapurikerrostalossa kuitenkin asuu. Huomasin, kun tulin itsekin ulkoa, eikä mulla tosiaan tulisi mieleenkään jäädä tuollaisessa tilanteessa kaikkien nähtäväksi!
Kommentit (34)
Pitää tarkistaa tarjoukset heti kun ne tulee.
Nyt on kyllä surkea provo. Ei toimi.
Sun kannattaa muuttaa johonkin metsätölliin, niin et enää häiriinny naapureiden kännykän räpläyksestä.
Että naisten pitäis piileksiä samalla tavoin kuin sinä teet? Hei, siellä on hellepäivä. Ulkona on kivaa.
Lenkin jälkeen kiva tilata kunnon mätöt kotiovelle.
Voi ap raukkaa! Onko sulla itsellä ongelma? Taidan tietääkin ongelman: kateus. Oliko paljonkin nätimpi ja paremmannäköinen kuin sä?
Hänellä on ihan yhtäläinen oikeus olla siinä kerrostalon pihalla kuin sullakin.
Nähtäväksi? Tuollaisessa tilanteessa???
Ap, mitä lapsuudessasi on tapahtunut, että itsetuntosi on noin surkea?
Pelkkä provo tämä aloitus. Incel toivoo mielessään, että joku nuori nainen jäisi hänen takiaan pihalle, että hän saisi tumputtaa.
huono itsetuntokin vielä! Kaikenlaista sitä näkeekin keskellä kirkasta päivää!
Mulkukka laittaa viestiä, pakko vastata heti.
Itse en kehtaa edes käyttää pääovea lenkiltä palatessa. Takaovesta pyörävaraston kautta kaikista varmin.
Joskus lenkiltä tullessani olen jäänyt pihaan istumaan varjoisalle penkille jäähdytelläkseni, sillä kesällä KOKO KÄMPPÄ on liian kuuma.
"Voi ap raukkaa! Onko sulla itsellä ongelma? Taidan tietääkin ongelman: kateus. Oliko paljonkin nätimpi ja paremmannäköinen kuin sä?"
Runkkausjuttuja nämä. Incel asialla.
Naapurikyttä siellä...mitä muuta elämääsi kuuluu?
Hikikimori-inceli-naapurikyylän ketju nro 636373
Milloin olet ap itse viimeksi käynyt ulkona? Olisikohan aika laittaa palsta kiinni ja tehdä jotain muuta.