Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko harrastaa seksiä jos ei halua lasta?

Vierailija
28.06.2014 |

Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?

Mikään ehkäisykeino ei ole satavarma, ei yksikään. Kondomin ehkäisyteho on oikein käytettynä on vain 97-98% ja valmistus -ja käyttövirheet mukaan lukien vain 85-95%. Jopa sterilisaatio voi pettää. Lastensaantia ei siis mitenkään voi irrottaa seksistä. Helppikää.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ehkäisy kunnossa, mutta jos se silti pettäisi, niin kyllä saattaisin tässä elämäntilanteessa tehdä abortin. Minulle se tuottaisi ongelmia, tuntisin siitä syyllisyyttä, mutta kyllä se vaan silti olisi järkevin ratkaisu tässä vaiheessa. 

Vierailija
62/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliseen rakkauteen kumppania kohtaan kuuluu se, että on valmis ottamaan vastaan oapset joita suhteesta syntyy. Seksiä ei pidä harrastaa, jos raskaaksi jäädessään ei ole valmis synnyttämään ladta, joko itselleen tai toisten adoptoitavaksi.

Abortti on rikos ihmisyyttä vastaan ja sen tekijä joko kovettaa sydämensä ja paatuu, tai kärsii ratkaisustaan koko elämänsä.

Katolisen kirkon mukaan ehkäisykin on synti;  rakkauteen kuuluu vapaus ottaa seksissä sikiävät lapset vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tulee noita ihme alapeukutuksia ihan järkeville kommenteille. Onko järkevää hankkia lasta hyvin köyhiin oloihin, ja jos kummallakin vanhemmalla on opiskelut kesken? Inhottaa kaikenmaailman kiihkoilijat, jotka eivät pysty ajattelemaan järjellä lainkaan. Se on alkio mikä abortoidaan, ja se ei vielä siinä vaiheessa tajua mistään mitään. 

Vierailija
64/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:02"]

Itse en todellakaan halua lasta ja silti harrastan seksiä. Jos ehkäisy pettää, teen abortin. Ei tuota mulle mitään ongelmia.

[/quote]

Miten tämä on voinut saada kolme alapeukkua? :O

Vierailija
65/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:02"]Itse en todellakaan halua lasta ja silti harrastan seksiä. Jos ehkäisy pettää, teen abortin. Ei tuota mulle mitään ongelmia.

[/quote] 

Miksi lapsen pitäisi maksaa hengellään vanhempiensa vastuuttomasta seksielämästä? Ei ole reilua kaapia viatonta ihmistä palasiksi.

-ap

[/quote] Onko se kauhean vastuutonta jos pitää huolta ehkäisystä, mutta silti käy vahinko. Koska eihän mikään ehkäisy ole 100 % varma. 

[/quote]

Harrastamalla seksiä nainen tavallaan suostuu siihen että voi tulla raskaaksi. Käytti ehkäisyä tai ei, seksin harrastaminen on tietoista riskin ottamista koska kuten sanoit, mikään ehkäisykeino ei ole satavarma. Jos käyttää 85-98% varmaa kumia niin silloin hyväksyy 2-15% todennäköisyyden paksuuntua. Jos harrastaa seksiä siitä huolimatta ettei pystyisi lasta pitämään niin se on vastuutonta omasta mielestäni.

-ap

Vierailija
66/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi olisi vain lastentekoa varten niin raskaana olevilla naisilla ei olisi seksihaluja.

Vierailija
67/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellinen rakkaus". Hah. Minä kyllä rakastan aidosti avomiestäni, ja se on todellista rakkautta, vaikka en näin nuorena ja rahattomana lähtisi lasta hankkimaan. 

Vierailija
68/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:59"]Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?

Mikään ehkäisykeino ei ole satavarma, ei yksikään. Kondomin ehkäisyteho on oikein käytettynä on vain 97-98% ja valmistus -ja käyttövirheet mukaan lukien vain 85-95%. Jopa sterilisaatio voi pettää. Lastensaantia ei siis mitenkään voi irrottaa seksistä. Helppikää.

[/quote]Niinpä. Voiko syödä hyvin, jos ei halua läskiksi?

Vierailija
69/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:29"]

"Todellinen rakkaus". Hah. Minä kyllä rakastan aidosti avomiestäni, ja se on todellista rakkautta, vaikka en näin nuorena ja rahattomana lähtisi lasta hankkimaan. 

[/quote] 

Kiva, että olet löytänyt ihastuksesi. Rakkaus ei tunne pelkoa. Ei edes raskaaksi jäämisen pelkoa. Kaiken se kestää. Myös sen, että raskaaksi jäätyäsi synnytät sen lapsen

Vierailija
70/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan anaaliseksiä. Ihanaa kun ei tarvitse huolehtia pillereistä tai kondomeista.Ei lapsivaaraa ja nautintoa saa silti. Niin ja olen vakituisessa parisuhteessa, kuusi vuotta yhdessä ja hän ainoa kumppanini ollut joten ei myöskään tautivaaraa. n19

Vierailija
71/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:25"]Ihanaa että tulee noita ihme alapeukutuksia ihan järkeville kommenteille. Onko järkevää hankkia lasta hyvin köyhiin oloihin, ja jos kummallakin vanhemmalla on opiskelut kesken? Inhottaa kaikenmaailman kiihkoilijat, jotka eivät pysty ajattelemaan järjellä lainkaan. Se on alkio mikä abortoidaan, ja se ei vielä siinä vaiheessa tajua mistään mitään. 

[/quote]

Totta, abortoitava alkio ei tajua mistään mitään mutta se ei tee abortista hyväksyttävää koska samalla logiikalla voitaisiin tappaa koomapotilaat, vammaisia jne.

-ap

Vierailija
72/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

... JA uskalsit ihan avoliittoon "rakkautesi" kanssa. Heh heh. :')

Vierailija
73/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:33"]

[/quote] 

Kiva, että olet löytänyt ihastuksesi. Rakkaus ei tunne pelkoa. Ei edes raskaaksi jäämisen pelkoa. Kaiken se kestää. Myös sen, että raskaaksi jäätyäsi synnytät sen lapsen

[/quote] On kyllä kiva. Siis se että olen löytänyt rakkauteni. Kyllä meidän parisuhteemme varmasti kestäisi lapsen, toinen asia vaan on se, että onko se järkevää kun kummallakaan ei ole vielä vakituista työtä. En nyt sano, että _välttämättä_ tekisin abortin jos tulisin raskaaksi. Voi olla että sitten kun oikeasti on raskaana, niin voi olla että tunteet käskee pitämään lapsen. Mutta järkevää se ei siltikään välttämättä vielä olisi. 

Vierailija
74/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sallisi pillullesi nautintoa? Kortsu kyrpään ja kivikova suonikas kyrpä pilluun antamaan nautintoa.

Vierailija
75/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekoa varten on seksi kaikki muu on syntiä.

Vierailija
76/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:36"]

[/quote]

... JA uskalsit ihan avoliittoon "rakkautesi" kanssa. Heh heh. :')

[/quote] Okei? Meinaako se nyt sitä että jos ei ole vielä kerennyt kävelemään alttarille, että ei rakasta toista? Tässä ollaan oltu pian neljä vuotta yhdessä, niin ihan turha tulla sanomaan että onko kyseessä oikeaa rakkautta vai ei. 

Vierailija
77/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:59"]Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?

[/quote]

En vertaisi syömistä ja seksin harrastamista keskenään. Pitää syödä aika monta kertaa liian suuria annoksia jotta painoa alkaisi kertyä mutta raskaaksi voi tulla kerrasta. Syöminen, toisin kuin seksi, on perustarve.

-ap

Vierailija
78/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:23"]Todelliseen rakkauteen kumppania kohtaan kuuluu se, että on valmis ottamaan vastaan oapset joita suhteesta syntyy. Seksiä ei pidä harrastaa, jos raskaaksi jäädessään ei ole valmis synnyttämään ladta, joko itselleen tai toisten adoptoitavaksi.

Abortti on rikos ihmisyyttä vastaan ja sen tekijä joko kovettaa sydämensä ja paatuu, tai kärsii ratkaisustaan koko elämänsä.

Katolisen kirkon mukaan ehkäisykin on synti;  rakkauteen kuuluu vapaus ottaa seksissä sikiävät lapset vastaan.

[/quote]

Katolisen kirkon kielteinen suhtautuminen aborttiin, ehkäisyyn ja esiaviolliseen seksiin tuntuu mun mielestä tosi järkevältä. Oletko sä katolilainen?

-ap

Vierailija
79/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:59"]Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?

[/quote]

En vertaisi syömistä ja seksin harrastamista keskenään. Pitää syödä aika monta kertaa liian suuria annoksia jotta painoa alkaisi kertyä mutta raskaaksi voi tulla kerrasta. Syöminen, toisin kuin seksi, on perustarve.

-ap

[/quote]syöminen, juominen ja naiminenhan ne on ihmisen perusnaatintoja.

Vierailija
80/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kondikseen ja naattikaa elämän perusnaatinnosta oikein olan takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan